Szukaj

Informacje o Peugeot 208 II Hatchback 1.5 BlueHDI 102KM 75kW 2019-2024

Lata produkcji: 2019 – 2024
Segment: Auta małe
Produkowany od roku 2012 Peugeot 208 jest autem miejskim należącym do segmentu B. Jest jednocześnie spadkobiercą i kontynuatorem tradycji sławnych, świetnie się sprzedających modeli serii 200 m.in. 205, 206 oraz 207, którego jest bezpośrednim następcą. Pierwowzorem koncepcyjnym Peugeota 208 był, zaprezentowany na początku roku 2012, prototyp noszący nazwę GTi Concept. Produkcyjna wersja modelu jest względem poprzedniej generacji niższa, lżejsza i odrobinę mniejsza, choć zbudowano ją na tej samej platformie podłogowej (PSA PF1 platform). Co ciekawe, Peugeota 208 zaprojektowała kobieta, Anna Costamagna.
czytaj więcej
Powagosław
Projektanci włożyli wiele wysiłku, by 208 nie wyglądał tak typowo, jak jego poprzednik. Po drugie, wysoko poprzeczkę swoimi odważnymi stylizacjami zawiesza ostatnio Citroen. 208 to właśnie trochę pościg za dokonaniami bliźniaczej marki. Efekt jest co najmniej zadowalający. ~Powagosław
Luzacjusz
Wybaczcie mój francuski, ale „me not like”. 208 może ściga się z Citroenem, ale ląduje gdzieś na peryferiach koreańsko-japońskiej krzykliwości. Na przykład, te lampy. Inspirowane architekturą Złotych Tarasów w Warszawie, czy co? ~Luzacjusz
Produkowany od 2019 do 2024 roku
Pojemność skokowa 1499 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 102 KM (75 kW) przy 3500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 250 Nm przy 1750 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Zapłon samoczynny
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
4,9 /5 Średnia dla segmentu 4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Skrzynia biegów

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Karoseria - Widoczność

Usterki Peugeot 208 II

Liczba wpisów: 3
Aawaria modulu ładowania
  • Peugeot 208 II e-208 Elektryczny 136KM 100kW 2019-2024
  • instalacja elektryczna
  • 1 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 3
Nie 2
Po naprawie pierwszej usterki systemu automatycznego hamowania i odebraniu auta z serwisu po 4 dniach , kolejnego dnia okazało sie , że auta nie da się naładować. Przyczyną jest podobno uszkodzenie modułu ładowania w samochodzie. Niestety producent nie potrafi od 3 tygodni okreslić terminu naprawy! Auto ma przejechane 300km , jak do tej pory przez pierwszy miesiąc od odbioru fabrycznie nowego auta bylo ono sprawne tylko 1 dzień, przez kolejne 2 dni użytkowania z pierwszą usterką systemu hamowania a teraz stoi w serwisie od 3 tygodni bez żadnej przyszłości! Przestrzegam wszystkich chętnych przed zakupem Peugeota e208! Piękne auto, ale może okazać się niestety, że będzie tylko do podziwiania na zdjęciach. Producent nie jest kompletnie przygotowany produkcji seryjnej i obsługi serwisowej, nie szanuje klienta. Jeśli nie chcesz pozbyć się ponad 140 tys. zł i nie otrzymać kompletni nic w zamian - omijaj salony Peugeota.
2 komentarze
Końcówka drążka stabilizatora z przodu, z prawej strony.
  • Peugeot 208 II e-208 Elektryczny 136KM 100kW 2019-2024
  • zawieszenie
  • 37 tys. km
Końcówka drążka stabilizatora z przodu, z prawej strony. Słyszalne było stukanie. Dochodziło jakby z tyłu, ale po naprawie ustało.
Problem rozwiązany
1 komentarz
Błąd asystenta ruszania pod górę
  • Peugeot 208 II Hatchback 1.2 PureTech 102KM 75kW 2019-2024
  • inne
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 3
Nie 2
Po przejechaniu 3000 km zapaliła się kontrolka Błędu asystenta ruszania pod górkę
Peugeot 208 II Hatchback