Szukaj

Opinie o instalacjach LPG Seat Cordoba

Podsumowanie 33 opinii Filtruj
  • 1993
  • 1994
  • 1995
  • 1996
  • 1997
  • 1998
  • 1999
  • 2000
  • 2001
  • 2002
  • 2003
  • 2004
  • 2005
  • 2006
  • 2007
  • 2008
  • 2009
  • 1993
  • 1994
  • 1995
  • 1996
  • 1997
  • 1998
  • 1999
  • 2000
  • 2001
  • 2002
  • 2003
  • 2004
  • 2005
  • 2006
  • 2007
  • 2008
  • 2009
Średnia ocena
4,5
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
30 opinii
Powyżej 20%
3 opinie
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
26 opinii
2-3 razy rocznie
3 opinie
Częściej niż 3 razy rocznie
4 opinie
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
25 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
8 opinii
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
24 opinie
Dobrze
5 opinii
Przeciętnie
1 opinia
Bardzo źle
3 opinie

Oceny instalacji LPG (33)

5,0
Seat Cordoba III
Sedan 1.4 16V 75KM 55kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 205 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Silnik przeszedł remont przed montażem. I na LPG działa idealnie. Instalacja (Zavoli Winner) nie sprawia żadnych problemów. Auto dobrze się prowadzi, nie ma problemów nawet przy mocniejszym przyduszeniu w gaz. Silnik pracuje równo i miarowo.
5,0
Seat Cordoba III
Sedan 1.4 16V 85KM 63kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 155 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Pierwsza ocena po przejechaniu 30 tys.km na plus. Żadnych problemów z silnikiem. Dobrze zniósł montaż LPG. Ładnie przyspiesza, nie szarpie, nie ma problemów z odpaleniem i przejściem na LPG. Instalacja Kit Alba. Montaż przy przebiegu 155 tys.km.
5,0
Seat Cordoba II
Sedan 1.6 75KM 55kW
homologacja: "AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 108 tys. km
użytkowana przez: 84 tys. km
Na gazie lepiej silnik pracuje niż na benzynie. Spalanie min. 7,8 l gazu max 10 l.
5,0
Seat Cordoba II
Sedan 1.4 60KM 44kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 1 tys. km
użytkowana przez: 230 tys. km
1,4 Mpi jest wprost stworzony do pracy na LPG.Wytrzymał pracując na gazie 230 000 km.Należy jednak brać pod uwagę,że są też koszty:1.co roku wymiana kabli zapłonowych i świec 2.Podwójna opłata za przegląd techn. 3.skrócona żywotność silnika. 4.Przy obliczaniu kosztów trzeba też liczyć benzynę bo pierwsze 4 km silnik musi się rozgrzać i dopiero pracuje na gazie. 5.KOSZT...
5,0
Seat Cordoba III
Sedan 1.4 16V 75KM 55kW
homologacja: "AUTOGAZ" DOMAŃSKI
instalacja: AC STAG 300 - plus
przebieg: 55 tys. km
użytkowana przez: 240 tys. km
Prawie 250 tys. na gazie. Silnik idealnie nadaje się do gazu. Radzę zamontować dobrą instalację, mam STAG 300 i nigdy problemów! Jeżeli silnik wam zaczyna klepać jak diesel, wymienić tłoki z pierścieniami (wada tych silników - poszukajcie na forum w internecie, ładnie opisane co należy zrobić.). Montować i jeździć :)
4,3
Seat Cordoba III
Sedan 1.4 16V 75KM 55kW
homologacja: AUTOGAZ DUAL SYSTEM sp.z o.o.
instalacja: AC STAG 100
przebieg: 150 tys. km
użytkowana przez: 60 tys. km
ok
4,5
Seat Cordoba I
Sedan 1.6 i 75KM 55kW
homologacja: AUTO GAZ HOLANDIA
instalacja: KME DIEGO G3
przebieg: 100 tys. km
użytkowana przez: 200 tys. km
5,0
Seat Cordoba I
Sedan 1.6 i 75KM 55kW
przebieg: 200 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
4,5
Seat Cordoba I
Sedan 1.6 i 75KM 55kW
instalacja: LOVATO
przebieg: 250 tys. km
użytkowana przez: 110 tys. km
5,0
Seat Cordoba I
Sedan 1.6 i 75KM 55kW
homologacja: "NAGAZ" STEFANOWSKI. S.J.
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 80 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Seat Cordoba