Szukaj

Informacje o Peugeot 508 II Sedan 2.0 BlueHDI 180KM 132kW 2018-2020

Lata produkcji: 2018 – 2020
Segment: Klasa średnia

Pod maskÄ™ Peugeota 508 trafi silnik diesla BlueHDI o pojemnoÅ›ci 1,5 i 2 litrów. SÅ‚abszy silnik wysokoprężny da do dyspozycji kierowcy 130KM i bÄ™dzie oferowaÅ‚ możliwość rÄ™cznej zmiany przelożeÅ„ przy pomocy 6 biegowej skrzyni manualnej, mocniejsze wersje o mocy 160 i 180KM (2.0 HDi) wystÄ™pujÄ… w poÅ‚Ä…czeniu z 8 biegowym automatem EAT8. W ofercie bÄ™dzie dostÄ™pny również silnik 1.6 THP o mocach 180 i 225KM w odmianie GT, oba Å‚Ä…czone z przekÅ‚adniÄ… automatycznÄ… EAT8. Planowana jest też wersja hybrydowa z napÄ™dem o Å‚Ä…cznej mocy 300 KM.

czytaj więcej
Powagosław
W przeciwieństwie do modelu 608, 508-ka emanuje wszystkimi cechami, jakimi powinno charakteryzować się auto segmentu D z wyższymi aspiracjami. Jest eleganckie i dynamiczne, bardzo zgrabne, wręcz majestatyczne z każdej strony. 508 wysoko zawiesił poprzeczkę konkurencji. ~Powagosław
Luzacjusz
Francuzi mający bzika na punkcie swojej tożsamości i tradycji, Francuzi, którym nadal wydaje się, że francuski to najważniejszy międzynarodowy język świata, a ich kraj to największa potęga globu, zbudowali właśnie piękną limuzynę w stylu absolutnie niefrancuskim. Niech żyje włosko-niemiecki Peugeot 508. ~Luzacjusz
Produkowany od 2018 do 2020 roku
Pojemność skokowa 1997 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 180 KM (132 kW) przy 3750 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 400 Nm przy 2000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Zapłon samoczynny
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
4,4 /5 Åšrednia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(75%)

Zalety

+ Silnik + Układ jezdny + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Karoseria - Bezawaryjność (poważne usterki) - Widoczność

Wybrane oceny

3,3
~Sebastian
Peugeot 508 II
Sedan 2.0 BlueHDI 180KM 132kW
Mimo początkowego zachwytu tym samochodem przed wszystkim jest mały w środku i klaustrofobiczny. Słaba widoczność, bardzo zabudowana przestrzeń kierowcy, Eksploatuję samochody tylko na trasach co najmniej na poziomie 60 tyś km rocznie. Długie trasy na poziomie 500-700 km , mimo pozornego komfortu, wyraźne zmęczenie ( ma obecnie samochód innej marki i jest o niebo lepiej) mała kierownica. Bezramkowe szyby - gwarancja przymarzania w zimie kiedy nie jest w garażu. Niefajnie się wtedy otwiera. Przy przebiegu 127 tyś. w drugim roku użytkowania padła pompa paliwa. Cały układ paliwowy plus wszystkie pompowtryskiwacze, zbiornik paliwa itd. do wymiany. Gdybym nie wykupił dodatkowej gwarancji za bardzo duże pieniądze jak na ta markę, to niestety koszty byłyby bardzo wysokie. Generalnie piękny wygląd i desing jest faktem, ale drugi raz bym nie kupił.
4,8
~Borys
Peugeot 508 II
Sedan 2.0 BlueHDI 180KM 132kW
Ogólnie auto rewelacja. Szukałem czegoś co będzie przede wszystkim bezawaryjne bo Volvo juz miałem dosyć, a oprócz tego jakoś wykonania będzie na podobnym poziomie. I znalazłem....Peugeota 508:))) Uważam że wiele marek może się obecnie uczyć od Peugeota....jakość wykonania w środku jest kosmiczna. Nic nie trzeszczy, wszystkie elementy tam gdzie widać aluminium to aluminium a nie jakiś plastik, gdzie drewno to faktycznie jest drewno. Auto po prostu mega. Przebieg obecnie to 35 tys km
4,8
~machu_84
Peugeot 508 II
Sedan 2.0 BlueHDI 180KM 132kW
Wysoki moment obrotowy, pozwala na relatywnie szybkie przyspieszania podczas wyprzedania. Nie jest to demon prędkości ale ekonomiczny i elastyczny silnik pozwala na bezpieczną jazdę samochodem. Głownie w dalekie trasy. 400 Nm robi swoje. Jedyne co to kastruje silnik skrzynia biegów. (Silnik)
Peugeot 508 II Sedan