Szukaj

Informacje o Peugeot 508 II Sedan 1.6 Puretech 180KM 132kW od 2018

Lata produkcji: 2018 – teraz
Segment: Klasa średnia

Pod maskę Peugeota 508 trafi silnik diesla BlueHDI o pojemności 1,5 i 2 litrów. Słabszy silnik wysokoprężny da do dyspozycji kierowcy 130KM i będzie oferował możliwość ręcznej zmiany przelożeń przy pomocy 6 biegowej skrzyni manualnej, mocniejsze wersje o mocy 160 i 180KM (2.0 HDi) występują w połączeniu z 8 biegowym automatem EAT8. W ofercie będzie dostępny również silnik 1.6 THP o mocach 180 i 225KM w odmianie GT, oba łączone z przekładnią automatyczną EAT8. Planowana jest też wersja hybrydowa z napędem o łącznej mocy 300 KM.

czytaj więcej
Powagosław
W przeciwieństwie do modelu 608, 508-ka emanuje wszystkimi cechami, jakimi powinno charakteryzować się auto segmentu D z wyższymi aspiracjami. Jest eleganckie i dynamiczne, bardzo zgrabne, wręcz majestatyczne z każdej strony. 508 wysoko zawiesił poprzeczkę konkurencji. ~Powagosław
Luzacjusz
Francuzi mający bzika na punkcie swojej tożsamości i tradycji, Francuzi, którym nadal wydaje się, że francuski to najważniejszy międzynarodowy język świata, a ich kraj to największa potęga globu, zbudowali właśnie piękną limuzynę w stylu absolutnie niefrancuskim. Niech żyje włosko-niemiecki Peugeot 508. ~Luzacjusz
Produkowany od 2018 roku
Pojemność skokowa 1598 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 180 KM (132 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 250 Nm przy 1750 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Układ jezdny + Wyciszenie + Bezawaryjność (drobiazgi)

Wady

- Karoseria - Skrzynia biegów - Widoczność
Peugeot 508 II Sedan