Szukaj

Toyota Auris II Hatchback 5d Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 2016 Toyota Auris Hybrid 135 Comfort + Style

74 900 PLN
Toyota
Auris
2016
hybrydowy
135 KM
Rocznik 2016
Przebieg 16 208 km
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 135 KM
Pojemność silnika 1 798 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Niebieski metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Kamera cofania, ESP (stabilizacja toru jazdy), ASR (kontrola trakcji), ABS, Alarm, Immobilizer, Isofix, Podgrzewane przednie siedzenia, Podgrzewane lusterka boczne, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Wielofunkcyjna kierownica, Elektrycznie ustawiane lusterka, Wspomaganie kierownicy, CD, Bluetooth, Gniazdo AUX, Gniazdo USB, MP3, Radio fabryczne, Komputer pokładowy, Relingi dachowe, Alufelgi, Centralny zamek, Tempomat

Informacje o samochodzie

Toyotra Auris 1.8 Hybryda HSD, Salon Polska, Serwis ASO, 1 Właściciel, FV23%, Comfort + Style

Firma Nasza działa na rynku od 40 lat. Jesteśmy Autoryzowanym Dealerem Marek Toyota i Lexus.

Jesteśmy bezpośrednim właścicielem sprzedawanych aut.

Do każdego auta posiadamy protokół sprawdzenia auta obejmujący stan techniczny, wizualny, pomiary ze ścieżki diagnostycznej(amortyzatory, hamulce, geometria), plus pomiar grubości powłoki lakierniczej.

Klienci kupujący u nas samochody zwolnieni są z opłaty skarbowej PCC 2%(podatek od czynności cywilno-prawnej), wystawiamy fakturę VAT 23% lub Vat marża.

Istnieje możliwość pozostawienia swojego obecnego samochodu w rozliczeniu. Zapraszamy na miejsce w celu dokonania wyceny Państwa auta.

Możliwość kredytowania, leasingowania, atrakcyjne oprocentowanie!

Atrakcyjne pakiety ubezpieczeniowe w: PZU, Hestia.

Zainteresowanych zapraszamy na oględziny i jazdę próbną do nowo otwartego salonu samochodów używanych w Poznaniu ulica Zawady 38 (wjazd od ulicy Głównej).

Solon czynny:

Pon-Pt w godzinach 9-18

Sobota w godzinach 9-14

Niedziela nieczynne

Powyższe ogłoszenie ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 §1 kodeksu cywilnego oraz innych przepisów prawnych.

Sprawdź ratę

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
180 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,9 s
Średnie spalanie
3,5 l/100 km
Długość
4 330 mm
Szerokość
1 760 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,5
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
84% 16%
5,3
Hatchback 5d Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Toyota Auris II
Pierwsza ważna rzecz - komputer zaniża spalanie o ok. 0,5 - 0,6 l/100 km, więc ktoś kto wpisuje odczyt z samochodu nie weryfikując go ze stanem faktycznym wpisuje błędne dane. Z tankowań z ostatnich 17 tys. km średnie spalanie to dokładnie 5,45 l/100 km z czego większość to trasy i autostrady, styl jazdy umiarkowany, 99% na trybie ECO, komputer pokazuje natomiast 4,9 l/100 km. Przy oszczędnej jeździe w mieście można zejść poniżej komputerowych 4 litrów, spokojna jazda na trasie wychodzi ok 4,0 - 4,5 l/100 km w zależności od okoliczności, autostrada z prędkością 140 km/h komputer pokazuje ok 6,2 l/100km.
5,6
Hatchback 5d Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Toyota Auris II
Bardzo dobry samochód do miasta. Gorszy na autostradę, tu lepiej sprawi się diesel. Ja jednak przebiegi mam w 80% miejskie wiec pasuje mi idealnie. Prawie zupełnie nie wrażliwy na korki i użycie klimatyzacji. Styl mam umiarkowanie dynamiczny, ale staram wytracac prędkość maksymalnie odzyskując energię czyli tak aby wskazówka odzyskiwania nie dochodziła do końca skali bo wtedy do akcji wkraczają hamulce tarczowe. Spalania podaje obliczone podczas takowania pod korek bo komputer oszukuje i to różnie o jakieś 0,2-0,6l/100km mieście pali mi średnio 5l/100km w lecie i 6l/100km w zimie. Rekord na 13 kilometrowym dystansie w poważnym korku (jechałem 45min) to 3.7 wg komputera czyli prawdopodobnie 4l/100km. Najgorsze na autostradzie Warszawa-Wrocław 140km/h licznikowe (też oszukuje) tempomat, zima -20 7.3l/100km, najlepsze poza miastem Warszawa-Radom, lato, 90-110km/h 4.7/100km. Mam dopiero rok, trudno coś powiedzieć o psuciu oczywiście żadnych awari nie było ale przegląd po 15k kosztował 800 pln włączając wymianę filtru klimy na węglowy. Generalnie samochód trochę dla takich co mówią: ...ech kiedyś do były samochody myśłąc o merolu W123. Czyli mechanicznie banalnie prosty i nie do zdarcia, ale trochę lama, jak na dzisiejsze czasy oczywiście bo dla W123 to byłby znikający punkt.
6,1
Hatchback 5d Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Toyota Auris II
Najmniejsze spalanie 5.5 - 4.8 l w miescie (im większy korek, tym niższe spalanie). Na autostradzie korzyść z hybrydy jest najmniejsza - przy 140km/h ok. 7.5 l. Średnio w Warszawie (mix b. szybkich i b. wolnych tras) ok. 6.0 l lekką zimą przy 0°C. Styl jazdy: umiarkowanie dynamiczny. Wyniki spalania z realnych obliczeń przy tankowaniu. Spalanie dot. okresu zimowego + silnik na dotarciu (przebieg auta: 8.500 km) + piękne, lecz nieco zwiększające spalanie (i promień skrętu) koła wersji "Style" 225/45/R17. Podsumowując: 1) hybryda najlepiej sprawdza się w mieście; 2) zimno znacząco zwiększa zużycie paliwa (samochód jest przede wszystkim niskoemisyjny, a dopiero potem oszczędny, tzn. że zimą hybryda najpierw silnikiem spalinowym rozgrzewa akumulatory do temp. roboczej oraz generalnie włącza dużo częściej silnik spalinowy np. w celu ogrzania kabiny pojazdu) - latem wyniki powinny być niższe o ok. 0.3 - 0.7 litra.

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Bezawaryjność (drobiazgi) + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wady

- Wyciszenie - Stosunek jakość/cena - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Toyota przeprowadzone przez Euro NCAP.
Toyota Auris