Szukaj

Renault Megane I Hatchback 1.4 i 16V 95KM 2002 Renault Megane 95KM

Renault
Megane
2002
benzynowy
95 KM
Rocznik 2002
Przebieg 181 000 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 95 KM
Pojemność silnika 1 390 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia hatchback
Kolor inny
Liczba miejsc 5
Faktura faktura VAT-marża

Informacje o samochodzie

DEALER

AUTO SALON

Ul. Sportowa- przy drodze krajowej nr. 8

58-231 Przerzeczyn-Zdrój

gmina Niemcza, powiat dzierżoniowski, Dolnośląskie

Aktualna oferta pojazdów dostępna jest na stronie many.otomoto.pl

Możliwa zamiana lub raty.

Oferowany pojazd marki: RENAULT MEGANE w bogatej wersji wyposażenia EXPRESSION.

Wyposażenie:

✔ model po liftingu

✔ radio CD + MP3

✔ poduszki powietrzne przednie

✔ poduszki powietrzne boczne

ABS

✔ elektrycznie lusterka

✔ podgrzewane lusterka

✔ elektryczne szyby przednie

✔ centralny zamek + pilot

immobilizer

✔ wspomaganie kierownicy

✔ dwupłaszczyznowa regulacja kierownicy

✔ składana oraz dzielona tylna kanapa

✔ światła do jazdy dziennej

Przed przyjazdem proszę o kontakt telefoniczny w celu potwierdzenia dostępności oraz rezerwacji auta.

Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją handlową i nie stanowi oferty w myśl art. 66, 1. Kodeksu Cywilnego.

Sprzedający nie odpowiada za ewentualne błędy lub nieaktualność ogłoszenia.

Sprawdź ratę

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
184 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
11,8 s
Średnie spalanie
6,6 l/100 km
Długość
4 129 mm
Szerokość
1 699 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,0
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
88% 12%
7,2
Hatchback 1.4 i 16V 95KM 70kW
Renault Megane I
Czytając pośrednio komentarze zgadam się z opiniami wielu użytkowników, autem przejechałem 70000km większość w Polsce i trochę po zachodnich autostradach, jeżeli chodzi o styl jazdy eco, silnik z rodziny wersji K-type jaki jest montowany w tych samochodach, powala niejeden nowoczesny samochód z mega, niby najbardziej oszczędnych silników, chociaż dynamiki niema co do dzisiejszych standardów to spalanie lpg 50miasto/50trasa spokojnie można się zmieścić w 7,5LPG i jakieś 10l benzyny na pierwsze kilometry zakładając że robimy 1000km miesięcznie. W trasie naprawdę można się zmieścić przy 90km/h przy 5l LPG, z Częstochowy do Myśliborza zajechałem na 26l LPG co daje średnią 5,7 i jechałem przez drogi lokalne, natomiast przy dynamicznej jeździe trzeba liczyć średnio 10-12 LPG, ale nadrabianie czasu zawsze kosztuje spalaniem, jadąc 700km autostradą do Kolonii, w pierwszą stronę średnia prędkość 140km/h spalanie 10LPG w trasie, z powrotem 120km/h spalanie 8l LPG, w mieście się nieorientuje ponieważ nigdy nie spaliłem zbiornika całego w mieście ale w granicach 10-12 LPG spokojnie
7,7
Hatchback 1.4 i 16V 95KM 70kW
Renault Megane I
Renie posiadam od 2006 roku, jest to moje drugie auto po Fiacie CC 900 (przesiadka diametralna) dodatkowo jeździłem wieloma autami (kangoo, zafira, sportage, yaris II, Berlingo, Caddy, RAV4) ale odnośnie spalanie juz wracam do tematu, jestem w totalnym szoku!! czy zima czy lato spalanie w granicach 7,5 litra, samochód sprowadzony z Holandii przez okolicznego "ściągacza", tam założona instalacja LPG w tym samym roku co rok produkcji, w polsce dopiero teraz w 2013 roku znalazłem mechanika który sprawdził mi działanie owej instalacji, fakt parownik jest do wymiany(nikła szansa na znalezienie) ale po tylu latach to i tak mały wydatek. Bardzo polecam ten samochód i przede wszystkim ten silnik, następne jeśli będę musiał zmienić to też będzie z za granicy, ale z tego co czytałem silnik 1.4 16v 95km w kolejnych generacjach, nawet w mniejszych CLIO pali więcej:( szkoda
9,0
Hatchback 1.4 i 16V 95KM 70kW
Renault Megane I
Jazda po mieście (Łódź), korki + klimatyzacja. Spalanie gazu 9,5 - 10 litrów. Na trasie z Cieszyna do Pragi (autostrada, dwie osoby, bagażnik załadowany cały, klimatyzacja, prędkość 120 km/h) "wziął" 9 litrów gazu. Najmniej udało mi się osiągnąć na trasie, w pojedynkę jesienią jadąc do Krakowa (bez klimy, pusty bagażnik) wyszło 8 litrów. Generalnie w cyklu mieszanym trzeba liczyć się z 9 litrami co i tak jest całkiem niezłym wynikiem. Miesięcznie zużywa jakieś 5 litrów benzyny do odpalania. Szczęśliwie silnik długo trzyma temperaturę po zgaszeniu. Nawet po 3 godzinnym postoju (temperatura na zewnątrz 15 stopni) przełącza się na gaz po kilkudziesięciu metrach. Zimny silnik potrzebuje do tego około 500-600 m.

Zalety

+ Silnik + Stosunek jakość/cena + Widoczność

Wady

- Wyciszenie - Bezawaryjność (drobiazgi) - Karoseria
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Renault przeprowadzone przez Euro NCAP.
Renault Megane