Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Opel Vivaro B Kombi Long H1 2,7t 1.6 BiTurbo 140KM 103kW od 2014

Opel Vivaro B Kombi Long H1 2,7t 1.6 BiTurbo 140KM 103kW od 2014
Lata produkcji: 2014 - teraz
Segment: Dostawcze
Druga, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, wprowadzona na rynek w 2015 roku. Podobnie jak jego poprzednik, samochód znów jest efektem współpracy Opla i Renault, zaś jego bliźniaczym modelem jest Renault Trafic (oraz powiązany z nim Nissan Primastar). Vivaro B został odświeżony stylistycznie (największe zmiany w pasie przednim), natomiast pod względem konstrukcyjnym, bazuje na części rozwiązań Vivaro A (np. ta sama płyta podłogowa). Wzrosły za to rozmiary i ładowność auta (5 m w krótkiej wersji i i 5,4 m w długiej. Dostępny też w odmianie osobowej, która może przewieźć 9 osób.
Powagosław
Vivaro, podobnie jak jego bliźniak z Renault, mają mocną pozycję na rynku. Utrzymywały ją pomimo dość opatrzonej już w ostatnich latach stylistyki. Teraz jest ona bardziej drapieżna i dynamiczna. Takie też pewnie będą apetyty Opla w tym segmencie. ~Powagosław
Luzacjusz
Mało znany fakt: starym Vivaro jeżdżą Bracia Figo Fagot. Popularni w internetach, pewnie słyszeliście. A nowym Vivaro? Tym autem jeździliby The Beach Boys, gdyby jeszcze istnieli. Wyguglujcie sobie wersję Surf Concept. Oj, ładna. ~Luzacjusz

Autodiagnoza Opel Vivaro B

Liczba wpisów: 16
Nie zapala.
dodał: ~aro78wro, 8 lat temu
Zrobiłem remont kapitalny silnika przy 205000 km. Wszystko było ok do pewnego momentu, gdy podczas wyprzedzania odcięło zapłon, zapaliły się wszystkie kontrolki. Po przekręceniu kluczyka zapaliły się kontrolki STOP i STOP na silniku. Zapalił po krótkim kręceniu rozrusznika. Potem rano lub po dłuższym postoju palił do tyka, ale jak był rozgrzany po krótkich postojach miałem problem z odpaleniem. Od tamtej pory wymieniłem akumulator na nowy. Nowy akumulator jakby trochę poprawił sytuację, ale problem po jakimś czasie powrócił. Pomagało zalanie obudowy filtra paliwa do pełna, ale na parę dni,...
Trudnosci z zapalaniem.
dodał: ~Lukas, 8 lat temu
Silnik trudno zapala, zimny i ciepły. Co około 10 km nagle gaśnie podczas jazdy. Można go zaraz uruchomić i jechać dalej. Opel Vivaro 1,9 DTI rok.1999
Stacyjka nie reaguje.
dodał: piortek90, 2 lata temu
Witam. Szukałem podobnego tematu, ale każde pytanie w jakimś stopniu rózni się od mojego. Otóż dziś zdarzył się pewien problem. Stacyjka w moim Vivaro przestała reagować na kluczyk w stacyjce. Ani na główny, ani na zapasowy. Centralny działa bez zarzutów. Za cholerę nie mogłem przekręcić kluczyka. Migała jedna czerwona kontrolka. Kierownica była zablokowana. Próbowałem zamykać/otwierać centralny, na tyle ile było możliwe ruszac kierownicą, wciskałem sprzęgło, próbowałem tez bez. Po jakichś 10 minutach bez problemu udało mi się odpalić. Nie wiem co zrobiłem, że udało mi się. Potrzebuję...

Dane techniczne Opel Vivaro B Kombi Long H1 2,7t 1.6 BiTurbo 140KM 103kW od 2014

Podstawowe parametry Opel Vivaro B Kombi Long H1 2,7t 1.6 BiTurbo 140KM 103kW
Produkowany od 2014 roku
Pojemność skokowa 1598 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 140 KM (103 kW) przy 3500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 340 Nm przy 1750 obr/min
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,4 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 79,7 x 80,1 mm
Zapłon samoczynny
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Przeniesienie napędu Opel Vivaro B Kombi Long H1 2,7t 1.6 BiTurbo 140KM 103kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6

Publikacje o Opel Vivaro

Newsy o Opel Vivaro