Szukaj

Volvo V70 I 2.5 TDI 140KM 1999 VOLVO V70 I (875, 876) 2.5 TDI 140 KM

Volvo
V70
1999
diesel
140 KM
+48
nakło nad notecią (woj. kujawsko-pomorskie)
Rocznik 1999
Przebieg 287 000 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 140 KM
Pojemność silnika 2 461 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia kombi
Kolor niebieski metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba miejsc 5
Pochodzenie krajowe

Wyposażenie tego samochodu

abs, alarm, immobilizer, poduszka powietrzna kierowcy, poduszka powietrzna pasażera, elektryczne szyby przednie, elektryczne szyby tylne, elektrycznie ustawiane lusterka, ogrzewanie postojowe, podgrzewana przednia szyba, podgrzewane przednie siedzenia, wspomaganie kierownicy, cd, zmieniarka cd, alufelgi, centralny zamek, hak, komputer pokładowy, otwieranie pilotem, tempomat

Informacje o samochodzie

VOLVO V70, 2,5TDI KOMBI SPRAWNY TECHNICZNIE,DUZO NOWYCH CZEŚCI ,NOWE OPONY. DOKŁADAM DRUGI SILNIK GRATIS.

WIECEJ INFO.TEL.793 810 601

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
200 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,2 s
Średnie spalanie
6,6 l/100 km
Długość
4 722 mm
Szerokość
1 761 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,2
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
79% 21%
8,0
Kombi 2.5 TDI 140KM 103kW
Volvo V70 I
auto pali tyle co powinno, w mieście (100tys mieszkancow) srednie korki ale na kazdych siwatlach tj. co 500m stoisz spalanie to 9.5l/100km, w trasie jadac na morze, szybko, w nocy, 1 postoj na 5min 500km w 4.5h- 7l/100km, i nie wierzcie tym co maja spalanie 5litrow bo to raczej nie realne, chyba ze jedzie na lawecie a ma silnik odpalony. Silnik taki jak w VW LT/transporterze/audi 100/audi a6 c4 ale osprzęt jest VOLVO - najgorsza jest pompa wspomagania która mimo reanimacji i tak cieknie, jak nie z korka to z simeringu i tak w kółko, silnik jest dynamiczniejszy niż w audi c4 mimo tej samej mocy na papierze (inny sterownik pompy), ogólnie fajny, bezpieczny kant, ludzie sie dziwia jak mimo wieku utrzymuje sie przy nowych autach przy predkosciach 170-180km/h na autostradzie. Ciezki przez co stabilny przy tych predkosciach - 1600kg. Za ta kase nie kupisz nic lepszego, miałem wczesniej 7 sztuk w124, 2 okulary i inne pseudo samochody ktorych nie licze (miedzy innymi a6 c4 z tym silnikiem- bagażnik to smiech nie kombi), mercedes z tylnym napedem odpada od razu w polskich warunkach- tu nie musisz wozic łopaty i piasku przez pol roku w bagazniku, a silniki sa zamulone, jedynie 300td 177KM daje rade ale pali 5l wiecej przy mojej jezdzie. Ceny czesci w normie, zawieszenie proste, rozrzad co 60000km - 1000zł na najlepszych czesciach z wymiana, tarcze, klocki itp jak do innych. VOLVO daje rade !! i ten strach ludzi w małych autkach jak przejada na czerwonym a ty dynamicznie na nich ruszasz....bezcenne
6,8
Kombi 2.5 TDI 140KM 103kW
Volvo V70 I
jak na masę bardzo dobrze. Spalanie realne na długich trasach ok 3000 km po autostradach w Niemczech i trochę Polski ok 6,2 l, średnio na co dzień 7l w jeździe mieszanej, nigdy nie spalił więcej jak 7,8 l nieważne co bym robił. Naprawy....przez 5 lat się nic nie psuło....obsługa klimy, zmiana klocków, tarcz olejów i filtrów....ceny w/w części...TANIEJ NIŻ W FIACIE STILO !!! serio. Zresztą miałem już 17 aut...i tylko toyoty corolla i od niedawna yaris są tańsze w utrzymaniu niż dziadek :) Naprawdę nie nadwyręża portfela....nawet gdy żona przytarła tylne drzwi o bramę kupiłem w tym samym kolorze za 150 zł :)))) Oczywiście wszystkie obsługi poza ASO !
7,5
Kombi 2.5 TDI 140KM 103kW
Volvo V70 I
I tu mam dylemat. Z jednej strony to na trasie jest bardzo oszczędny (5,5l/100km) a teraz jeżdżąc po mieście na krótkich odcinkach potrafi łyknąć 10l/100km. Jak na wagę auta to chyba i tak nie dużo ale trochę mnie to irytuje. No i oczywiście ma tu znaczenie automat. Części jest bardzo dużo. Przede wszystkim Alledrogo gdzie można dostać sporo używek ale też jest kilka sklepów internetowych które specjalizując się w marce, mają bardzo duży wybór części nie tylko tzw. oryginalnych ale i mnóstwo zamienników a bardzo dobrych cenach. Ale ceny w ASO powalają niestety.

Zalety

+ Karoseria + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Silnik

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Bezawaryjność (drobiazgi) - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Volvo przeprowadzone przez Euro NCAP.
Volvo V70