Szukaj

Volvo V70 I 2.5 TDI 140KM 2000 VOLVO V70 I (875, 876) 2.5 TDI 140 KM

10 950 PLN Sprawdź ratę
Cena powyżej rynku. Sprawdź dokładną wycenę
Volvo
V70
2000
diesel
140 KM
+48
latowice (woj. wielkopolskie)
Rocznik 2000
Przebieg 407 000 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 140 KM
Pojemność silnika 2 461 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia kombi
Kolor inny
Rodzaj napędu przedni
Liczba miejsc 5

Informacje o samochodzie

Witam wsztstkich milosnikow prawdziwego Volva. Mam do sprzedania Oryginalna V70 ,auto jest w perfekcyjnym stanie zarowno technicznie jak i wizualnie . Jest to stuningowana wersja Rdesing. Podwojny wydech , listwy chrom, pletwa, zderzaki- wszystko w orginale. Sinik , skrzynia pracuja perfekcyjnie, srodek czysty , zadbany ,wszystko sprawne. Wszyskie naprawy wpisywane w ksiazke, W tym roku, nowa sprezarka klimy, nowe 4 opony, rozrzad i obsluga skrzyni. Zapraszam , gwarantuje zadowolenie z jazdy. kontakt w zakladce o sprzedajacym.

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
195 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
11,0 s
Średnie spalanie
8,5 l/100 km
Długość
4 722 mm
Szerokość
1 761 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,2
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
79% 21%
8,0
Kombi 2.5 TDI 140KM 103kW
Volvo V70 I
auto pali tyle co powinno, w mieście (100tys mieszkancow) srednie korki ale na kazdych siwatlach tj. co 500m stoisz spalanie to 9.5l/100km, w trasie jadac na morze, szybko, w nocy, 1 postoj na 5min 500km w 4.5h- 7l/100km, i nie wierzcie tym co maja spalanie 5litrow bo to raczej nie realne, chyba ze jedzie na lawecie a ma silnik odpalony. Silnik taki jak w VW LT/transporterze/audi 100/audi a6 c4 ale osprzęt jest VOLVO - najgorsza jest pompa wspomagania która mimo reanimacji i tak cieknie, jak nie z korka to z simeringu i tak w kółko, silnik jest dynamiczniejszy niż w audi c4 mimo tej samej mocy na papierze (inny sterownik pompy), ogólnie fajny, bezpieczny kant, ludzie sie dziwia jak mimo wieku utrzymuje sie przy nowych autach przy predkosciach 170-180km/h na autostradzie. Ciezki przez co stabilny przy tych predkosciach - 1600kg. Za ta kase nie kupisz nic lepszego, miałem wczesniej 7 sztuk w124, 2 okulary i inne pseudo samochody ktorych nie licze (miedzy innymi a6 c4 z tym silnikiem- bagażnik to smiech nie kombi), mercedes z tylnym napedem odpada od razu w polskich warunkach- tu nie musisz wozic łopaty i piasku przez pol roku w bagazniku, a silniki sa zamulone, jedynie 300td 177KM daje rade ale pali 5l wiecej przy mojej jezdzie. Ceny czesci w normie, zawieszenie proste, rozrzad co 60000km - 1000zł na najlepszych czesciach z wymiana, tarcze, klocki itp jak do innych. VOLVO daje rade !! i ten strach ludzi w małych autkach jak przejada na czerwonym a ty dynamicznie na nich ruszasz....bezcenne
6,8
Kombi 2.5 TDI 140KM 103kW
Volvo V70 I
jak na masę bardzo dobrze. Spalanie realne na długich trasach ok 3000 km po autostradach w Niemczech i trochę Polski ok 6,2 l, średnio na co dzień 7l w jeździe mieszanej, nigdy nie spalił więcej jak 7,8 l nieważne co bym robił. Naprawy....przez 5 lat się nic nie psuło....obsługa klimy, zmiana klocków, tarcz olejów i filtrów....ceny w/w części...TANIEJ NIŻ W FIACIE STILO !!! serio. Zresztą miałem już 17 aut...i tylko toyoty corolla i od niedawna yaris są tańsze w utrzymaniu niż dziadek :) Naprawdę nie nadwyręża portfela....nawet gdy żona przytarła tylne drzwi o bramę kupiłem w tym samym kolorze za 150 zł :)))) Oczywiście wszystkie obsługi poza ASO !
7,5
Kombi 2.5 TDI 140KM 103kW
Volvo V70 I
I tu mam dylemat. Z jednej strony to na trasie jest bardzo oszczędny (5,5l/100km) a teraz jeżdżąc po mieście na krótkich odcinkach potrafi łyknąć 10l/100km. Jak na wagę auta to chyba i tak nie dużo ale trochę mnie to irytuje. No i oczywiście ma tu znaczenie automat. Części jest bardzo dużo. Przede wszystkim Alledrogo gdzie można dostać sporo używek ale też jest kilka sklepów internetowych które specjalizując się w marce, mają bardzo duży wybór części nie tylko tzw. oryginalnych ale i mnóstwo zamienników a bardzo dobrych cenach. Ale ceny w ASO powalają niestety.

Zalety

+ Karoseria + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Silnik

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Bezawaryjność (drobiazgi) - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Volvo przeprowadzone przez Euro NCAP.
Volvo V70