Szukaj

Volkswagen Passat B7 Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 2010 Volkswagen Passat, 2.0 TDI, 140 KM, DSG automat

29 500 PLN
Volkswagen
Passat
2010
diesel
140 KM
+48
Tarnobrzeg (woj. podkarpackie)
Rocznik 2010
Przebieg 115 000 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 140 KM
Pojemność silnika 1 968 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia sedan
Kolor Srebrny metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba miejsc 5
Pochodzenie krajowe

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Isofix, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Światła xenonowe, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane fotele, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane przednie siedzenia, Tapicerka skórzana, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, CD, Gniazdo AUX, Gniazdo SD, Gniazdo USB, MP3, Radio fabryczne, Zmieniarka CD, Centralny zamek, Komputer pokładowy, Otwieranie pilotem, Tempomat

Informacje o samochodzie

Passat Limousine Comfortline, wyposażenie dodatkowe: lakier metalik srebrny "Leaf", tapicerka skórzana "Verona" w kolorze "latte macciato", światła główne bi-ksenonowe z funkcją doświetlania zakrętów, system radiowy "RCD 510", zmieniarka CD na 6 płyt, możliwość odtwarzania MP3, wyświetlacz ciekłokrystaliczny dotykowy, kolorowy, roleta przeciwsłoneczna tylnej szyby ustawiana elektrycznie, rolety boczne z tyłu ustawiane manualnie, system kontroli parkowania z przodu i z tyłu akustyczny, światła przeciwmgielne, kierownica multifunkcyjna, komputer pokładowy "MFA Plus", autoalarm z niezależnym zasilaniem (Back-up-Horn), funkcją dozoru wnętrza i czujnikiem przechyłu, obręcze ze stopu metali lekkich "Milwaukee". Pierwszy właściciel, serwisowany w ASO.

Sprawdź ratę

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
211 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
9,8 s
Średnie spalanie
5,2 l/100 km
Długość
4 769 mm
Szerokość
1 820 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,1
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
73% 27%
5,7
Liczba komentarzy: 1
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Volkswagen Passat B7
Dane producenta można między bajki wsadzić - to wiedzą wszyscy. Czytałem wcześniejszy komentarz, że po Polsce w nocy po autostradzie komuś wyszło spalanie 3,9 (dam 1000zł temu, kto przejedzie z Warszawy do Świecka nocą i wykręci taki wynik) Jeżdżę głównie drogami wojewódzkimi i krajowymi, 90% trasa, 10% miasto. Codziennie dojeżdżam do pracy ok.90km w kółku. Zimą wynik średnio z całego baku ok. 6,3-6,5l, latem ok. 5,3-5,6l (w zależności jak mocno musi klima dmuchać) :) Jeżdżę normalnie, nie dziaduję. Z reguły ustawione mam 105km/h na tempomacie. Dane w komputera są zaniżone o jakieś 0,5l w stosunku do realnie wyliczonego spalania przy dystrybutorze. A zawsze wyliczam z całego baku (ok. 1000-1200km) a nie jak niektórzy po przejechaniu 400km w sprzyjających warunkach.
6,1
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Volkswagen Passat B7
Z uwagi na niskie spalanie paliwo nie generuje ogromnych kosztów. Bak jest pojemny, przez co możemy przez długi czas zapomnieć o odwiedzaniu stacji benzynowych. Płyty eksploatacyjne, filtry i inne akcesoria dostępne są w szerokiej gamie zamienników, a ceny oryginalnych również nie straszą. Dużo części jest kompatybilnych z innymi modelami koncernu, a że na naszych drogach VAG króluje w kwestii popularności, to dostępność i ceny stoją na bardzo przyzwoitym poziomie. Trudno narzekać, szczególnie, że egzemplarz w dobrym stanie będzie kosztować 60-70 tys. zł, więc te koszty nie powinny stanowić dla potencjalnego nabywcy większego problemu.
5,1
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Volkswagen Passat B7
Tak jak pisałem wcześniej, wybór silnika 2.0 TDI CR uważam o tyle za słuszny, że przy w miarę dobrej dynamice silnika, spalanie jest na śmiesznie niskim poziomie. Długa skrzynia i niskoobrotowy silnik zachęcają do jazdy poniżej 1500RPM, co skutkuje na prawdę rekordowo niskim zużyciem. W cyklu mieszanym, stojąc co najmniej pół godziny w korku, jestem w stanie spalić trochę powyżej 5 litrów na 100km, co uważam za świetny wynik. W trasie, przy prędkościach około 100km/h można by zejść poniżej 4 litrów, a to już spalanie bardziej hybrydowe niż dieslowskie. Co do kosztów serwisu i napraw się nie wypowiem, bo jak na razie udało mi się uchronić od usterek. Podejrzewam jednak, że z uwagi na duża kompatybilność części z Passata B6 ceny nie są astronomiczne.

Zalety

+ Karoseria + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena - Silnik
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Volkswagen przeprowadzone przez Euro NCAP.
Volkswagen Passat