Szukaj

Saab 9-5 II Kombi 2.0 t 150KM 2008 Saab 9-5 2.0 Turbo Benzyna Automat *Możliwa

Saab
9-5
2008
benzynowy
150 KM
+48
Gdańsk (woj. pomorskie)
Rocznik 2008
Przebieg 339 000 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 150 KM
Pojemność silnika 2 000 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia kombi
Kolor Czarny
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Czujnik deszczu, Immobilizer, Kurtyny powietrzne, Poduszki boczne przednie, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, ESP (stabilizacja toru jazdy), Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Podgrzewane lusterka boczne, Tapicerka ciemna, Tapicerka skórzana, Bluetooth, CD, Radio fabryczne, Alufelgi, Centralny zamek, Komputer pokładowy, Relingi dachowe, Elektrochromatyczne lusterka boczne, Elektrochromatyczne lusterko wsteczne, Łopatki zmiany biegów

Informacje o samochodzie

Witamy,

Mamy do zaoferowania samochód osobowy Saab 9-5 o pojemności 2.0 l z silnikiem benzynowym oraz automatyczną skrzynią biegów.

Wyposażenie :

-klimatyzacja dwustrefowy

-4 x elektryczne szyby

-elektryczne lusterka

-tempomat

-abs

-esp

-airbag

-radio cd alpine

-kierownica wielofunkcyjna

-halogeny

-wspomaganie kierownicy

-elektrycznie regulowany fotel kierowcy

-automatyczna skrzynia biegów

-centralny zamek

-sensor deszczu

-sensor zmierzchu

-alufelgi

-immobiliser

-komputer pokładowy

-roleta

-relingi

-drugi komplet kół

-siatka pionowa bagażnika

-książka serwisowa

-możliwość zamiany

-do poprawek lakierniczych

Więcej informacji pod numerem telefonu 603 990 646 lub 501 203 177.

Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją handlową i nie stanowi oferty w myśl art. 66, paragraf 1 Kodeksu Cywilnego. Sprzedający nie odpowiada za ewentualne błędy lub nieaktualność ogłoszenia.

Identyfikator:AKL16A6FS

Sprawdź ratę

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
205 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
12,5 s
Średnie spalanie
10,6 l/100 km
Długość
4 841 mm
Szerokość
1 792 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,4
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
100% 0%
11,4
Kombi 2.0 t 150KM 110kW
Saab 9-5 II
Bierze 11Litrów, na trasach regionalnych gdzie operujemy na 4 biegu i kulamy sie jak idzie tempo to naprawde można się miło zaskoczyć. Osobisty rekord to na trasie z katowic do zakopanego w srodku tygodnia bez klimy i swiatel, bawiąc sie w jazde na "luzie" spali 6,1 ale to już byla jubilerska robota przy operowaniu gazem i mysleniu o jeździe. Z fabryki wyjechal na mapie 150 km (dokladnie 165 km bo tyle realnie te silniki generowaly mocy). Obecnie mam wygraną mape BSR - 221km i 363nm co dało mi inne auto, musze uważać ponieważ nie mam hamulców jak mocniejsze wersje - można sie zaskoczyć i powiem tak: po mimo tego że na silniku jest napisane eco power to takie eco to nie jest, auta swoje piją. Tronic robi co może zeby optymalizowac wydatki paliwowe silnika ale ludzie turbo w silniku jest po to aby spalic wiecej benzyny, takie bylo założenie wiecej powietrza w komorze pozwala wtrysnac wiecej benzyny i wygenerowac wiecej mocy. Przy takiej mapie musze lać PB98 co przy dzisiejszych cenach 5,40 za litr troche boli. Nie mam serca wsadzic krokodylowi gaz w tyłek, wole sprzedać i kupic citygo czy co innego co baedzie palic tyle ze stac mmiw bedzie jeździć na etylinie. Silnik szybko uzyskuje optymalną temperature cieczy chlodzacej.
12,0
Kombi 2.0 t 150KM 110kW
Saab 9-5 II
Daje przeciętnie bo żeby nie LPG które ratuje tu sytuacje, to nie byłoby tak kolorowo w kwestii wydatków na paliwo. Ze względu na chip mam wbite zalecane >98oktan, ale że lpg ma ponad 100... Miasto 12,5-15 LPG i to bez szaleństw. Autostrada grzeczna 120kmh - 11,5. Przepisowa - 13 LPG. Jakieś przyspieszanie ostrzejsze, pośpiech to i 18 litrów LPG... Natomiast z moich ostatnich 4000km to 11,7 l LPG. Naprawy. To już wiecie. Raczej nie auto na wieś gdzie nikt nie podejmie się naprawy, obsługi, aczkolwiek można się zdziwić ile jest niepozornych miejsc z fanami marki itp. Dobrze poznać kogoś kto się zna, się nie boi i nie będzie was odsyłał, i raczej z nim działać. Przez 57000 wymieniłem silnik ;-), koło zamachowe wału (taka zębatka jak od roweru, za 60 pln używka, a robocizna za 400! - zwalenie skrzyni), spadł oryginalny pasek osprzętowy - 160pln część z robocizną. Nie liczę zaliczonego psa (obudowa filtra, filtr powietrza) i focusa który na radzymińskiej w Wawie nie spojrzał w lusterko przed wyprzedzaniem (jego OC)
11,5
Kombi 2.0 t 150KM 110kW
Saab 9-5 II
Potrafi wypic, ale cos za cos, frajda z jazdy kosztuje, auto az sie prosi zeby przycisnac, w miescie ok 17l za to po trasie (ok 2000km) 9-10l w zaleznosci od tego czy przed czy po chipie, po -mniej!!! Ale " Turbo zyje - turbo pije" Serwis nieautoryzowany - olej M1,filtry (olej, air,kabinowy)dobicie i odgrzybianie klimatyzacji 600pln, wymiana oleju w skrzyni aut. 500pln

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Układ jezdny + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Wyciszenie - Widoczność - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Saab przeprowadzone przez Euro NCAP.
Saab 9-5