Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Opel Astra K Hatchback 5d 1.4 Turbo 125KM 92kW od 2015

Lata produkcji: 2015 - teraz
Segment: Niższa klasa średnia
Piąta, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, wprowadzona na rynek w 2015 roku. Pod względem stylistycznym jedną z inspiracji dla projektantów Astry K był prototyp Monza Concept z 2013 roku. Wersja produkcyjna auta powstała na nowej płycie podłogowej GM Delta D2XX, którą dzieli m.in. z Chevroletami – Cruze i Voltem. Astra K jest nieznacznie mniejsza i lżejsza od modelu „J” (o ok. 120 kg). Samochód oferowany również w wersji kombi, podobnie jak u poprzednika nazwanej Sports Tourer. Na innych rynkach znany jako Vauxhall i Holden Astra oraz Buick Verano Hatch.
Powagosław
Opel podąża za niemiecką filozofią w projektowaniu samochodów, która głosi, że jeśli coś nie jest zepsute, to nie ma potrzeby tego naprawiać. Astrę jedynie stylistycznie podrasowano, co, biorąc pod uwagę bardzo udany projekt modelu „J”, przynajmniej dziś wydaje się słusznym krokiem. ~Powagosław
Luzacjusz
Auto owszem zgrabne jak modelki Victoria’s Secret, ale… To nowa generacja czy facelifting? I druga sprawa – słyszę, że Astra puka do segmentu premium. No jasny gwint, z całym szacunkiem, ale jak tak dalej pójdzie to niedługo nawet Dacia ogłosi, że już nie robi tanich, popularnych aut, tylko gadżety dla indywidualistów. ~Luzacjusz

Nowy Opel Astra

Cena od 70 300 PLN
Zapytaj o ofertę specjalną na nowy samochód Opel Astra K Hatchback 5d 1.4 Turbo 125 KM 92 kW
Tel. (22) 212 60 08
pon-pt: 10:00 - 18:00, sob: 9:00 - 14:00

Oceny Opel Astra K Hatchback 5d 1.4 Turbo 125 KM 92 kW

Ogólna ocena
4,13
Średnia dla segmentu 4,07
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(67%) NIE(33%)
ZALETY + Karoseria + Poważne usterki + Wentylacja i ogrzewanie
WADY - Wyciszenie - Koszty utrzymania - Drobne usterki

Wybrane oceny

Koleś
Opel Astra K Hatchback 5d
1.4 Turbo 125KM 92kW (od 2015) 3,85
Te Astry mają swoje zalety, ogólnie bardzo przyzwoite auto, jak na tę klasę, ale na 5 gwiazdek nie zasługuje. Użytkowałem kilka różnych egzemplarzy i rozmawiałem z innymi użytkownikami Astry K, więc mogę napisać, jakie są główne wady: cienki lakier podatny za zarysowania i odpryski, źle skalibrowana czujniki parkowania sprawiające wiele problemów zwłaszcza podczas jazdy po mieście, wcale nierzadkie awarie akumulatorów, które w dodatku są...
dodano 6 miesięcy temu przez Koleś
Allroad
Opel Astra K Hatchback 5d
1.4 Turbo 125KM 92kW (od 2015) 4,23
Samochód spełnia moje oczekiwania-jest dość dynamiczny, komfortowy, prowadzi się dobrze, a co najważniejsze jest niezawodny. Super sprawą jest możliwość korzystania z nawigacji przez android auto, dzięki temu zupełnie nie brakuje nawigacji fabrycznej.
dodano 8 miesięcy temu przez Allroad
Rafał
Opel Astra K Hatchback 5d
1.4 Turbo 125KM 92kW (od 2015) 3,43
Auto użytkowane jako służbowe. Zrywne, silnik elastyczny, wygląd przyciąga wzrok ( chociaż jest to kwestia gustu)... i to tyle z plusów. Od samego początku problemy z elektroniką ( serwis Opla nie może sobie z tym poradzić) Przy przebiegu 27 000 klocki do wymiany ( dodam, że 90% to długie trasy bez potrzeby hamowania), przy 28 000 zaczął trzeszczeć przy skręcaniu. Dodatkowo niemile jestem zaskoczony spalaniem, przy stałych prędkościach na...
dodano 23 dni temu przez Rafał

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Opel Astra K Hatchback 5d 1.4 Turbo 125KM 92kW
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 42
Koszt ogólny 38,15 PLN
PB38.73 PLN
Wydatki serwisowe 7,60 PLN Pozostałe wydatki 87,06 PLN

Dane techniczne Opel Astra K Hatchback 5d 1.4 Turbo 125KM 92kW od 2015

Podstawowe parametry Opel Astra K Hatchback 5d 1.4 Turbo 125KM 92kW
Produkowany od 2015 roku
Pojemność skokowa 1399 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 125 KM (92 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 245 Nm przy 2000-3500 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 74 x 81,3 mm
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku bezpośredni
Przeniesienie napędu Opel Astra K Hatchback 5d 1.4 Turbo 125KM 92kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Automatyczna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6

Publikacje o Opel Astra

Newsy o Opel Astra

1 pomiar
Dla Opel Astra K Hatchback 5d 1.4 Turbo 125 KM 92 kW. Zobacz!
Pomiar Spalania
Pomiar Przyspieszenia
Pomiar Wyciszenia
Opel Astra K Hatchback 5d