Szukaj

Toyota C-HR Crossover 1.8 Hybrid 122KM 2018 Toyota C-HR 1.8 Hybrid Selection

112 900 PLN
Toyota
C-HR
2018
hybrydowy
122 KM
Rocznik 2018
Przebieg 10 100 km
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 122 KM
Pojemność silnika 1 798 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Niebieski metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Kamera cofania, ESP (stabilizacja toru jazdy), ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, ABS, Czujnik zmierzchu, Immobilizer, Asystent parkowania, Asystent pasa ruchu, Czujnik martwego pola, Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, Isofix, Podgrzewane przednie siedzenia, Podgrzewane lusterka boczne, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Tapicerka skórzana, Wielofunkcyjna kierownica, Przyciemniane szyby, Elektrycznie ustawiane lusterka, Wspomaganie kierownicy, CD, Bluetooth, Gniazdo AUX, Gniazdo USB, Radio fabryczne, Komputer pokładowy, Elektrochromatyczne lusterko wsteczne, Alufelgi, System Start-Stop, Centralny zamek, Tempomat aktywny, Łopatki zmiany biegów

Informacje o samochodzie

!!!PRZYJMUJEMY SAMOCHODY W ROZLICZENIU!!!

!!!GWARANCJA FABRYCZNA 3 LATA LUB 100 TYS. KM.!!!*

TOYOTA C-HR HYBRYDA SELECTION

Wersja silnika: 1.8 VVT-i 122KM HYBRYDA

Skrzynia biegów: automatyczna e-CVT

Przebieg: 10 100km

Rok produkcji: 2018

Data pierwszej rej.: 14.07.2019

VIN: NMTKZ3BX50R262151

Numer rejestracyjny: SZ1695L

Kolor nadwozia: NIEBIESKI METALIK (2NH) + CZARNY DACH

I WŁAŚCICIEL

BEZWYPADKOWY

KUPIONY W POLSKIM SALONIE

SERWISOWANY W A.S.O.

FAKTURA VAT 23%

KUPUJĄCY ZWOLNIONY Z OPŁATY SKARBOWEJ

SAMOCHÓD DEMONSTRACYJNY DEALERA

Wyposażenie:

Bezpieczeństwo:

- ABS + EBD + BA – system wspomagania awaryjnego

- VSA + TRC (kontrola trakcji)

- HAC – System wspomagający pokonywanie podjazdów

- LDA + SC - System ostrzegający o niezamierzonym zjeździe z pasa ruchu z funkcją powrotu na zadany tor jazdy

- PCS + PD - Układ wczesnego reagowania w razie ryzyka zderzenia z systemem wykrywania pieszych

- RSA – Układ rozpoznawania znaków drogowych

- AHB – Automatyczne światła drogowe

- ACC – Tempomat adaptacyjny

- Isofix

- Poduszka powietrzna czołowa kierowcy

- Poduszka powietrzna czołowa pasażera

- Poduszki powietrzne boczne przednie

- Kurtyny powietrzne

- Poduszka kolanowa kierowcy

- Światła przeciwmgielne

- Światła do jazdy dziennej w technologii LED

- Reflektory oraz lampy tylne w technologii LED

- Czujnik zmierzchu

- Czujnik deszczu

- Lusterko wsteczne wewnętrzne elektrochromatyczne

Komfort:

- Skórzana tapicerka

- Nawigacja GPS

- Klimatyzacja automatyczna dwustrefowa

- Podgrzewana kierownica

- Podgrzewane fotele kierowcy i pasażera

- Tempomat aktywny

- Elektryczne szyby przednie

- Elektryczne szyby tylne

- Elektrycznie sterowane lusterka boczne

- Elektrycznie składane lusterka boczne

- Podgrzewane lusterka boczne

- Kamera cofania

- Czujniki parkowania przednie i tylne

- System automatycznego parkowania – Park Assist

- Komputer pokładowy

- Radio fabryczne z funkcją nawigacji – GPS

- Bluetooth – zestaw głośnomówiący do telefonu komórkowego

- Sterowanie radiem z koła kierownicy

- Centralny zamek sterowany pilotem

- system kluczyka elektronicznego

- Wielofunkcyjna kierownica

- Kolumna kierownicza regulowana w dwóch płaszczyznach – pionowej i poziomej

- Fotel kierowcy z regulacją wysokości

Inne

- Immobiliser

- Felgi aluminiowe 18” (225/50/18)

- Koło kierownicy obszyte skórą

- Wspomaganie kierownicy

- Gniazdo 12V, AUX, USB

Kontakt z handlowcem:

Monika Sebzda

Doradca d/s Sprzedaży Samochodów Używanych

Tel. +48 660 539 190

Grzegorz Kowalczyk

Doradca d/s Sprzedaży Samochodów Używanych

Tel. +48 698 989 995

Kamil Morcinek

Doradca d/s Sprzedaży Samochodów Używanych

Tel: +48 698 673 374

Samochód do obejrzenia w Salonie Toyota Ja-Now-An

Zabrze ul. Knurowska 8

Przed przyjazdem proszę o kontakt telefoniczny

SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO SALONU

PRZYJMUJEMY SAMOCHODY W ROZLICZENIU

Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją handlową i nie stanowi oferty w myśl art. 66, § 1. Kodeksu Cywilnego. Sprzedający nie odpowiada za ewentualne błędy lub nieaktualność ogłoszenia

Zdjęcia zamieszczone w ogłoszeniu przedstawiają opisywany samochód.

*GWARANCJA ZGODNA Z OGÓLNYMI WARUNKAMI GWARANCJI PRODUCENTA TOYOTA

Sprawdź ratę

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
192 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
11,0 s
Długość
4 360 mm
Szerokość
1 795 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,2
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
62% 38%
4,3
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Toyota C-HR
Codziennie pokonuję trasę podmiejską + korki przed samym miastem (ok. 20 km, z czego 1/3 w korkach). Spalanie ok. 4.2 litrów. W zimie ok 0.5l więcej jeżeli włączy się ogrzewanie. Na autostradzie przy ciągłej jeździe ok. 140km/h (Kraków, Praga, Kraków): 5,5l. Problem pojawia się na krótkich dystansach (dojazd do lidla czy przedszkola, na zimnym silniku), wtedy spalanie potrafi dojść do 8l - ale to dotyczy wszystkich aut. Zanim nauczyłem się jeździć hybrydą, auto spalało 0.5 litra więcej. Dla porównania: mały diesel na tej samej trasie pali 6.8 litra :)
4,9
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Toyota C-HR
Samochód systematycznie zmniejsza ilość zużywanego paliwa. Na początku przez pierwsze 800 kilometrów palił około 6,3 litra. Pierwsza trasa to 500 km drogi ekspresowej na której przy wykorzystaniu adaptacyjnego tempomatu i ustawionej prędkości 130 km/h spalił 6,5 litra (Białystok Modlin). Wracając na wjeździe do miasta zresetowany z naładowanym akumulatorem jadąc przez Białystok około 23 na odcinku 10 km spalił 3,6 litra na 100 km. Przez następne 300 km palił około 6 litrów na 100 km. Następny odcinek to trasa Białystok Giżycko Białystok na tej trasie około 400 km (z jazdą po Giżycko około 100 km) Spalił średnio 4,7 litrów na 100 km. Po powrocie do Białegostoku pali średni na docinku 200 km 5,3 litra na 100 km. Konkluzja po pierwszym użytkowaniu jest taka że samochód ten znakomicie sprawdza się w mniejszych miejscowościach takich jak Giżycko gdzie na odcinku 100 km samochód palił około 4,2 litra. Miasto gdzie średnie prędkości przejazdowe to 20-30 km na godzinę bez dwupasmówek. Inaczej wygląda to w Białymstoku gdzie jest dużo szybsza jazda na odcinkach dwupasmowych i trochę więcej świateł ( o korkach nie wiele powiem bo w Białymstoku to nieczęsty temat). Docelowo samochód ma ustabilizować swoje spalanie około 8000 km. Przy umiejętnej jeździe osób u których dowiadywałem się na temat spalania samochód jeździ średnio spalając 4,5 litra. Mam kilka innych spostrzeżeń którymi chętnie podzielę się z osobami zainteresowanymi tym modelem Toyoty... szczerze jest to naprawdę bardzo interesująca propozycja która daje dużo uśmiechu na twarzy, Gdy będę dalej dopiszę kilka słów. Chcecie popytać w podpisie macie maila EDIT taką informację dostałem zamieszczając raport "Minimalne spalanie przy oszczędnej nie możę być większe niż średnie minmalne spalania." Pomijając błędy w przypadku hybrydy komunikat nie ma sensu minimalneŚrednie minimalne zużycie paliwa na odcinku 10 km to 3,6 litrów na 100 a Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe na długiej trasie to 4,6 litra nie mógłbym zamieścić tego raportu w związku z tym zapisane jest odwrotnie. Autocentrum nie jest przystosowane do HYBRYD :)
6,3
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Toyota C-HR
przejechałem 3.500km hybrydą , jezeli chciał bym spowolnić ruch w Katowicach zejde ze spalaniem do tych3,5 litra juz robiliśmy testy. Przy normalnej dynamicznej jedzie , bez spianania sie kiedy bedzie chodził silnik elektryczny wynik nie realny. Na trasie Katowice Pogorzelica ok 700 km średnie spalanie 8 litrów , max prędkość 180 km z boxem na dachu .... halas był taki ze nie było słychać prawie radia . Bez boxu jest podobny . ;) Fajne auto do miasta szkoda że tak kiepsko wyciszone ;(

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Układ jezdny + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Widoczność - Stosunek jakość/cena - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Toyota przeprowadzone przez Euro NCAP.
Toyota C-HR