Szukaj

Informacje o Peugeot 508 II

Lata produkcji: 2018 – teraz
Segment: Klasa średnia

Mocno opadająca linia śwateł przednich sprawią, że 508 będzie wyróżniał się na drodze, nie tylko pas przedni robi wrażenie,boczny profil jest przyjemny dla oka — auto mierzy niespełna 1,4 m wysokości — a tylne światła nawiązują do większych SUV-ów Peugeota. Nadwozie wydaje się i jest dość krótkie, 508 ma tylko 4,75 m długości, czyli prawie 10 cm mniej od poprzednika i o 11 cm mniej od bezpośredniego konkurenta jakim jest VW Arteon. Nadwozie zbudowano na  wszechstronnej platformie EMP2, odchudzonej o 70kg w stosunku do poprzedniej.

Wrażenie robi stylizacja kabiny oraz bezramkowe szyby drzwi. Zegary zastąpiono wyświetlaczem w formacie 8:3 i o przekątnej 12,3 cala Wieniec kierownicy ma zmniejszoną średnicę, a na desce rozdzielczej pojawiły się cyfrowe zegary. W kokpicie znajdziemy połączenie skóry i drewna. Fotele przednie Peugeota 508 uzyskały certyfikat AGR, oferują one znacznie szerszy zakres regulacji oraz funkcję masażu. Łączna pojemność schowków które znalazły się we wnętrzy to 32 l. Nie imponuje natomiast bagażnik, który oferuje tylko 487 l pojemności, a po złożeniu siedzeń 1537 l.

czytaj więcej
Powagosław
W przeciwieństwie do modelu 608, 508-ka emanuje wszystkimi cechami, jakimi powinno charakteryzować się auto segmentu D z wyższymi aspiracjami. Jest eleganckie i dynamiczne, bardzo zgrabne, wręcz majestatyczne z każdej strony. 508 wysoko zawiesił poprzeczkę konkurencji. ~Powagosław
Luzacjusz
Francuzi mający bzika na punkcie swojej tożsamości i tradycji, Francuzi, którym nadal wydaje się, że francuski to najważniejszy międzynarodowy język świata, a ich kraj to największa potęga globu, zbudowali właśnie piękną limuzynę w stylu absolutnie niefrancuskim. Niech żyje włosko-niemiecki Peugeot 508. ~Luzacjusz

Oceny Peugeot 508 II

Liczba ocen: 34
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(76%)

Zalety

+ Wyciszenie + Układ jezdny + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Stosunek jakość/cena - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Widoczność

Wybrane oceny

3,3
~Sebastian
Peugeot 508 II
Sedan 2.0 BlueHDI 180KM 132kW
Mimo początkowego zachwytu tym samochodem przed wszystkim jest mały w środku i klaustrofobiczny. Słaba widoczność, bardzo zabudowana przestrzeń kierowcy, Eksploatuję samochody tylko na trasach co najmniej na poziomie 60 tyś km rocznie. Długie trasy na poziomie 500-700 km , mimo pozornego komfortu, wyraźne zmęczenie ( ma obecnie samochód innej marki i jest o niebo lepiej) mała kierownica. Bezramkowe szyby - gwarancja przymarzania w zimie kiedy nie jest w garażu. Niefajnie się wtedy otwiera. Przy przebiegu 127 tyś. w drugim roku użytkowania padła pompa paliwa. Cały układ paliwowy plus wszystkie pompowtryskiwacze, zbiornik paliwa itd. do wymiany. Gdybym nie wykupił dodatkowej gwarancji za bardzo duże pieniądze jak na ta markę, to niestety koszty byłyby bardzo wysokie. Generalnie piękny wygląd i desing jest faktem, ale drugi raz bym nie kupił.
4,4
~Mix
Peugeot 508 II
SW 1.5 BlueHDi 130KM 96kW
Słodko-gorzki... cytując piłkarza. Samochód urzekł mnie wyglądem tak zewnątrz jak i wewnątrz. Posiada jednak kilka irytujących elementów, które pojawiły się w trakcie eksploatacji. Z tego, co czytam komentarze to zrobiłem moim 508 największy przebieg 49800 kilometrów spośród osób dodających wpisy, więc coś tam mogę o tym powiedzieć... 1. Brak czujnika końca płynu do spryskiwaczy - porażka, nie powinno mieć miejsca w tym segmencie i cenie. 2. Fotele są małe, krótkie i niewygodne na dłuższych trasach (mam 171cm) 3. Tylna roleta z systemem zwijania z lat 90tych 4. brak spryskiwaczy reflektorów 5. Fortepianowe badziewne wykończenie, rysuje się na potęgę i odbija światło. Debil, który to zaakceptował ma pewnie sporą rodzinę, która pracuje w innych markach i podziela jego gust i entuzjazm. 6. Garażujesz pod chmurką - szyby bez ramek w zimie mogą Cię zaskoczyć 7. Tak jak u poprzednika przy myciu tylnej klapy na myjni bezdotykowej otwiera się tylna klapa i blokują się drzwi. I takie już trochę czepianie ... Brak USB-C, kiepskie audio, leniwa nawigacja. Jednak wybaczam to wszystko i każdego dnia, kiedy wsiadam i jeżdzę naprawdę sprawia mi to wielką satysfakcję. OK jest ciasny, ma mniej miejsca niż poprzednia generacja, jednak inaczej rozwiązana jest deska, wyżej poprowadzony tunel środkowy i wreszcie duży ergonomiczny schowek w podłokietniku. Jak dla mnie bardzo dobre światła przednie, ciekawe światła tylne i genialnie jak dla mnie narysowane nadwozie.
3,9
~quasimodo
Peugeot 508 II
SW 1.6 PureTech 180KM 132kW
Są plusy i minusy. Samochód bardzo ładny - i z zewnątrz i w środku. Przyzwoitej wielkości bagażnik o sensownym kształcie - do najlepszych aut w klasie sporo brakuje, ale nie jest źle. Stabilna jak na razie elektronika - nie zapalają się żadne lipne lampki. Bardzo sensowne spalanie przy spokojnej jeździe. Zawieszenie ciche i rozsądnie zestrojone, dość sztywno. Silnik kulturalny, ale tylko przy spokojnej jeździe, podobnie jak skrzynia automatyczna. Przy bardziej agresywnej jeździe silnik się męczy - wyje i marnie przyspiesza, a do tego pali, jak smok. Środek ciasny, widoczność z wnętrza słaba, fotele niewygodne.
Średnie spalanie dla Peugeot 508 II
6,0 – 9,5
l/100 km
5,1 – 7,0
l/100 km
7,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,0
Liczba komentarzy: 1
Peugeot 508 II
Sedan 1.6 Puretech 180KM 132kW
Samochód bardzo ładny i komfortowy, instalacja gazowa STAG spalanie średnio 8 litrów gazu i 2 litry benzyny na 100 km w cyklu mieszanym. Myślę że to niezły wynik jak na tak duże auto i tą moc, w trybie ekonomicznym myślę ze można zejść do 7 litrów lpg i 1,5 benzyny. Klimatyzacja bardzo wydajna, wnętrze w wersji GT Line z czarnym środkiem łącznie z podsufitką idealnie pasuje do sportowego charakteru samochodu. Skrzynia biegów zmienia płynnie biegi zachowując dynamikę. Samochód ma obecnie przejechane 37tyś i mogę je śmiało polecić.
4,6
Peugeot 508 II
SW 1.5 BlueHDi 130KM 96kW
Mój kolejny 508 (poprzednia wersja była z lipnym 1.6THP), tym razem 1.5 HDi Allure Pack z dodatkami, kolor czarny. MINUSY - ciasno, jednak wybór świadomy. Brak czujnika płynu spryskiwaczy!. Bardzo krótkie siedziska. Konsola z badziewnym plastikiem piano black. Zegary z narzuconym układem elementów (nie mogę mieć np. klasycznych zegarów i raportu spalania/zasięgu). Mały bak. Brak 2.0 HDI. Kamera cofania przeciętnej jakości. Autor rolety bagażnika do wyjeb...ania z roboty. Przy włączonej funkcji otwierania tylnej klapy nogą podczas mycia na myjni bezdotykowej klapa się otwiera !!?? PLUSY - Wygląd jak dla mnie rewelacja. Szyby bez ramek. Super wnętrze. Świetna skrzynia biegów. Ultra poręczna kierownica. Bardzo sprawna klimatyzacja i ogrzewanie. Środkowa konsola i podłokietnik super. Spalanie z ostatnich 9999 kilometrów to niezmienne 4.8 l/100. Silnik o dziwo do normalnego przemieszczania się jest ok zarówno u nas w kraju jak i na trasach do Chorwacji i Włoch. Mam rodzinę 2+2, przejechane od kwietnia 22` 38tyś i śmiało powiem, że jest super, ilość miejsca porównać mogę do wcześniejszego proceeda GT, poprzedni 508 miał trochę więcej miejsca we wnętrzu. Jednak do posiadanych C5, czy Optimy nie ma co porównywać, zarówno bagażnik jak i wnętrze w nowym 508 SW jest ciasne. Wersja liftback odpadła natychmiast po otwarciu drzwi (jestem średniego wzrostu i pomimo to wsiadanie to porażka). Patrząc z boku jest całkiem spory ale to zmyłka ;-). PODSUMOWANIE - podoba ci się - kupuj. Jest ekonomiczny, atrakcyjny, dobrze wyciszony (pomimo szyb bez ramek). Ale cenę ma z czapki. Niestety mam uraz do wcześniejszego benzyniaka 1.6 THP i żadna siła mnie nie przekona żeby zaryzykować ponownie. Ten mały dieselek nie jest demonem przyspieszenia i prędkości max ale 200 km/h jedzie.
8,8
Peugeot 508 II
Sedan 1.6 Puretech 225KM 165kW
Zamówiłam to auto od razu jak była taka możliwość. Gdy zobaczyłam 508 po raz pierwszy zakochałam się do nieprzytomności, nie mogłam spać po nocach...ale do rzeczy, auto jest przepiękne, wyróżnia się z tłumu, jadąc do pracy, ludzie non stop się oglądają, lub machają rękami, co jest bardzo przyjemne. W środku jest bardzo przytulnie, pięknie zaprojektowany kokpit, wygodne fotele, aż nie chce się wysiadać :) Silnik jest bardzo dynamiczny jak dla mnie, w zupełności wystarczający, nawet w trasie nie brakuje mu pary. Do skrzyni nie mam żadnych zastrzeżeń. Spalanie bardzo przyzwoite jak na taką moc i tak wysilony silniczek :) Jestem zadowolona i polecam każdemu.
Peugeot 508 II