Szukaj

Volkswagen Passat B7 Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 2013 VW PASSAT Variant (365) 2.0 TDI 140 KM DSG

43 900 PLN
Volkswagen
Passat
2013
diesel
140 KM
+48
Dąbrówka (woj. wielkopolskie)
Rocznik 2013
Przebieg 168 000 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 140 KM
Pojemność silnika 1 968 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia kombi
Kolor Brązowy metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba miejsc 5

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Światła xenonowe, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane fotele, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Przyciemniane szyby, Tapicerka ciemna, Tapicerka tekstylna, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Gniazdo AUX, Gniazdo SD, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Alufelgi, Bezkluczykowy dostęp, Centralny zamek, Elektrochromatyczne lusterka boczne, Elektrochromatyczne lusterko wsteczne, Komputer pokładowy, Łopatki zmiany biegów, Ogranicznik prędkości, Otwieranie pilotem, Relingi dachowe, System Start-Stop, Tempomat

Informacje o samochodzie

VOLKSWAGEN PASSAT B7 Variant Comfortline 2.0 TDI-CR 103 kW, 140KM DSG , bez AdBlue

salon Polska,

kupiłem go po leasingu od autoryzowanego dealera Krotoski Cichy przy przebiegu 75 tys km.

Certyfikat bezwypadkowości. Serwis olejowy co 15 tys km. W idealnym stanie mechanicznym. Nie spala grama oleju, ani go nie przybywa. Filtr paliwa zmieniany co drugą wymianę oleju. Stosuję płukanki i Ceratec od Liqui Moly. Przy przebiegu około 100 tysięcy wymieniłem komplet amortyzatorów Sachs. Pozostałe wymiany eksploatacyjne, na bieżąco. Wgniotka na tylnych lewych drzwiach. Nowe opony całoroczne Goodyear Vector 4 Seasons G2. Bezkluczykowy dostęp i zapłon. Aluminiowe koło zapasowe. Rolety przeciwsłoneczne dla szyb w drzwiach tylnych. Sygnalizacja spadku ciśnienia w oponach . Reflektory przeciwmgielne ze statycznym doświetlaniem zakrętów. Bluetooth. Nawigacja. Obręcze kół ze stopu metali lekkich Minneapolis 17". Kierownica multifunkcyjna z łopatkami do zmiany biegów. Autoalarm z niezależnym zasilaniem (Back-up-Horn), funkcją dozoru wnętrza i czujnikiem przechyłu . Reflektory Bi-Xenonowe z doświetlaniem zakrętów.

Elektrycznie zamykany bagażnik i otwierany gestem (nogą) . Jeden kierowca, nie palący.

Samochód w użyciu, wiec przebieg będzie się zmieniać.

Wyposażenie Comfortline:

-Skrzynia biegów: automatyczna dwusprzęgłowa 6 biegowa

-Klimatyzacja automatyczna 2 strefowa Climatronic z elektrycznym dogrzewaniem

-System nawigacji z kolorowym wyświetlaczem RNS315 i dyskiem twardym

-ABS/ESP/CCS

-Skórzana kierownica

-Multi funkcyjna kierownica z łopatkami do zmiany biegów

-System mocowania ISOFIX

-Regulacja wysokości przednich foteli

-Samo-ściemniające lusterko wsteczne

-Poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera, centralna oraz kurtyny

-Radio CD RNS315 z 8 głośnikami

-Elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka, samo-ściemniające

-Elektryczne sterowanie szybami przód/tył

-Czujniki parkowania przód/tył

-Dostęp bezkluczykowy

-Reflektory ksenonowe z doświetlaniem zakrętów

-Automatyczne światła do jazdy dziennej

-Oświetlenie przeciwmgielne

-Spryskiwacze reflektorów

-Immobiliser z alarmem

-Czujnik ciśnienia w kołach

-System Start-Stop z odzyskiwaniem energii z hamowania

-Regulowana część lędźwiowa w fotelu kierowcy

-Aluminiowe felgi 17'

-Pakiet chromów

-Asystent ruszania pod wzniesienia

Sprawdź ratę

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
208 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,0 s
Średnie spalanie
5,2 l/100 km
Długość
4 771 mm
Szerokość
1 820 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,2
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
77% 23%
6,0
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Volkswagen Passat B7
Samochód jak na swoje gabaryty i komfort jazdy uważam bardzo oszczędny. Ta oszczędność oczywiście jest mocno uzależniona od stylu jazdy. Ja jeżdżę bardzo ekonomiczni (przynajmniej w porównaniu do znajomych kierowców) i przy codziennych dojazdach do pracy 25 km w jedną stronę, częściowo przez centrum miasta, częściowo na drogach z ograniczeniem do 90 kmh osiągam wyniki spalania pomiędzy 5,9 litra a 6,3 litra w zależności ile do tego dołożę czystej jazdy po mieście. Jeżdżąc tylko po mieście, bardzo krótkie odcinki spalanie max. ciut poniżej 7 litrów. Oczywiście gdyby chcieć być najszybszym na każdych światłach to pewnie zjadłby 8-9 litrów, ale tak jak mówię, jeżdżę raczej ekonomicznie, ale też nie "zamulam". Zwracam po prostu uwagę na spalanie. Czysta trasa w 5 osób z bagażnikiem doładowanym pod sam sufit to wynik 1150 km bez tankowania, potem weszło 61 litrów, czyli 5,3 litra. Większość autostradami. Trasy drogami ekspresowymi z mniejszym obciążeniem 5,1 litra. Wszystkie wartości podaję jako spalanie liczone z tankowania, nie to co pokazuje komputer. Komputer zakłamuje wynik o 0,5 - 0,8 litra na każde 100 km. Oczywiście wiadomo w jakim kierunku przekłamuje wynik. 5,5 na komputerze, oznacza w praktyce 6,2 - 6,3 l/100 km. Tak czy inaczej przy obecnych cenach ropy dla mnie koszt przejechania 100km to 30 - 33 złote. Przy 140 koniach mocy i fabrycznych 320 Nm momentu to darmocha. To dokładnie tyle samo ile kosztowało mnie 100 km w peugeocie 407SW 2.0 benzyna + LPG, który niby miał 136 koni ale 180Nm. Efekt, zero przyspieszenia i komfortu. Polecam Passata z całego sera. To trzeci passat, którym jeżdżę. Dwa wcześniejsze były służbowe B6 i B8, łącznie przejechałem nimi już jakieś 400 tysięcy kilometrów i zawsze się śmieję z tych, którzy twierdzą, że Passat to samochód na którym nie można polegać. Przez te 400 tysięcy kilometrów 1 raz (słownie: jeden raz) wróciłem do do mu na lawecie. Za 3 lata, kupię kolejnego passata. W dieslu.
7,5
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Volkswagen Passat B7
Samochód od nowości. Przebieg 110 tyś. Dziennie pokonuje ok 40 km w Warszawie. Rano do pracy ok 13 km i po południu z pracy zahaczając o jakiś sklep. Przy bardzo oszczędnej jeździe w temp. ok 0 stopni Celsiusza i poniżej na tak krótkich odcinkach w jeździe miejskiej średnie spalanie 9,5 litra ON. W temp ok 10 stopni Celsiusza 8,5 litra. Spalanie znacznie spada im bardziej wydłuża się jazda. Włączając weekendowe wypady za miasto wychodzi średnie spalanie 8,5 litra ON. Na trasie nigdy nie przekroczyło spalanie 6,5 litra prędkość ok 130 km/h. Jadąc prędkością ok 100 km/h na trasie spalanie kształtuje sie na poziomie 5,8 litra. Dla porównania eksploatowany dokładnie w takich samych warunkach VW Pasasat B5 z 1998 r. przebieg 380 tyś. Silnik 1,9 tdi AFN po tuningu 146 km/318 nm. Skrzynia manualna. Miasto max spalanie przy mrozach albo w lato przy klimie 6,2 litra ON, średnie spalanie z weekendami 5,6 litra ON. najniższe spalanie przy prędkości w trasie ok 100 km/h 4,8 litra ON. Jeszcze mam Skode Oktavie z 2012 r. silnik benzynowy 1,4 TSI w mieście 12 l PB z weekendami schodzi do 10 l PB, a najniższe spalanie w trasie przy prędkości ok 100 km/h to 7,8 l. PB.
4,9
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Volkswagen Passat B7
Jeżdżę tym modelem od 1,5 roku. Pokonuję trasę w cyklu mieszanym ze średnim spaleniem w zimie na poziomie między 4,9 a 5,5 z dynamiczną jazdą (jazda trasą ekspresową). Na długich trasach wynik 4,0 - ale to w głównej mierze zależy od jakości paliwa. Taki wynik udało mi się wielokrotnie uzyskać jeżdżąc po Skandynawii na tamtejszym paliwie. W Polsce na długich trasach osiągam 4,3 - 4,5. W mieście w korkach niestety spalanie jest duże ok 6 - 7 litrów na 100 km.

Zalety

+ Skrzynia biegów + Silnik + Karoseria

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Bezawaryjność (drobiazgi) - Stosunek jakość/cena
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Volkswagen przeprowadzone przez Euro NCAP.
Volkswagen Passat