Szukaj

Toyota Corolla XII TS Kombi 1.8 Hybrid 122KM 2019 Toyota Corolla 1.8 Hybrid Comfort + Navi

92 900 PLN
Toyota
Corolla
2019
hybrydowy
122 KM
Rocznik 2019
Przebieg 17 509 km
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 122 KM
Pojemność silnika 1 798 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia kombi
Kolor Niebieski metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Kamera cofania, ESP (stabilizacja toru jazdy), ASR (kontrola trakcji), ABS, Czujnik zmierzchu, Immobilizer, Asystent pasa ruchu, Isofix, Podgrzewane lusterka boczne, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Wielofunkcyjna kierownica, Elektrycznie ustawiane lusterka, Wspomaganie kierownicy, Nawigacja GPS, Bluetooth, Gniazdo AUX, Gniazdo USB, Radio fabryczne, Komputer pokładowy, Relingi dachowe, Alufelgi, Centralny zamek, Tempomat aktywny

Informacje o samochodzie

Uwaga, samochód aktualnie można oglądać w salonie Toyota Bydgoszcz, Al. Jana Pawła II 150, Bydgoszcz.

Auto testowe naszego salonu. Zapraszamy na oględziny pojazdu. Samochód przez cały czas użytkowania pod opieką naszego salonu. Na auto wystawiamy pełną fakturę VAT 23%.

Kontakt do sprzedawców:

Rafał Jabłoński - 519-535-224

Michał Sment - 513-026-900

Filip Mikołajewski - 519-535-246

Sprawdź ratę

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Przyspieszenie 0-100 km/h
11,1 s
Średnie spalanie
3,6 l/100 km
Długość
4 650 mm
Szerokość
1 790 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,5
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
100% 0%
4,8
TS Kombi 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Toyota Corolla XII
Autem bardzo dobrze zachowuję w mieście i na trasie. Trzeba pamiętać że hybrydą jeździ się inaczej niż dieselem. W mieście można zejść do 4l/100 km. Przy szybszej jeździe, dynamicznej dochodzę do 5.5l/100 km. W trasie natomiast to zależy czy jedziemy autostradą czy "starymi" trasami. Na autostradzie przy prędkości 140 km spalanie na poziomie 6.5l powyżej tej prędkości 7/8 litrów. Na starej trasie na dystansie 100 km spokojnie schodzę do 3.8L. Poza tym auto bardzo wygodne, bezawaryjne i przyjemnie się nim jeździ. Obecnie pomyślałby o wersji 2.0.
5,2
TS Kombi 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Toyota Corolla XII
Samochód , jeżeli tylko chcemy może być niezwykle oszczędny. 100km trasa drogami krajowymi, zgodnie z przepisami + maksymalnie 10km/h powyzej dozowlonej = 3,5 l/100km. Jazda z wyprzedzaniem wszystkie na drodze co tylko jedzie wolniej niz 90 + autostrada 130 -150km/h = 5.7l (ale wystarczy wjechać w teren zabudowany i spalanie gwałtownie spada ). Spalanie na poziomie 7 litrow w miescie (a nawet 10 ) tylko na zimnym silniku na bardzo krótkim dystansie albo gdy chcemy dogrzeać mocno kabinę - wtedy silnik praktycznie nie gaśnie. Mój raport to jazda zawsze z wykorzystaniem ładowania akumulatora - a więc lżejsze hamowanie aniżeli większości kierowców (gwałtownie przed światłami , skrzyzowaniami etc), oraz delikatniejsze przyśpieszanie do granicy włączenia silnika gdy za mną nikt nie jedzie, czyli jakieś 20-30 % czasu przejazdu. (miasto 130 tys. mieszkańców)
4,4
Liczba komentarzy: 1
TS Kombi 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Toyota Corolla XII
Przejechałem ponad 3 tyś. km od nowości. Konkrety : trasa Krynica Górska - Kraków (ok 100 km) = 3.5 l/100 km (wg komputera). Kraków - Nowy Dwór Gdański (ok 600 km w tym połowa autostrady przy 130-140 km prędkości) = 5.3 l/100 km licząc zatankowanym paliwem. Sama autostrada 130-140 km/h na odcinku ok 250 km, wg komputera = 6.0 l/100km. 2 kolejne tankowania po całym zbiorniku, 4.4 l/100 km wg zatankowanego paliwa, zwykły ruch, większość w mieście ale również poza miastem i autostrada. Komputer wskazuje 0.2 l mniej niż zatankowane paliwo ale moim zdaniem to stacje przekłamują/oszukują. Nigdzie nie jadę wolniej niż inne samochody ale staram sie nie jechać szybciej niż 10 km ponad dozwoloną prędkość. To samochód właśnie dla mnie.

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Wentylacja i ogrzewanie + Układ jezdny

Wady

- Karoseria - Skrzynia biegów - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Toyota przeprowadzone przez Euro NCAP.
Toyota Corolla