Szukaj

Toyota Hilux VIII Podwójna kabina 2.4 D-4D 150KM 2018 Toyota Hilux 2.4 D-4D Double Cab SR5 4x4 aut

139 900 PLN
Nie możemy ocenić tej oferty. Sprawdź dokładną wycenę
Toyota
Hilux
2018
diesel
150 KM
Rocznik 2018
Przebieg 5 500 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 150 KM
Pojemność silnika 2 393 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia pick-up
Kolor Szary metalik
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Kamera cofania, ESP (stabilizacja toru jazdy), ABS, Czujnik zmierzchu, Immobilizer, Asystent pasa ruchu, Isofix, Podgrzewane przednie siedzenia, Podgrzewane lusterka boczne, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Wielofunkcyjna kierownica, Przyciemniane szyby, Elektrycznie ustawiane lusterka, Wspomaganie kierownicy, CD, Bluetooth, Gniazdo AUX, Gniazdo USB, MP3, Radio fabryczne, Komputer pokładowy, Alufelgi, Centralny zamek, Tempomat

Informacje o samochodzie

Samochód demonstracyjny dealera.

Wersja wyposażenia SR5 Double Cab.

Pierwsza rejestracja w styczniu 2019 roku.

Na gwarancji producenta do stycznia 2022 roku.

Sprzedaż na podstawie faktury VAT 23% - Kupujący zwolniony z opłaty skarbowej.

Zapraszamy do salonu.

Salon samochodów używanych Toyota Jankowscy.

Ul. Okrężna 4-6

75-736 Koszalin

Godziny otwarcia:

poniedziałek - piątek: 9-17,

sobota: 9-14,

niedziela: nieczynne.

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
170 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
12,8 s
Średnie spalanie
7,2 l/100 km
Długość
5 330 mm
Szerokość
1 855 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,4
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
86% 14%
9,3
Podwójna kabina 2.4 D-4D 150KM 110kW
Toyota Hilux VIII
Ten samochód ma wadę fabryczna, nie we wszystkich egzemplarzach ujawnia się ale wiem że w Polsce są 2 mój i ktoś jeszcze trafił. Niecały 1 tys km i check engine , przez 10 miesięcy 15 wizyt serwisowych, 1 wizyta mechanika z centrali i 1 wizyta Belgów - auto dalej nie naprawione. W samochodzie wymienione , sonda lambda , sterownik komputera nowa mapa wgrana. Niecały rok a po zimie na wszystkich chromach powychodziły pęcherze tylko listwy przy szybach całe, na zabudowie oryginalnej też wszystkie klamki do wymiany. Przycisk na kierownicy po 2 miesiącach się starł, lakier na progach podobnie ściera się przy wysiadaniu, gałka zmiany biegów też starta. Zawieszenie tył cały czas skrzypi, smarują ale to nic nie daje ( w ich demonstracyjnym podobnie jest) Olej w skrzyni biegów fabryczny nic nie wart po wymianie na nowy odrazu inny samochód. Wtryskiwacze w nich też są trefne i wymieniają na nowe. Manual oczywiście miej pali średnio 10,5l automat 11-12 l System start stop w automacie to nieporozumienie.
9,3
Podwójna kabina 2.4 D-4D 150KM 110kW
Toyota Hilux VIII
Jak w każdym samochodzie - ekonomiczność zależy od stylu jazdy i warunków na drodze. Silnik po downsizingu można uznać za oszczędny, jak na tę masę samochodu. Spalanie; podjeżdżając w korku - 23 l/100 km, mój rekord oszczędności na trasie: 7,5 l / 100 km. W cyklu mieszanym, bez duszenia pedału gazu auto pali przeciętnie 10,5 l / 100 km. Jazda ze stałą prędkością 60 km/h - nie więcej niż 5 l / 100 km. Nie miałem jeszcze potrzeby tankować Adblue.
9,5
Podwójna kabina 2.4 D-4D 150KM 110kW
Toyota Hilux VIII
Ogólnie nie wydaje mi się, żeby można było zejść ze spalaniem poniżej 9.0 l w cyklu mieszanym, przy jeździe poza terenem zabudowanym z prędkością nie przekraczającą 120 km/h

Zalety

+ Wyciszenie + Bezawaryjność (drobiazgi) + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena - Układ jezdny
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Toyota przeprowadzone przez Euro NCAP.
Toyota Hilux