Szukaj

Opinie o instalacjach LPG Audi A4

Podsumowanie 212 opinii Filtruj
  • 1995
  • 1996
  • 1997
  • 1998
  • 1999
  • 2000
  • 2001
  • 2002
  • 2003
  • 2004
  • 2005
  • 2006
  • 2007
  • 2008
  • 2009
  • 2010
  • 2011
  • 2012
  • 2013
  • 2014
  • 2015
  • 2016
  • 2017
  • 2018
  • 2019
  • 2020
  • 2021
  • 2022
  • 2023
  • 2024
  • 1995
  • 1996
  • 1997
  • 1998
  • 1999
  • 2000
  • 2001
  • 2002
  • 2003
  • 2004
  • 2005
  • 2006
  • 2007
  • 2008
  • 2009
  • 2010
  • 2011
  • 2012
  • 2013
  • 2014
  • 2015
  • 2016
  • 2017
  • 2018
  • 2019
  • 2020
  • 2021
  • 2022
  • 2023
  • 2024
Średnia ocena
4,5
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
180 opinii
Powyżej 20%
32 opinie
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
142 opinie
2-3 razy rocznie
50 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
20 opinii
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
183 opinie
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
29 opinii
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
164 opinie
Dobrze
20 opinii
Przeciętnie
9 opinii
Źle
6 opinii
Bardzo źle
13 opinii

Oceny instalacji LPG (212)

5,0
Audi A4 B6
Sedan 2.0 20V 131KM 96kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LANDIRENZO OMEGAS
przebieg: 105 tys. km
użytkowana przez: 120 tys. km
Jak na ta instalacje Lando Lorenzo montowana we Włoszech w 2011 r. pryz stanie 105 tyś.km auto pali wyjątkowo mało, w normalnej trasie w ruchu pozamiejskim 7,8 - 8.2 LPG . Raz przy spokojnej jeździe do 100 km/h na S8 udało mi się osiągnąć nawet 7,5 l. Na autostradzie przy 120 km/h nie przekracza 10l na 100. Dlatego dziwi mi tak wysokie spalanie na innych tańszych...
5,0
Audi A4 B6
Avant 1.8 T quattro 190KM 140kW
homologacja: P.H.U. MIMAR, MICHAŁ MARCHELA
instalacja: AC
przebieg: 227 tys. km
użytkowana przez: 15 tys. km
Poprawnie zamontowana i wystrojona instalacja w doładowanym silniku po kuracji wzmacniającej to idealne rozwiązanie na ekonomię przy zadowalających osiągach. W wykazie warsztatów brakuje miejscowości zakładu, stąd w komentarzu - TurboLPG Czatkowy 15.
4,5
Audi A4 B8
Allroad quattro 2.0 TFSI 211KM 155kW
homologacja: "NAGAZ" STEFANOWSKI. S.J.
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 800 tys. km
użytkowana przez: 900 tys. km
Wszystko śmiga
4,5
Audi A4 B6
Sedan 1.8 T 163KM 120kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 230 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Instalacja super ale montażysty/ warsztatu SoGaz z Radom ul. Kozienicka31 NIE polecam.
4,5
Audi A4 B5
Sedan 1.6 i 101KM 74kW
homologacja: "AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja: AG ZENIT
przebieg: 87 tys. km
użytkowana przez: 33 tys. km
Instalacja spisuje sie swietnie. Do tej pory musialem jedynie przyjezdzac do 10tys na zwykla kontrole i raz sie zdarzylo, ze musial byc wyczyszczony jakis gwint. Dzialo sie po prostu tak, ze na zimnym silniku nie dalo sie zmienic na gaz, jedynie od okolo 60 stopni.
3,5
Audi A4 B6
Avant 1.6 i 102KM 75kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 115 tys. km
użytkowana przez: 25 tys. km
Zdecydowanie nie polecam "warsztatu". Panom "mechanikom" jeszcze bardzo dużo brakuje w podejściu do klienta, a także w kwestii napraw. Jeśli ktoś ma nerwy ze stali, worek pieniędzy, nie zależy mu na czasie naprawy i może na swój samochód czekać i czekać to można rozważyć wizytę u tych partaczy. Jak dla mnie nigdy więcej, nie chcę nawet o nich słyszeć, a wszystkim znajomym...
5,0
Audi A4 B8
Avant 1.8 TFSI 160KM 118kW
homologacja: "KME" Sp. z o.o.
instalacja: KME
przebieg: 85 tys. km
użytkowana przez: 45 tys. km
Silnik na bezpośrednim wtrysku paliwa, zamontowany system Kme Direct bardzo dobrze działa, bez zastrzeżeń. Polecam
5,0
Audi A4 B6
Avant 1.8 T 150KM 110kW
homologacja: "KME" Sp. z o.o.
instalacja: AC STAG 300 - premium
przebieg: 240 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Polecam firmę Automix Skrzyszów. Fachowo wykonana insatalacja po upływie dwóch lat i przejechaniu ponad 30 tys km nie przetworzyla żadnego problemu, tylko cieszy oszczędnościami. Polecam!
5,0
Audi A4 B6
Sedan 2.0 20V 131KM 96kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 180 tys. km
użytkowana przez: 100 tys. km
Na Pb jeździłem ok 5 tys.km po zakupie, potem doszła instalacja BRC SQ P&D, na której zrobiłem właśnie 100 tys.km. Nie widzę większej różnicy w jeździe na Lpg, a na tym co było na Pb. Spalanie unormowane, nie ma problemów z przejściem na gaz, dynamika jest, moc przy przyspieszaniu i wyprzedzaniu również. Silnik nie wraca na Pb, nawet przy mocnym depnięciu i wkręceniu na...
4,5
Audi A4 B7
Avant 1.8 T 163KM 120kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 140 tys. km
użytkowana przez: 70 tys. km
Wybrałem BRC sequent 32, bo ma zapas do ponad 200 koni. Rok po zakupie zrobiłem chiptuning, bo silnik nie jest zbyt mocny. Przy 190 koniach teraz jest lepiej, ale przy multitronicu jak się utrzymuje długo (kilka minut) obroty powyżej 5tys to potrafi przerywać. Jak ktoś nie jeździ z pedałem w podłogę to wszystko chodzi jak igiełka.
Audi A4