Szukaj

Peugeot 508 II Sedan PHEV Facelifting Hybrid 180 PHEV 180KM 2024 Peugeot 508 PureTech PHEV 225 Allure SS e-EAT8

149 900 PLN
Peugeot
508
2024
hybrydowy
180 KM
+48
Warszawa (woj. mazowieckie)
Rocznik 2024
Przebieg 5 126 km
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 180 KM
Pojemność silnika 1 598 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia sedan
Kolor Biały
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Wspomaganie kierownicy, Gniazdo USB, Tempomat aktywny

Informacje o samochodzie

Peugeot 508 PureTech PHEV 225 Allure SS e-EAT8

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
230 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
8,2 s
Średnie spalanie
1,5 l/100 km
Długość
4 750 mm
Szerokość
1 859 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,3
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
74% 26%
4,8
~Maciej
Peugeot 508 II
Sedan 1.6 Puretech 225KM 165kW
Auto kupiłem pod koniec 2019r. po wizytach i jazdach testowych w kilku salonach innych marek m.in. Alfa Romeo, BMW. Poprzednio jeździłem pierwszą generacją 508 w diesel'u 160KM, a jeszcze wcześniej Alfą 159 również w diesel 150KM. Nowa (wtedy) 508-mka urzekła mnie całkowicie : wyglądem, jazdą (prowadzi się dużo lepiej niż poprzednie 508) i poziomem wyposażenia . Wziąłem wersję GT lakier czerwony z czarnym dachem szklanym. Po pięciu latach...
3,3
~Janek
Peugeot 508 II
Sedan 1.5 BlueHDI 130KM 96kW
Mam go od niedawna jako służbowy, ale jestem zaskoczony, że samochód, który obecnie kosztuje tak duże pieniądze, a jest tak cienki. Dramatycznie mało miejsca dla kierowcy, jego największą wadą jest wysokość tj. wsiadanie do niego bardzo uciązliwe, bo ma się poczucie jakby się siadało na asfalcie, niskie fotele i po ok 2 godzinach jazdy bolą nogi. Kombi jest ładne, ale nie warte swojej (astronomicznej) ceny. Wcześniej miałem (nie licząc SUV)...
3,3
~Sebastian
Peugeot 508 II
Sedan 2.0 BlueHDI 180KM 132kW
Mimo początkowego zachwytu tym samochodem przed wszystkim jest mały w środku i klaustrofobiczny. Słaba widoczność, bardzo zabudowana przestrzeń kierowcy, Eksploatuję samochody tylko na trasach co najmniej na poziomie 60 tyś km rocznie. Długie trasy na poziomie 500-700 km , mimo pozornego komfortu, wyraźne zmęczenie ( ma obecnie samochód innej marki i jest o niebo lepiej) mała kierownica. Bezramkowe szyby - gwarancja przymarzania w zimie kiedy...
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Peugeot przeprowadzone przez Euro NCAP.
Peugeot 508