Szukaj

Toyota Auris II Touring Sports Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 2018 Toyota Auris Hybrid 135 Premium + Comfort + Dynami

69 900 PLN
Toyota
Auris
2018
hybrydowy
136 KM
Rocznik 2018
Przebieg 93 140 km
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 136 KM
Pojemność silnika 1 798 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia kombi
Kolor Srebrny metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Kamera cofania, ESP (stabilizacja toru jazdy), ASR (kontrola trakcji), ABS, Czujnik zmierzchu, Immobilizer, Asystent pasa ruchu, Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, Isofix, Podgrzewane lusterka boczne, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Wielofunkcyjna kierownica, Elektrycznie ustawiane lusterka, Wspomaganie kierownicy, Nawigacja GPS, CD, Bluetooth, Gniazdo AUX, Gniazdo USB, MP3, Radio fabryczne, Komputer pokładowy, Elektrochromatyczne lusterko wsteczne, Relingi dachowe, Alufelgi, System Start-Stop, Centralny zamek, Tempomat aktywny

Informacje o samochodzie

Dealer Toyoty, Firma Auto Kamiński ma do zaoferowania samochód:

Toyota Auris Hybrid Premium + Comfort + Dynamic + Navi

Silnik: 1.8 o łącznej mocy 136KM

Paliwo: Benzyna

Lakier: Srebrny metalic

Koła i opony: Felga aluminiowa, opony letnie

Wyposażenie auta:

-Elektryczne szyby przód i tył

-Elektrycznie składane i ustawiane lusterka

-Czujniki parkowania przód i tył

-Podgrzewane przednie siedzenia

-Centralny zamek

-Halogeny

-Radio CD

-Nawigacja

-Wielofunkcyjna kierownica

-Klimatyzacja automatyczna

-Kamera cofania

-Tempomat aktywny

-Asystent pasa ruchu

Dodatkowe informacje o pojeździe:

-liczba miejsc 5

-pochodzenie salon Polska

ZAPRASZAMY DO POZOSTAWIENIA SWOJEGO AUTA W ROZLICZENIU. WYCENA JEST BEZPŁATNA.

Auto Kamiński Sp. z o.o. autoryzowany dealer Toyota w Koninie zaprasza do zakupu pewnych i sprawdzonych aut używanych.

- Kupujący zwolniony z opłaty skarbowej 2%

- Możliwość finansowania auta

- Każde auto przeznaczone na sprzedaż jest sprawdzone w naszym serwisie i posiada Protokół Kontroli Jakości

Zapraszamy wszystkich zainteresowanych klientów na jazdę próbną. W celu uzyskania większej ilości informacji na temat danego pojazdu prosimy o kontakt pod numerem telefonu :

( 63-249-17-77 wew.23) dział aut używanych

Marcin Krakowski - 601-142-959

Biuro - 63-249-17-77 wew.23

Marcin Brud -513-779-279

Mateusz Kloc - 513-779-277

Adrian Momot - 535-720-752

Serdecznie zapraszamy

Toyota Auto Kamiński

ul. Spółdzielców 15

62-510 Konin

Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją handlową i nie stanowi oferty w myśl art. 66, § 1. Kodeksu Cywilnego.

Sprzedający nie odpowiada za ewentualne błędy lub nieaktualność

Sprawdź ratę

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
175 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
11,2 s
Średnie spalanie
3,5 l/100 km
Długość
4 595 mm
Szerokość
1 760 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,1
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
71% 29%
6,7
Touring Sports Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Toyota Auris II
Mam zamontowany gaz i stąd zużycie 7-8 litrów , wolnossący silnik 1,8 znakomicie znosi gaz , przejechałem 20 tys km w różnych warunkach , w mieście (Warszawa) średnio 7 litrów gazu , na autostradzie spali nawet 8 litrów gazu. najbardziej lubi zakorkowane miasto gdzie schodzi do 6 litrów gazu co daje na dziś przy cenie 1,85 zł/litr bardzo dobry wynik ok. 12 zł na 100 km. jak dla mnie rewelacja , auto posiada automatyczna skrzynię biegów , ogromny (600 l ) bagażnik i jest bardzo tanie w utrzymaniu.Polecam
7,1
Touring Sports Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Toyota Auris II
Witam. Mialem toyotę auris hybryde z instalacją lpg Brc Sequent 32 z lubryfikacja. Autko mega oszczędne chyba niczym innym taniej nie można jeździć. Moje minimum przy cenie lpg 2.15 jakie uzyskałem to za 106 zł przejechałem 860 km. Weszło dokładnie 48.5l gazu. Średnio bez oszczędzania ale spokojnie to 6.1 lpg.tryb mieszany. Jeżdżąc szybciej czyli w ok 120-130 poza miastem 6.5. Autostrada prędkość na trmponacie 150 na GPS 141km spalanie 8.9l Trasa Warszawa -Rzeszow gaz do oporu w podłodze w każdej możliwej sytuacji 9.5l lpg.Dodatkowo Benzyny na rozruch w okresie letnim na 100 km zużywał 0.3l. W zimie będzie to zapewne troszkę więcej. Licznik km oszukuje aż o 9km. A licznik zużycia benzyny od 0.3l do 0.5 w zależności od tego jak często jeździmy na przodzie. Pomiary były liczone na kalkulatorze. Auto super jeżeli chodzi o kwestie użytkowania. Przeglądy w Aso w niewygorowanej cenie. Pierwszy 700 zł kolejny 880 zł.
4,4
Touring Sports Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Toyota Auris II
Witam Serdecznie. Jako że nie ma hybryda+ Lpg tutaj podaje pomiar Jako że dużo jeżdżę postanowiłem zakupić auris hybryda. Jak dla mnie to bardzo wygodny samochód a gdy się umiejętnie jeździ tzw wycia silnika nie ma. Trzeba również zmienić styl jazdy aby uzyskać dobre wyniki spalania. Dynamicznie przyspieszać a później poruszać się na Ev. Co do spalania to mój rekord to 3.0 na odcinku 50 km. Średnio przy normalnej jeździe poniżej 5l. Komputer oszukuje do Ok 0.4l na 100 km. Im więcej jeździmy na prądzie tym ta różnica jest mniejsza. Jako że robię min 3 tyś km miesięcznie zdececydoealem się na Lpg. :) Poczytałem o tym i okazuje się że nie ma przeciwwskazań. Butla jest w kole 60l dodatkowo założyłem lubryfikacje. Samochód pali Gazu średnio 6l. Teraz 100 km to koszt poniżej 11zl. Instalacja jest przystosowana do start-stop co oznacza że gdy już jedziemy na lpg i silnik się wyłączy za każdym razem jedziemy na lpg(nie ma zwłoki czasowej na przejście z Pb na Lpg) Silnik nie jest wyzylowany gdyż z 1.8 jest tylko 99 km i myślę że długo nim będę jeździł. Wszystko odbywa się niezauważalne. Długo zastanawiałem się czy Lpg ma sens w hybrydzie. Dochodzę do wniosku że tak - skoro można jeździć 100 km za 10 - 11 zł po co wydawać 20- 21zl. Ogólne moje wrażenia z Toyoty są bardzo pozytywne.

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) + Silnik

Wady

- Wyciszenie - Stosunek jakość/cena - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Toyota przeprowadzone przez Euro NCAP.
Toyota Auris