Szukaj

Toyota Supra IV 2008 Toyota Supra 1250KM 361,92 km/h Najszy w EU

550 000 PLN Sprawdź ratę
Toyota
Supra
2008
benzynowy
799 KM
+48
Warszawa (woj. mazowieckie)
Rocznik 2008
Przebieg 20 000 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 799 KM
Pojemność silnika 3 000 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia coupe
Kolor czerwony
Uszkodzony nie
Rodzaj napędu tylny
Liczba drzwi 2
Liczba miejsc 4

Wyposażenie tego samochodu

abs, alarm, asr (kontrola trakcji), światła xenonowe, esp (stabilizacja toru jazdy), elektrycznie ustawiane lusterka, nawigacja gps, alufelgi, centralny zamek, tempomat

Informacje o samochodzie

(Polski opis po angielskim) It's unique, one of the fastest cars in the world, even faster than a Ferrari and other exotic brands!!

Registered and permitted in traffic.

1250 horsepower on racing gas (C16); 600 horsepower on Shell V-Power Racing.

Maximum speed 361,92 km/h.

POLISH SPEED RECORD VIDEO:

TV SHOW ABOUT POLISH SPEED RECORD:

Top parts imported from US and Japan. Alteration value around 80,000 euro!!!!

The vehicle was built in 2008 with the actual work beginning in 2003. The base was a Toyota Supra Twin Turbo, however, none of the original elements have been left! Everything was replaced with new and top quality parts available in the world.

Fuel consumption: slow driving - 12 liters / 100 km; normal city driving – 15 liters / 100 km; fast city driving – over 20 liters / 100 km

Most important performance parts used:

carbon/kevlar wide body

Turbo kit GREDDY T88H

Forged Powerhouse pistons

Carillo rods

1mm oversized valves

Double racing valve springs

HKS 264 degrees cams

HKS DLi

Greddy Racing BOV

Two Walbro fuel pumps

Siemens 1000cc injectors

EXEDY 3 plate carbon clutch

GREDDY 4 row FMIC

Custom 4’’ exhaust

AEM EMS

Racelogic Traction Control (5%, 10%, 15% or 20% slide can be set)

NGK Racing spark plugs

NGK/NTK wideband O2 sensor

Two Aquamist water injection systems

BREMBO ORO brake discs

Black Diamond brake lines (Teflon/steel)

CCW Competition forged alloy rims

295/25 ZR 20 95Y Pilot Sport 2 - PS2 and 335/30 ZR 20 104Y N0 Pilot Sport 2 – PS2

TRD LSD

TEIN Coilovers

Greddy EGT gauge

Greddy turbo gauge

K&N AFR gauge

K&N huge air filter

Sabelt seats

Sabelt harnesses

Paint – PPG Custom 10 layers red

Custom leather interior

Stereo System 1000 Watt Alpine Mobil Media Station IVA-W202R (with GPS maps), Alpine Multimedia Manager PXA-H701, Sony Play Station II, 2 ALPHARD Subwoofers, 4 ALPHARD woofers, and much more.

I offer 3 moths warranty. Car has been inspected by Japan Sport Service, it is in mint condition.

In case of any question please do not hesitate to contact us.

Najszybsza Toyota w Europie (druga na świecie) o mocy 1250 KM na wyścigowej benzynie C16, na Shell V-Power Racing "tylko" 600KM, zbudowana z pomocą MICHELIN, SHELL, ALPINE, ALPHARD, PPG, NEODESIGN, INTER CARS przez właściciela SELECT-AUTOMOTIVE, Piotra Dobrowolskiego.

Jest to bardzo wysublimowany bolid dla odpowiedzialnego konesera ceniącego adrenalinę w największych dawkach. Przyspiesza w 4 sekundy do 100 km/h. Prędkość maksymalna 361,92 km/h (oficjalny rekord Polski) teoretycznie możliwe 400 km/h. Przy wyłączonej kontroli trakcji "pali gumy" jadąc 200 km/h. Zabija na drodze najdroższe sportowe samochody typu Ferrari, Aston Martin czy Porsche.

POLSKI REKORD PRĘDKOŚCI:

TV O REKORDZIE PRĘDKOŚCI:

Do modernizacji samochodu zostały kupione najlepsze części w USA i Japoni o łącznej wartości 80.000 EUR!!! Budowa bolidu została rozpoczęta w 2003 a zakończona w 2008 roku na bazie Toyoty Supry Twin Turbo, praktycznie nic z oryginalnych części nie zostało zachowane. Wszytkie elementy wymienione na najlepsze dostępne na świecie.

Spalanie.

wolna jazda - 12 l / 100 km;

normalna jazda w mieście – 15 l / 100 km;

szybka jazda po mieście – ponad 20 l / 100 km

Główne elementy samochodu:

Karoseria wykonana z karbonu i kevlaru

Turbo kit GREDDY T88H

Kute tłoki Powerhouse

kute korbowody Carillo

Większe zawory o 1mm

Podwójne sprężyny zaworowe

Wyścigowe wałki HKS 264 stopni

HKS DLi

Greddy Racing BOV

Dwie pompy paliwa Walbro

Wtryski Siemens 1000cc

Potrójne karbonowe sprzęgło EXEDY

Przedni intercooler GREDDY 4 rzędowy

Wydech Custom 4’’

Komputer AEM EMS

Kontrola trakcji z F1 Racelogic Traction Control (uślizg 5%, 10%, 15% or 20%)

Wyścigowe świece NGK Racing spark plugs

Szerokopasmowa sonda NGK/NTK wideband O2 sensor

Dwie pompy wody Aquamist water injection systems

Tarcze hamulcowe BREMBO ORO 

Przewody hamulcowe Black Diamond (Teflon/steel)

Kute felgi alu CCW Competition

Opony

Identyfikator:AKL15CZ8M

Autocentrum poleca!

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,5
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
100% 0%

Co jeszcze wiemy o Toyota Supra

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Skrzynia biegów

Wady

- Widoczność - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Koszty utrzymania
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Toyota przeprowadzone przez Euro NCAP.
Toyota Supra