Szukaj

Toyota Auris II Hatchback 5d Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 2016 Toyota Auris Hybrid 135 Comfort| VAT 23%

63 900 PLN
Toyota
Auris
2016
hybrydowy
136 KM
Rocznik 2016
Przebieg 66 710 km
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 136 KM
Pojemność silnika 1 798 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Niebieski metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Kamera cofania, ESP (stabilizacja toru jazdy), ASR (kontrola trakcji), ABS, Alarm, Immobilizer, Isofix, Podgrzewane przednie siedzenia, Podgrzewane lusterka boczne, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Wielofunkcyjna kierownica, Elektrycznie ustawiane lusterka, Wspomaganie kierownicy, CD, Bluetooth, Gniazdo AUX, Gniazdo USB, MP3, Radio fabryczne, Komputer pokładowy, Relingi dachowe, Alufelgi, Centralny zamek, Tempomat

Informacje o samochodzie

SPRZEDAJE: A. S. O. TOYOTA CZAJKA Bytom

kontakt telefoniczny:

Michał Wątrobiński - 693 985 507

Daniel Broll - 604 156 856

Faktura VAT 23%.

Bezwypadkowy.

Sprawdzony pod względem technicznym.

1 właściciel.

Regularnie serwisowany w ASO Toyota.

Kupiony w krajowym salonie Toyota.

Możliwość pozostawienia swojego samochodu w rozliczeniu.

Promocyjne finansowanie w leasingu, kredycie oraz ubezpieczenie.

Kupujący zwolniony z opłaty skarbowej 2%.

Zakup pojazdu wiąże się z koniecznością wypowiedzenia dotychczasowej polisy ubezpieczeniowej .

Toyota Auris 1.8 HSD Comfort

Rok produkcji 2016

Data pierwszej rejestracji 2016-09-12

Przebieg 66 710 km

Typ silnika BENZYNA

Pojemność 1798 ccm

Skrzynia biegów 1 stopniowa automatyczna

Moc 136 KM

Napęd Na przednie koła

Średnie zużycie paliwa 4,0 l/100km

Liczba drzwi 5

Liczba miejsc 5

Wyposażenie

Bezpieczeństwo

- ABS

- ASR (kontrola trakcji)

- ESP (stabilizacja toru jazdy)

- Isofix

- Kurtyny powietrzne

- Poduszka powietrzna chroniąca kolana

- Poduszka powietrzna kierowcy

- Poduszka powietrzna pasażera

- Poduszki boczne przednie

- Światła do jazdy dziennej

- Światła LED

- Światła przeciwmgielne

Komfort

- Bluetooth

- CD

- Centralny zamek

- Elektryczne szyby przednie

- Elektryczne szyby tylne

- Gniazdo AUX

- Gniazdo USB

- Kamera cofania

- Klimatyzacja automatyczna

- Komputer pokładowy

- MP3

- Podgrzewane lusterka boczne

- Podgrzewane przednie siedzenia

- Tempomat

- Wielofunkcyjna kierownica

Inne

- Alarm

- Alufelgi

- Elektrycznie ustawiane lusterka

- Immobilizer

- Radio fabryczne

- Relingi dachowe

- Wspomaganie kierownicy

Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją handlową i nie stanowi oferty w myśl art. 66, §1. Kodeksu Cywilnego. Sprzedający nie odpowiada za ewentualne błędy lub nieaktualność ogłoszenia..

Sprawdź ratę

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
180 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,9 s
Średnie spalanie
3,5 l/100 km
Długość
4 330 mm
Szerokość
1 760 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,5
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
84% 16%
5,3
Hatchback 5d Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Toyota Auris II
Pierwsza ważna rzecz - komputer zaniża spalanie o ok. 0,5 - 0,6 l/100 km, więc ktoś kto wpisuje odczyt z samochodu nie weryfikując go ze stanem faktycznym wpisuje błędne dane. Z tankowań z ostatnich 17 tys. km średnie spalanie to dokładnie 5,45 l/100 km z czego większość to trasy i autostrady, styl jazdy umiarkowany, 99% na trybie ECO, komputer pokazuje natomiast 4,9 l/100 km. Przy oszczędnej jeździe w mieście można zejść poniżej komputerowych 4 litrów, spokojna jazda na trasie wychodzi ok 4,0 - 4,5 l/100 km w zależności od okoliczności, autostrada z prędkością 140 km/h komputer pokazuje ok 6,2 l/100km.
5,6
Hatchback 5d Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Toyota Auris II
Bardzo dobry samochód do miasta. Gorszy na autostradę, tu lepiej sprawi się diesel. Ja jednak przebiegi mam w 80% miejskie wiec pasuje mi idealnie. Prawie zupełnie nie wrażliwy na korki i użycie klimatyzacji. Styl mam umiarkowanie dynamiczny, ale staram wytracac prędkość maksymalnie odzyskując energię czyli tak aby wskazówka odzyskiwania nie dochodziła do końca skali bo wtedy do akcji wkraczają hamulce tarczowe. Spalania podaje obliczone podczas takowania pod korek bo komputer oszukuje i to różnie o jakieś 0,2-0,6l/100km mieście pali mi średnio 5l/100km w lecie i 6l/100km w zimie. Rekord na 13 kilometrowym dystansie w poważnym korku (jechałem 45min) to 3.7 wg komputera czyli prawdopodobnie 4l/100km. Najgorsze na autostradzie Warszawa-Wrocław 140km/h licznikowe (też oszukuje) tempomat, zima -20 7.3l/100km, najlepsze poza miastem Warszawa-Radom, lato, 90-110km/h 4.7/100km. Mam dopiero rok, trudno coś powiedzieć o psuciu oczywiście żadnych awari nie było ale przegląd po 15k kosztował 800 pln włączając wymianę filtru klimy na węglowy. Generalnie samochód trochę dla takich co mówią: ...ech kiedyś do były samochody myśłąc o merolu W123. Czyli mechanicznie banalnie prosty i nie do zdarcia, ale trochę lama, jak na dzisiejsze czasy oczywiście bo dla W123 to byłby znikający punkt.
6,1
Hatchback 5d Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Toyota Auris II
Najmniejsze spalanie 5.5 - 4.8 l w miescie (im większy korek, tym niższe spalanie). Na autostradzie korzyść z hybrydy jest najmniejsza - przy 140km/h ok. 7.5 l. Średnio w Warszawie (mix b. szybkich i b. wolnych tras) ok. 6.0 l lekką zimą przy 0°C. Styl jazdy: umiarkowanie dynamiczny. Wyniki spalania z realnych obliczeń przy tankowaniu. Spalanie dot. okresu zimowego + silnik na dotarciu (przebieg auta: 8.500 km) + piękne, lecz nieco zwiększające spalanie (i promień skrętu) koła wersji "Style" 225/45/R17. Podsumowując: 1) hybryda najlepiej sprawdza się w mieście; 2) zimno znacząco zwiększa zużycie paliwa (samochód jest przede wszystkim niskoemisyjny, a dopiero potem oszczędny, tzn. że zimą hybryda najpierw silnikiem spalinowym rozgrzewa akumulatory do temp. roboczej oraz generalnie włącza dużo częściej silnik spalinowy np. w celu ogrzania kabiny pojazdu) - latem wyniki powinny być niższe o ok. 0.3 - 0.7 litra.

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Bezawaryjność (drobiazgi) + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wady

- Wyciszenie - Stosunek jakość/cena - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Toyota przeprowadzone przez Euro NCAP.
Toyota Auris