Szukaj

Volkswagen Passat B5 Kombi 1.6 102KM 2001 VW PASSAT 1.6 KLIMATRONIC !!!

8 499 PLN
Volkswagen
Passat
2001
benzynowy
102 KM
+48
Inowrocław (woj. kujawsko-pomorskie)
Rocznik 2001
Przebieg 205 000 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 102 KM
Pojemność silnika 1 595 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia kombi
Kolor srebrny metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 2
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

abs, elektryczne szyby przednie, elektrycznie ustawiane lusterka, tapicerka jasna, tapicerka tekstylna, wielofunkcyjna kierownica, wspomaganie kierownicy, cd, radio fabryczne, centralny zamek, komputer pokładowy, relingi dachowe

Informacje o samochodzie

AUTO ŚWIEŻO SPROWADZONE ,JEST JUŻ PO OPŁATACH CELNO-SKARBOWYCH . POZOSTAJE TYLKO KOSZT REJESTRACJI  256 ZŁ . DO PASSATA POSIADAM DWA ORYGINALNE KLUCZYKI , AUTO WYPOSAŻONE W KLIMATRONIC - OCZYWIŚCIE SPRAWNY . STAN TECHNICZNY ORAZ WIZUALNY OKREŚLAM NA DOBRY . NABYWCA ZWOLNIONY Z OPŁATY SKARBOWEJ - FAKTURA VAT-MARŻA . WIĘCEJ INFORMACJI NA TEMAT PASSATA CHĘTNIE UDZIELĘ  POD NR TELEFONU 885 688 122 . ZAPRASZAM - WARTO !!!

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
190 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
13,0 s
Średnie spalanie
7,8 l/100 km
Długość
4 682 mm
Szerokość
1 740 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,5
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
100% 0%
11,0
Kombi 1.6 102KM 75kW
Volkswagen Passat B5
Nie wiem skąd inni biorą swoje raporty spalania ale mnie się wydają nierealne. Ten silnik przy tym modelu jest po prostu za słaby. Taaak jest powiedzmy spoko jeśli jeździmy we dwoje bez ładunku z klockiem pod pedałem gazu aby nie przekroczyć setki a poza tym nie próbujemy poruszać się nim jak bolidem F1. Jazda na Pb była by samobójstwem finansowym dlatego założyłem instalacje gazową która w zależności od ceny gazu sprawia że koszt 100km może wahać się od 17zł a nawet 16zł do aż 37zł. Na szczęście górne pułapy cen gazu nie utrzymują się długo tak ze średni koszt jazdy na gazie to jakies 24zł co daje 50% oszczędności wobec jazdy na PB. Kilka słów o silniku...słaby nie lubi wniesień i ładunku za to uwielbia jazde z górki. Aby wyprzedzać inne pojazdy należy dobrze skalkulować odcinek jaki musimy pokonać aby nie skończyć na czołówce a na światłach najlepiej ustawiać się na prawym pasie. Historia z życia... jadąc w góry zostałem zatrzymany za przekroczenie prędkości gdzie było ograniczenie 70 ja jechałem około 90. Panowie ustawili się z pistoletem na drodze dwupasmowej w dolinie przed wzniesieniem. Trasa jest mi znana i ja w taki miejscu rozpędzam się aby swobodnie pokonać wzniesienie a więc złapali mnie. Miał być mandat no bo Passat B5 to śmiga...po wysłuchaniu moich doznań z jazdy z tym silnikiem dostałem tylko pouczenie. Panom policjantom powiedziałem...a teraz będziecie mnie pchali pod górkę. Plusem są gabaryty samochodu chociaż zapasówka wożona w bagażniku zabiera dużo miejsca. Samochód praktycznie nie psuje się ograniczam się się do wymiany zużywających się elementów a więc klocki tarcze olej były dwa wahacze dwie końcówki drążka no i niestety trzy razy gumowe osłony przegubów które nagminnie pękają.
8,2
Kombi 1.6 102KM 75kW
Volkswagen Passat B5
VW passat b5 fl rocznik 2000, końcówka roku 2000, modelowo 2001. Silnik trochę słaby ale się przyzwyczaiłem. Samochód kupiony w myślą o wyjazdach weekendowych. Założone LPG STAG ( koszt 2300 zł)butla w kole zapasowym . Spalanie na benzynie : trasa autostrada jazda z prędkością 110 - 130 km/h w cztery osoby ( dwoje dorosłych i dwójka dzieci) 6,0 do 6,5 l/100 km bez częstego wyprzedzania. Cykl mieszany ( małe miasto plus trasa w proporcji 70/30) na benzynie to od 7,8 do 10 l/100 km. Jazda na LPG : trasa jakieś 7,5 l/100 LPG miasto to od 10 do 11 l/100 km. Dane na podstawie tankowania " pod korek". Nie jest źle. Mam również audi a4 b5 z silnikiem 1.8 20 V z LPG . Audi pali trochę więcej na benzynie , średnio o jakieś 1,5 litra/100 km na trasie. W mieście podobnie. Na LPG Passat pali mniej na trasie w audi wychodzi koło 10 litrów/100 km LPG na trasie.
7,4
Kombi 1.6 102KM 75kW
Volkswagen Passat B5
Z jednej strony mamy silnik 75KW (102KM przy 5600obr/min) i moment obrotowy 148Nm (3800obr/min) a z drugiej ok.1300kg masy własnej... W wyniku tego jesteśmy zmuszani częściej sięgać do dźwigni skrzyni biegów. Jednak nie mogę się zgodzić z tym że auto jest "mułowate" ale sprinter z niego nigdy nie będzie. Model mój jest z 2005r. przebieg ok.150tys. Na razie zrobiłem ok.1000km w cyklu miejskim i 250 pozamiejskim... Wstępne wyliczenia zużycia paliwa nie odbiegają od podanych przez producenta więc: - Miasto ok 9-11 litrów/100 pb95 - Trasa 6-7 litrów/100 pb95 Zastanawiam się nad instalacją LPG - przy tym spalaniu będzie jazda za grosze.

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność + Stosunek jakość/cena

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Bezawaryjność (drobiazgi) - Silnik
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Volkswagen przeprowadzone przez Euro NCAP.
Volkswagen Passat