Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Opel Astra J Sedan 1.6 CDTI ecoFLEX 110KM 81kW 2014-2015

Lata produkcji: 2014 - 2015
Segment: Niższa klasa średnia
Przy wyborze silnika trzeba kierować się jedną drobną informacją – ten wóz trochę waży. Dlatego wrażenia z jazdy najlepiej wyliczyć według wzoru: moc silnika minus 30KM. Tak więc podstawowy motor benzynowy 1.4l 100KM lepiej omijać, a nieco większy 1.6l 115KM to minimum, jakie jest sens kupić. Na wolnych obrotach nie jedzie, ale jak go rozkręcicie powyżej 4000 obr./min. to nagle okazuje się, że da się go namówić do współpracy. Najrozsądniejsza jednostka ma 140KM i 1.4l. Kiedyś taka moc była ogromna, a teraz pozwala na przyjemne poruszanie się i w mieście i w trasie. Co ważne – ten silnik jest doładowany, dlatego lubi się wkręcać na obroty i płynnie uwalnia moc, gdy turbina się rozkręci. Póki co flagowy motor to 1.6l Turbo 180KM. Napis „Turbo” tylko ładnie wygląda, bo w praktyce większość z was powie: „spodziewałem się czegoś więcej”. Co do diesli 1.3l 95KM to porażka, 1.7l 110KM – ujdzie, a 1.7l 125KM jest w sam raz. Oczywiście nie gwarantuje jakiś zachwycających doznań, ale czuć, że jest przyjemnie elastyczny i już poniżej 2000 obr./min. jakoś zaczyna jechać. Jeśli to mało – jest też drogi i zrywny 2.0CDTI 160KM.
Powagosław
Opel podąża za niemiecką filozofią w projektowaniu samochodów, która głosi, że jeśli coś nie jest zepsute, to nie ma potrzeby tego naprawiać. Astrę jedynie stylistycznie podrasowano, co, biorąc pod uwagę bardzo udany projekt modelu „J”, przynajmniej dziś wydaje się słusznym krokiem. ~Powagosław
Luzacjusz
Auto owszem zgrabne jak modelki Victoria’s Secret, ale… To nowa generacja czy facelifting? I druga sprawa – słyszę, że Astra puka do segmentu premium. No jasny gwint, z całym szacunkiem, ale jak tak dalej pójdzie to niedługo nawet Dacia ogłosi, że już nie robi tanich, popularnych aut, tylko gadżety dla indywidualistów. ~Luzacjusz

Nowy Opel Astra

Cena od 71 700 PLN
Zapytaj o ofertę specjalną na nowy samochód Opel Astra J Sedan 1.6 CDTI ecoFLEX 110 KM 81 kW
Tel. (22) 212 60 08
pon-pt: 10:00 - 18:00, sob: 9:00 - 14:00

Oceny Opel Astra J Sedan 1.6 CDTI ecoFLEX 110 KM 81 kW

Ogólna ocena
4,38
Średnia dla segmentu 4,07
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(100%) NIE(0%)
ZALETY + Silnik + Skrzynia biegów + Wentylacja i ogrzewanie
WADY - Drobne usterki - Poważne usterki - Karoseria

Autodiagnoza Opel Astra J

Liczba wpisów: 325
Wysokie obroty
dodał: ~GRZES, 2 lata temu
Witam mam problem po wyciągnięcu akumulatora i jego naładowaniu dzis go włożyłem do auta odpalająć silnik obroty wskoczyły do 2,5 tyś i się utrzymują i nie chcą spaść przejechałem się kawałek i dalej to samo.Co odpowiada za wysokie obr.?-Prosze o pomoc w tej sprawie -Dziękuje
Immobilajzer
dodał: ~Tomek, 2 lata temu
Po sprawdzeniu metodą nożną mianowicie pedał gaz pojawiły się dwa kody błędu 161450 i 161600. Czasami zdarza się tak że po włożeniu kluczyka do stacyjki i przekręceniu go na zapłonie miga kontrolka "check engine" ale po kilkukrotnym wyjęciu go i włożeniu z powrotem w końcu udaję się go uruchomić kontrolka przestaje migać a błędy pozostają. Dzisiaj próbowałem kluczyk zintegrować z autem więc zobaczymy co z tego będzie.? obawiam się tylko że pewnego dnia nie będę mógł uruchomić auta na dobre. Czy to może być wina transpondenta czy to kwestia nowego programu? i jeszcze jedno pytanie...
Silnik momentalnie gaśnie po kilku sekundach
dodał: kuba_korbas, ponad rok temu
Witam ! Mam problem ze swoją Astrą Na wolnych obrotach silnik gaśnie momentalnie bo 5-6 sekundach. Przed tym zdarzeniem nie ma szarpania ani nic podobnego, po prostu gaśnie. Po odłączeniu czujnika od kolektora ssącego samochód nie gaśnie ! Ma mniej mocy i czasem szarpnie Czujnik jest nowy, przepustnica (rzekomo) ok Mechanik podejrzewa mi sterownik silnika Co myślicie na ten temat? Proszę o pomoc !

Dane techniczne Opel Astra J Sedan 1.6 CDTI ecoFLEX 110KM 81kW 2014-2015

Podstawowe parametry Opel Astra J Sedan 1.6 CDTI ecoFLEX 110KM 81kW
Produkowany od 2014 do 2015 roku
Pojemność skokowa 1598 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 110 KM (81 kW) przy 3500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 300 Nm przy 1750-2000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 16,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 79,7 x 80,1 mm
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Przeniesienie napędu Opel Astra J Sedan 1.6 CDTI ecoFLEX 110KM 81kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6

Publikacje o Opel Astra

Newsy o Opel Astra

Opel Astra J Sedan