Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Peugeot 308 II SW 2.0 BlueHDi 150KM 110kW 2014-2015

Lata produkcji: 2014 - 2015
Segment: Niższa klasa średnia
Druga, obecnie oferowana generacja modelu, produkowana od 2013 roku. W przeciwieństwie do swojej wcześniejszej polityki, Peugeot nie zastąpił 308 nowym modelem z inną numeracją (np. 308 był następcą 307, a ten – 306), ale wprowadził jego kolejną generację. Samochód nawiązuje stylistycznie do modeli 508 i 208. Z tego ostatniego zapożyczono też część rozwiązań zastosowanych we wnętrzu pojazdu. 308 II zbudowano na nowej płycie podłogowej PSA EMP2, którą dzieli z Citroenem C4 Picasso.
Powagosław
Elegancki i zadziorny. Niektórzy zarzucają mu designerską zachowawczość, ale również tak zwykło się określać klasyczne kształty. Dobry ruch Peugeota, to może być przebój na miarę poprzednika z przełomu wieków – modelu 306. ~Powagosław
Luzacjusz
Przyjemny dla oka, choć chyba trochę za bardzo konserwa jak na Peugeota, czuć ducha VW Golfa, co, biorąc pod uwagę zamiary marki wobec tego modelu, dziwić nie może. Plus za niebanalne, ciekawie zaprojektowane wnętrze. ~Luzacjusz

Oceny Peugeot 308 II SW 2.0 BlueHDi 150 KM 110 kW

Ogólna ocena
4,62
Średnia dla segmentu 4,07
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(100%) NIE(0%)
ZALETY + Całokształt + Silnik + Widoczność
WADY - Poważne usterki - Skrzynia biegów - Karoseria

Autodiagnoza Peugeot 308 II

Liczba wpisów: 5
Zgrzyty jakby tarcie z lewej strony auta!
dodał: ~adam, 5 lat temu
Witam - problem jest ciekawy... Podczas jazdy najczęściej po przejechaniu kilku - kilkunastu kilometrów nagle słychać jakieś zgrzyty jakby tarcie z lewej strony auta jakby ze skrzyni biegów. Najciekawsze jest to ze zgrzyty występują tylko gdy następuje hamowanie silnikiem lub poprostu na luzie gdy zmniejsza się prędkość. Nie ma znaczenia czy wcisnięte jest sprzęgło czy też nie. Gdy dodam gazu i samochód ciągnie zgrzyt ustępuje prawie całkowicie a najczęściej całkowicie. Olej w skrzyni dolewałem ale to nie to. Jak auto jest zimne czy też może ustało chwilkę problem mija i znów za kilka...
kontrolka silnika zapalona i włanczanie sie wentylatora oraz inf.o nieprawidłowym fynkcjonowaniu układu oczyszczania
dodał: Ewelina, 8 lat temu
Po zapalemiu silnika jest zapalona kontrolka silnika,na wyświetlaczu pojawia sie komunikat o nieprawidłowym funkcjonowaniu systemu oczyszczania zanieczyszczen.Włancza sie wentylator silnika. Byłam juz dwukrotnie w serwisie i ciagle diagnozuja problem ze to zle paliwo,to zanieczyszczone itp. ostatnio juz płukali bak,przewody.pojezdziłam tydzien i znowu podobna sytuacja.prosze o pomoc w tej sprawie.Dodam ze samochod ma 7 miesiecy,jest na gwarancji i przebieg ok.2800km.
Silnik zasysa powietrze
dodał: ~Carolec, 2 lata temu
Po wyjęciu miarki oleju i przyłożeniu palca czuć, że silnik bardzo mocno zasysa powietrze przez ten otwór miarki oleju. Po zatkaniu jej palcem spadają obroty i "dusi się".

Dane techniczne Peugeot 308 II SW 2.0 BlueHDi 150KM 110kW 2014-2015

Podstawowe parametry Peugeot 308 II SW 2.0 BlueHDi 150KM 110kW
Produkowany od 2014 do 2015 roku
Pojemność skokowa 1997 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 150 KM (110 kW) przy 3750 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 370 Nm przy 2000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Stopień sprężania 0,0 : 1 : 1
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Przeniesienie napędu Peugeot 308 II SW 2.0 BlueHDi 150KM 110kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
System start&stop Dostępny

Publikacje o Peugeot 308

Newsy o Peugeot 308

Peugeot 308 II SW