Szukaj

Informacje o Opel Mokka I X

Lata produkcji: 2016 – 2019
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Produkowany od 2012 r. kompaktowy crossover (segment I) w momencie debiutu rynkowego w ofercie Opla znalazł się obok większej Antary. Był to pierwszy model Opla pozycjonowany w klasie tzw. miejskich SUV-ów. Opel Mokka powstał na bazie modelu Corsa, z którym wspólną ma m.in. platformę podłogową GM Gamma II Platform. Mokka została zaprojektowana przez Carstena Aengenheystera. Nazwa samochodu jest odwołaniem do napoju kawowego „Mokka”. Modelami bliźniaczymi Mokki są Chevrolet Trax oraz oferowany w Stanach Zjednoczonych Buick Encore. W Wielkiej Brytanii model funkcjonuje jako Vauxhall Mokka.
czytaj więcej
Powagosław
Powiew świeżości w swoim segmencie, nawet jeśli nie ściąga na siebie lawiny zachwytów. Nie musi – od tego Opel ma inne samochody. Wystarczy, że Mokka jest ładniejsza od starszej konkurencji. ~Powagosław
Luzacjusz
Mokka zawsze kojarzyła mi się z wiśniowymi cygaretkami i zapachowymi świeczkami dla ulizanych gogusiów. Zadziwiające, jak w nazwie swojego samochodu Opel zawarł kwintesencję jego stylu, charakteru i tego, co mogę o nim sądzić. ~Luzacjusz

Opel Mokka I X – wybierz silnik

Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 11,5 m
Długość 4275 mm
Szerokość 1781 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2038 mm
Wysokość 1658 mm
Rozstaw osi 2555 mm
Rozstaw kół - przód 1541 mm
Rozstaw kół - tył 1540 mm
Zwis przedni 942 mm
Zwis tylny 778 mm
Prześwit 180 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 785 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 356 l
Szerokość pomiędzy nadkolami 915 mm
Wysokość bagażnika 1230 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy 730 mm
Długość ze złożoną tylną kanapą 1428 mm
Wysokość progu załadowczego 723 mm
Drzwi tylne - wysokość 761 mm
Maksymalna ładowność 434 kg
Dopuszczalne obciążenie dachu 75 kg

Oceny Opel Mokka I X

Liczba ocen: 17
Ogólna ocena
4,0 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(65%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Karoseria + Układ jezdny

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

2,4
~michał
Opel Mokka I
X 1.4 Turbo Ecotec 140KM 103kW
Opel Mokka X to najgorszy samochód jaki posiadałem w swoim życiu. Nie polecam tego auta nikomu. Jeśli chodzi o spalanie to nie udało mi się zejść nigdy poniżej 9l/100km po mieście - bo do takich warunków samochód został stworzony. Zawieszenie podobno jakieś jest, ale ja tego nie czuję. Wyciszenie - całkowity brak. Przy 130km/h rozmowa z pasażerem siedzącym obok jest mocno utrudniona, a z tyłu, praktycznie niemożliwa. Po 40 tys. km w aucie wszystko skrzypi i trzeszczy. Silnik może jest dynamiczny, ale ta "dynamika" okraszona jest łzami i potem skrzyni biegów, która wyje i szarpie niemiłosiernie. Jedyny plus tego auta to dobra widoczność, czujniki oraz dobrej jakości kamera cofania. Jeśli chodzi o elektronikę to jest średnio, android auto czasem się łączy a czasem nie, tak samo z bluetoothem. Po ok. 20 tys. km czujnik zmierzchu zaczął wariować i w dzień, w pełnym słońcu czasami włącza światła mijania i przyciemnia ekran w kokpicie...
3,9
~jan m
Opel Mokka SUV
X 1.4 Turbo Ecotec 140KM 103kW
Auto mam w uk, leszcz dodatm komentarz i dla polakow w polsce it. Auto mam 11 miesiecy, spalanie najmniejsze pod warunkiem ze nie jezda w dzien w dzien 4-5 osob. Przy w pelnim zaladowanym aucie zadne tryny eco itp nie wchodza w rachubie , chyba ze na trasie na autostradzie gdzie zapniemmy 6 bieg i bedziemy jechac 120 - 130 km/h . Jazda drogami dojazdowymi z roznimy stopniami nachylenia, to wydatek dodatkowo kilku zl na paliwo. Jednak maly silnik 1.4 w turbo moze i daje rade bo nie moge powiedziec ze nie daje, lecz w takim momencie lubi zlopac paliwo. Wiec auto jak najbardziej na trasy ale raczej w miare rowno wyjazd w gory przy zaladowanym aucie beda koszta w postaci paliwa. Rozne tryby eco itp sprawdzaja sie tylko w jezdzie w 2 osoby , po tem nie daje rady silniczek, chyba ze na prawde chemy w pelni oblozonym autem jechac przy 70 km/h na 6 iegu i liczac na to ze auto na koncu nie zacznie sie staczac do tylu.
4,0
~areq
Opel Mokka I
X 1.6 Ecotec 115KM 85kW
Kupiliśmy Eco Teca 1.6 w wersji Elite. Świetne autko dla kobiety do dojazdów do pracy,po mieście.Oczywiście ten samochód na trasy zbytnio się nie nadaje,ale "zrobiliśmy" już dwa razy nasze morze, autostradami jak i zwykłymi krajówkami i powiem tak. Jak się jedzie te 110-120km/h to jeszcze nie jest głośno,ale przy 140km/h trzeba jeździć w słuchawkach. Autko zwraca uwagę na drodze ,zwłaszcza że wzięliśmy typowo kobiecy kolor-niebieski.W innych kolorach ten samochód naprawdę nie rzuca się w oczy. Jeździ masę podobnych SUVów , zwłaszcza białych:) Warto zwrócić uwagę na kolor- w ogłoszeniach aut u dealerów na różnych portalach jest ich bardzo mało.Schodzą "na pniu". Daliśmy za niego niecałe 70tys co jest przyzwoitą ceną. Podsumowując: fajne autko dla kobiety,ten silnik nie ma przyśpieszenia ale jeździć się da.Siedzi się wysoko,dobra widoczność.Miejsca dużo z przodu jak i z tyłu. Moim zdaniem za tą kasę warto-za więcej niż 75-80tys-szukajcie innego samochodu...

Usterki Opel Mokka I

Liczba wpisów: 8
Cewka zapłonowa
  • Opel Mokka I X 1.4 Turbo Ecotec 140KM 103kW 2016-2019
  • silnik
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 12
Nie 10
W dniu wczorajszym jechałem żony mokką x z roku 2017 z przebiegiem dokładnie 50004km, żona jest pierwszym właścicielem pojazdu. Po pokonaniu kilku km pojazd przestał spełniać swoje podstawowe zadanie tj przestał jechać, zgasła w trakcie jazdy. Kilka prób odpalenia, rozrusznik kręcił jak oszalały, wszystko na nic. Hol do mechanika, okazało się że padła cewka zapłonowa. Trochę grosza trzeba było wydać i póki co odpala. Ale moim skromnym zdaniem 50k przebiegu to zdecydowanie za wcześnie na usterkę pojazdu powodującą jego unieruchomienie. Oczywiście tuż po upływie gwarancji. Przypadek??
3 komentarze
nieszczelny układ chłodzenia silnika
  • Opel Mokka I SUV 1.4 Turbo ECOTEC 140KM 103kW 2012-2017
  • układ chłodzenia
  • 77 tys. km
Przebieg 35 tyś. km i nastąpił gwałtowny wyciek płynu chłodzącego. Naprawiono na gwarancji podobno koszt 3500 zł. Obecnie stan licznika 77 tyś km i znowu ubywa płyn, na razie powoli ale plama pod samochodem jest po każdej jeździe. Podobno problem jest dosyć powszechny. Proszę o sposób rozwiązania problemu. Dwie takie same awarie po przejechaniu 35 tyś km i naprawa w serwisie, która starcza na 35 tyś km pozwala przypuszczać, że to jest jakiś błąd konstrukcyjny. Obie awarie dotyczą połączenia przewodów z turbiną a konkretnie pacząc od przodu lewego połączenia.
Problem rozwiązany
9 komentarzy
pilot
  • Opel Mokka I SUV 1.6 Ecotec 115KM 85kW 2013-2017
  • inne
  • 13 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 7
Nie 2
Noszenie pilota w kieszeni spodni to ryzyko. Wciśnięty nie świadomie przycisk na pilocie powoduje różne skutki np. otwarcie wszystkich szyb lub otwarcie ich do połowy, odbezpieczenie zamków drzwi. Wszystkie te przypadki przeżyłem. I nie tylko ja. Przyciski na pilocie powinny być zabezpieczone.
Opel Mokka I X