Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Opel Astra K GTC 1.4 Turbo 120KM 88kW od 2016

Opel Astra K GTC 1.4 Turbo 120KM 88kW od 2016
Lata produkcji: 2016 - teraz
Segment: Niższa klasa średnia
Piąta, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, wprowadzona na rynek w 2015 roku. Pod względem stylistycznym jedną z inspiracji dla projektantów Astry K był prototyp Monza Concept z 2013 roku. Wersja produkcyjna auta powstała na nowej płycie podłogowej GM Delta D2XX, którą dzieli m.in. z Chevroletami – Cruze i Voltem. Astra K jest nieznacznie mniejsza i lżejsza od modelu „J” (o ok. 120 kg). Samochód oferowany również w wersji kombi, podobnie jak u poprzednika nazwanej Sports Tourer. Na innych rynkach znany jako Vauxhall i Holden Astra oraz Buick Verano Hatch.
Powagosław
Opel podąża za niemiecką filozofią w projektowaniu samochodów, która głosi, że jeśli coś nie jest zepsute, to nie ma potrzeby tego naprawiać. Astrę jedynie stylistycznie podrasowano, co, biorąc pod uwagę bardzo udany projekt modelu „J”, przynajmniej dziś wydaje się słusznym krokiem. ~Powagosław
Luzacjusz
Auto owszem zgrabne jak modelki Victoria’s Secret, ale… To nowa generacja czy facelifting? I druga sprawa – słyszę, że Astra puka do segmentu premium. No jasny gwint, z całym szacunkiem, ale jak tak dalej pójdzie to niedługo nawet Dacia ogłosi, że już nie robi tanich, popularnych aut, tylko gadżety dla indywidualistów. ~Luzacjusz

Autodiagnoza Opel Astra K

Liczba wpisów: 325
Tryb awaryjny, komputer nie pokazuje żadnego błędu
dodał: ~Marta , ponad rok temu
Astra dpf nie ma wycięty został z 4 miesiące temu i zrobione zostało wszystko tak jak trzeba Zaczął wchodzić w tryb awaryjny okazało się ze wtryski teraz świeci czwarty na zielono, a Autko nadal wchodzi w tryb awaryjny komputer podłączony a błędów nie ma nic nie pokazuje. Ręce opadają już mi mam pół roku autko a ono wiecznie na warsztacie... Proszę o pomoc bo ręce rozkładam już...
Silnik momentalnie gaśnie po kilku sekundach
dodał: kuba_korbas, ponad rok temu
Witam ! Mam problem z moją Astrą Po odpaleniu silnik momentalnie gaśnie po 5-6 sekundach Przed zgaśnięciem nie ma żadnego szarpania ani nic podobnego, po prostu gaśnie Gdy odłączę czujnik (jest nowy) przy kolektorze ssącym silnik nie gaśnie lecz ma mniej mocy i czasem szarpnie Świece mam nowe Mechanik podejrzewa sterownik silnika Proszę o pomoc !
Utrata mocy przy schodzeniu z obrotów
dodał: ~Bart, 2 lata temu
Witam, kiedyś (rok temu ponad) auto już miało taki problem, że pojawiało się "autko z kluczykiem" i brakowało mocy. Wtedy trzeba było wymienić kolektor ssący oraz czujnik ciśnienia (może źle go nazwałem?). Teraz zaczęło się dziać to samo, wymieniliśmy ten czujnik, ale nie pomogło. Potem mechanik zaślepił egr oraz "wyciął" go ze sterownika żeby nie sygnalizowało błędu. Niestety nie pomogło. Potem jeszcze przy turbo coś kombinował, czyścił gruszkę. Kombinował "z czym się da", komp pokazywał generalnie błędy szczelności na kolektorze, ale to było sprawdzane i nie...

Dane techniczne Opel Astra K GTC 1.4 Turbo 120KM 88kW od 2016

Podstawowe parametry Opel Astra K GTC 1.4 Turbo 120KM 88kW
Produkowany od 2016 roku
Pojemność skokowa 1362 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 120 KM (88 kW) przy 4200 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 200 Nm przy 1850-4200 obr/min
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 0,0 : 1 : 1
Przeniesienie napędu Opel Astra K GTC 1.4 Turbo 120KM 88kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
System start&stop Dostępny Start/Stop

Publikacje o Opel Astra

Newsy o Opel Astra

Opel Astra K GTC
Aktualnie przeglądasz Opel Astra K GTC