Szukaj

Opinia o instalacji LPG Honda Civic VI Hatchback

Fasol , 12 lat temu
Silnik: 1.4 i 75KM 55kW
Rok produkcji: 1997
Przebieg: 150 tys. km
Ogólnie nie polecam tej sekwencyjnej instalacji, być może spowodowane jest to tym że, instalacja nie została do końca poprawnie zainstalowana. Mianowicie od samego początku były problemy z ustawieniem instalacji. Po dobrym rozgrzaniu silnik niby pracował normalnie ale w momencie np. wciśnięcia pedału gazu samochód ledwo co przyspieszał (co mogło być bardzo niebezpieczne) zwłaszcza przy ruszaniu. Po oględzinach wymieniono listwę wtryskową gazu i się to poprawiło. Ale nie wszystko. Po wymianie ogólnie da się jeździć, ale kiedy dosłownie kilka minut mu się poprzeciąga na biegach lub chciało by się jechać dłuży okres dynamicznie i prędkościami powyżej 120 to dzieje się to samo, dopiero po wyłączeniu i włączeniu silnika wszystko wraca do normy. Teraz mam z nią kolejny problem, mianowicie po tym jak czujnik otrzyma że jest odpowiednia temperatura czynnika chłodzącego i ma się przełączyć na gaz to kontrolka pokazuje powrót do zasilania gazem (efekt taki jakby butla była pusta, mimo że jest pełna) i tak trzeba przycisk cisnąc przez 5 min aż do momentu gdy załapie. Od instalatorów mojego gazu po podłączeniu przez nich pod komputer dowiedziałem się tylko że, on nie wie co jest powodem i tak czasem może się dziać. Tylko że teraz dzieje się tak za każdym odpaleniem silnika po minimum 8 godzinach postoju.
Honda Civic VI Hatchback 1.4 i 75KM 55kW 1995-2001 - Ocena instalacji LPG
3,0
Ocena średnia
Instalacja posiada homologację:
PL*0033*00/G
Instalacja LPG użytkowana na dystansie:
40 tys. km
Generacja instalacji:
IV sekwencyjny wtrysk gazu
Właściciel instalacji:
D.T. GAS SYSTEM
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Częściej niż 3 razy rocznie
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
Oceń tę opinię
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Honda Civic VI Hatchback