Szukaj

Peugeot 308 II SW 1.6 BlueHDi 120KM 2016 BUSINESS

Peugeot
308
2016
diesel
120 KM
Autopunkt Chorzów
Chorzów, ul. Zielony Zaułek 2
Rocznik 2016
Przebieg 124 508 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 120 KM
Pojemność silnika 1 600 cm3
Kolor fioletowy
Sprawdź numer VIN
Poznaj historię auta przed zakupem!

Informacje o samochodzie

Numer oferty: HU17688


Dodatkowe informacje:

AutoPunkt/Pewne Używane Chorzów oferuje do sprzedaży:

Peugeot 308SW 1.6HDI 120KM, od pierwszego właściciela, sprowadzony, po opłatach celno-skarbowych, serwisowany w ASO, poddany kontroli technicznej w naszym autoryzowanym serwisie Suzuki/Nissan.

AutoPunkt/Pewne Używane Chorzów gwarantuje:

1.Sprawdzony Stan Techniczny Oraz Pochodzenie Samochodów.
2.Atrakcyjną Ofertę Finansową Oraz Ubezpieczeń.
3.Odkup Twojego Samochodu.
4.Obejrzenie Samochodu W Zadaszonym Dobrze Oświetlonym Pomieszczeniu.
5.JAKOŚĆ OBSŁUGI POTWIERDZONĄ NAGRODĄ RYNKU DEALERSKIEGO:
!!!NAJLEPSZY DEALER AUT UŻYWANYCH ROKU!!!


Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją handlową i nie stanowi oferty w myśl art. 66, §1. Kodeksu cywilnego. Sprzedający nie odpowiada za ewentualne błędu lub nieaktualność ogłoszenia.


Bezpieczeństwo:

Przednie, czołowe poduszki powietrzne (kierowcy i pasażera), Poduszka powietrzna kierowcy, Przednie, boczne poduszki powietrzne, Kurtynowe poduszki powietrzne, Sygnalizator braku zapięcia pasów bezpieczeństwa kierowcy, Regulacja położenia kolumny kierownicy, ESP, ABS, ASR, Tempomat, Immobilizer


Nadwozie:

16" felgi ze stopów metali lekkich, Tylne lampy w technologii LED, Przednie reflektory przeciwmgłowe, Lusterka zewnętrzne regulowane elektrycznie, Felgi aluminiowe


Wnętrze:

Podgrzewana tylna szyba, Podgrzewane lusterka zewnętrzne, Elektrycznie regulowane szyby boczne z przodu, Elektrycznie regulowane szyby boczne z przodu i z tyłu, Roleta przestrzeni bagażowej, Klimatyzacja automatyczna dwustrefowa, Klimatyzacja automatyczna, Komputer pokładowy, Podłokietnik kierowcy, Kierownica pokryta skórą, Składana tylna kanapa dzielona w proporcji 60/40, Tapicerka materiałowa, Filtr przeciwpyłkowy, Gniazdo 12V


Technologia:

Radio fabryczne, Wspomaganie układu kierowniczego, Centralny zamek sterowany pilotem, Gniazdo USB, Tylne czujniki parkowania, Sterowanie systemem audio przyciskami na kierownicy, Czujnik deszczu, Czujnik zmierzchu, Zestaw głośnomówiący Bluetooth, System Start/Stop, Automatycznie ściemniające się lusterko wsteczne, Nawigacja satelitarna GPS

Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją handlową i nie stanowi oferty w myśl art. 66, § 1. Kodeksu Cywilnego.

Zainteresowany? Wypełnij formularz i skontaktuj się z właścicielem!

Nasze rady
felga Porsche Macan S

Duże felgi pięknie się prezentują, ale nie kupuj ich bez jazdy testowej, komfort jazdy może Cię negatywnie zaskoczyć, podobnie jak cena opon przy konieczności wymiany.

skrzynia biegów BMW X5

Niektóre bezstopniowe skrzynie biegów działają w specyficzny sposób - przed decyzją o zakupie weź auto na jazdę testową.

BMW Seria 3

Wybór auta z segmentu premium wiąże się z wyższymi kosztami nie tylko podczas zakupu, ale też w trakcie użytkowania.

Formularz kontaktowy
Kontakt z konsultantem

Co jeszcze wiemy o Peugeot 308

5,1
SW 1.6 BlueHDi 120KM 88kW
Peugeot 308 II
Autem przejechałem w ciągu 2 lat 40 000 km. Cykl oczywiście mieszany, jazda zdecydowanie ekonomiczna. W lecie udaje się średnio zejść do ok. 4,7 w zimie pali trochę więcej. Klimatyzacja włączona prawie zawsze. Komputer pokazuje spalanie dość precyzyjnie, czasem minimalnie przekłamuje (+ 0,1-0,2 l/100km). Auto jest moim zdaniem godne polecenia. Silnik ten do "normalnej" jazdy jest aż nadto wystarczający. Pojawiła się jedna drobna awaria - zaczęły stukać amortyzatory (wymienione na inny rodzaj na gwarancji - ponoć wada fabryczna). Auto dobrze się prowadzi, zawieszenie zestrojone jest kompromisowo (i komfortowo i dość pewnie), jest bardzo dobrze wyciszone, dla osób z przodu bardzo wygodne, z tyłu niestety gorzej. Mała kierownica i zegary mi akurat bardzo odpowiadają, kierownica świetnie leży w dłoniach, przy odpowiednim ustawieniu niczego nie zasłania, bardzo wygodnie obsługuje się tempomat. Sterowanie wszystkim z tabletu nie jest może szczytem ergonomii ale nie narzekam, w zamian zyskujemy ładny, elegancki, minimalistyczny dizajn, Sam tablet mógłby działać nieco płynniej - szczególnie podczas obsługi nawigacji. Standardowy system audio gra bardzo dobrze. Poza tym z "minusów" zmiana biegów nie zawsze odbywa się idealnie płynnie, a gałka wykonana z aluminium w lecie parzy a w zimie jest lodowata (mam na nią założoną welurowy woreczek :) - pan z serwisu powiedział, że to nie wada tylko cecha ;). Chromowane nawiewy przy dużym słońcu odbijają się w lusterkach bocznych (dziwne że projektanci tego nie zauważyli). Dość irytujący bywa system "start-stop", który często gasi niedogrzany silnik tylko po to by od razu go odpalić (można go oczywiście wyłączyć ale trzeba to robić po każdym odpaleniu), natomiast gdy silnik jest rozgrzany i stoi się dużo w korkach to system ten sprawdza się całkiem nieźle. Klapa bagażnika mimo, że z jakichś kompozytów - mogłaby lżej się otwierać. Generalnie polecam ten samochód.
5,2
SW 1.6 BlueHDi 120KM 88kW
Peugeot 308 II
Przejechałem 4000 km i jestem zadowolony z zakupu. Auto ciche i ekonomiczne, silnik w kabinie ciężko rozpoznać, że to diesel i ma pomruk większej jednostki ;). Żużycia paliwa, które podałem są realne: Kraków 50/50 (miasto/trasa) to średnie, realne spalanie 5.7 L/100. Dynamika silnika w mieście niewiele ustępuje Volvo V50 2.0D 136KM @320nm ale 308 SW jest cichsza w środku. Wadą wg mnie jest nieco "nerwowe" zawieszenie tzn. odczucie delikatnego "podskakiwania" kół na wybojach. Ale to chyba jedyna wada, jaką znalazłem do tej pory...no może poza belką w tylnym zawieszeniu ;). Auto godne polecenia...
5,5
SW 1.6 BlueHDi 120KM 88kW
Peugeot 308 II
Przy 80km/h pali w trasie 3,5l/100 km. Ja jeżdzę tak ok. 110 km/h i średnia wynosi 6,2/100 w cyklu mieszanym . Przyspieszam łagodnie. Jak bym dał czadu ( a ma potencjał) to w zbiorniku zrobiłby się wirek. Silnik ekonomiczny ale dla osób z lekką nogą.

Zalety

+ Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) + Silnik + Wyciszenie

Wady

- Całokształt - Ergonomia - Skrzynia biegów
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Peugeot przeprowadzone przez Euro NCAP.
Peugeot 308