Szukaj

Toyota C-HR Crossover 1.8 Hybrid 122KM 2018 Toyota C-HR 1.8 Hybrid Premium Salon Pl

89 700 PLN
Toyota
C-HR
2018
hybrydowy
122 KM
Rocznik 2018
Przebieg 25 812 km
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 122 KM
Pojemność silnika 1 797 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Niebieski metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Kamera cofania, ESP (stabilizacja toru jazdy), ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, ABS, Czujnik zmierzchu, Alarm, Immobilizer, Asystent pasa ruchu, Isofix, Podgrzewane lusterka boczne, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Wielofunkcyjna kierownica, Elektrycznie ustawiane lusterka, Wspomaganie kierownicy, CD, Bluetooth, Gniazdo AUX, Gniazdo USB, MP3, Radio fabryczne, Komputer pokładowy, Elektrochromatyczne lusterko wsteczne, Alufelgi, System Start-Stop, Centralny zamek, Ogranicznik prędkości, Tempomat, Tempomat aktywny, Łopatki zmiany biegów

Informacje o samochodzie

Uwaga, samochód aktualnie można oglądać w salonie Toyota Włocławek, ul. Okrężna 2 G, Włocławek.

Witam Państwa Oferowany samochód sprzedawany jest przez: Jaworski Auto Sp. z o.o. Autoryzowany salon TOYOTA

Drugi kpl opon - zimowych - w cenie auta

ul. Okrężna 2 G 87-800 Włocławek Pn-Pt 8-18 Sob 8-14

KUPUJĄC U NAS AUTO MASZ PEWNOŚĆ ŻE:

- Każde auto posiada protokół PEWNE AUTO TOYOTA

– który informuje nas o faktycznym stanie technicznym i wizualnym auta

- Każdy samochód posiada ważną polisę OC oraz aktualne badania techniczne;

- Nie zaniżamy cen na fakturze zawsze wystawiamy faktury na pełną wartość pojazdu.

Przyjmujemy samochody w rozliczeniu więc jeśli posiadają Państwo pojazd którego chcą się pozbyć lub zostawić w rozliczeniu Bardzo chętnie go odkupimy.

Zapraszamy do naszego salonu w celu omówienia szczegółów.

Wieloletnie doświadczenie oraz stosowany przez nas dedykowany program wyceny aut używanych Eurotax Glass's Polska to gwarancja atrakcyjnej i rynkowej ceny odkupu.

Auto z polskiej sieci dealerskiej, bez wkładu finansowego od pierwszego właściciela.

Zapraszamy na oględziny i jazdę testową.

Przyjmujemy samochody wszystkich marek w rozliczeniu!

Od nowości w rękach 1 właściciela / użytkownika

Zapraszamy do kontaktu z naszym działem handlowym:

- TOMASZ ŻYCHOWICZ

507 966 584

t.zychowicz@toyota.wloclawek.pl

Sprawdź ratę

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
192 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
11,0 s
Długość
4 360 mm
Szerokość
1 795 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,2
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
62% 38%
4,3
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Toyota C-HR
Codziennie pokonuję trasę podmiejską + korki przed samym miastem (ok. 20 km, z czego 1/3 w korkach). Spalanie ok. 4.2 litrów. W zimie ok 0.5l więcej jeżeli włączy się ogrzewanie. Na autostradzie przy ciągłej jeździe ok. 140km/h (Kraków, Praga, Kraków): 5,5l. Problem pojawia się na krótkich dystansach (dojazd do lidla czy przedszkola, na zimnym silniku), wtedy spalanie potrafi dojść do 8l - ale to dotyczy wszystkich aut. Zanim nauczyłem się jeździć hybrydą, auto spalało 0.5 litra więcej. Dla porównania: mały diesel na tej samej trasie pali 6.8 litra :)
4,9
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Toyota C-HR
Samochód systematycznie zmniejsza ilość zużywanego paliwa. Na początku przez pierwsze 800 kilometrów palił około 6,3 litra. Pierwsza trasa to 500 km drogi ekspresowej na której przy wykorzystaniu adaptacyjnego tempomatu i ustawionej prędkości 130 km/h spalił 6,5 litra (Białystok Modlin). Wracając na wjeździe do miasta zresetowany z naładowanym akumulatorem jadąc przez Białystok około 23 na odcinku 10 km spalił 3,6 litra na 100 km. Przez następne 300 km palił około 6 litrów na 100 km. Następny odcinek to trasa Białystok Giżycko Białystok na tej trasie około 400 km (z jazdą po Giżycko około 100 km) Spalił średnio 4,7 litrów na 100 km. Po powrocie do Białegostoku pali średni na docinku 200 km 5,3 litra na 100 km. Konkluzja po pierwszym użytkowaniu jest taka że samochód ten znakomicie sprawdza się w mniejszych miejscowościach takich jak Giżycko gdzie na odcinku 100 km samochód palił około 4,2 litra. Miasto gdzie średnie prędkości przejazdowe to 20-30 km na godzinę bez dwupasmówek. Inaczej wygląda to w Białymstoku gdzie jest dużo szybsza jazda na odcinkach dwupasmowych i trochę więcej świateł ( o korkach nie wiele powiem bo w Białymstoku to nieczęsty temat). Docelowo samochód ma ustabilizować swoje spalanie około 8000 km. Przy umiejętnej jeździe osób u których dowiadywałem się na temat spalania samochód jeździ średnio spalając 4,5 litra. Mam kilka innych spostrzeżeń którymi chętnie podzielę się z osobami zainteresowanymi tym modelem Toyoty... szczerze jest to naprawdę bardzo interesująca propozycja która daje dużo uśmiechu na twarzy, Gdy będę dalej dopiszę kilka słów. Chcecie popytać w podpisie macie maila EDIT taką informację dostałem zamieszczając raport "Minimalne spalanie przy oszczędnej nie możę być większe niż średnie minmalne spalania." Pomijając błędy w przypadku hybrydy komunikat nie ma sensu minimalneŚrednie minimalne zużycie paliwa na odcinku 10 km to 3,6 litrów na 100 a Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe na długiej trasie to 4,6 litra nie mógłbym zamieścić tego raportu w związku z tym zapisane jest odwrotnie. Autocentrum nie jest przystosowane do HYBRYD :)
6,3
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Toyota C-HR
przejechałem 3.500km hybrydą , jezeli chciał bym spowolnić ruch w Katowicach zejde ze spalaniem do tych3,5 litra juz robiliśmy testy. Przy normalnej dynamicznej jedzie , bez spianania sie kiedy bedzie chodził silnik elektryczny wynik nie realny. Na trasie Katowice Pogorzelica ok 700 km średnie spalanie 8 litrów , max prędkość 180 km z boxem na dachu .... halas był taki ze nie było słychać prawie radia . Bez boxu jest podobny . ;) Fajne auto do miasta szkoda że tak kiepsko wyciszone ;(

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Układ jezdny + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Widoczność - Stosunek jakość/cena - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Toyota przeprowadzone przez Euro NCAP.
Toyota C-HR