Szukaj

Informacje o Peugeot 508 I Sedan Facelifting 1.6 e-THP 165KM 121kW 2014-2015

Lata produkcji: 2014 – 2015
Segment: Klasa średnia
Model klasy Å›redniej (segment D) produkowany od 2011 roku. W ofercie francuskiej marki zastÄ…piÅ‚ nie tylko Peugeota 407, ale i wiÄ™kszego 607, flagowy model marki. Z kolei historycznie, 508 nawiÄ…zuje do popularnego modelu 504 z lat 1968-83. Koncepcyjnymi pierwowzorami auta byÅ‚y prototypy „5 by Peugeot” oraz SR1. 508 zbudowano na pÅ‚ycie podÅ‚ogowej nowego Citroena C5, z którym dzieli wiele innych rozwiÄ…zaÅ„ technicznych. PowstaÅ‚a też uterenowiona wersja kombi modelu, którÄ… nazwano 508 RXH.
czytaj więcej
Powagosław
W przeciwieństwie do modelu 608, 508-ka emanuje wszystkimi cechami, jakimi powinno charakteryzować się auto segmentu D z wyższymi aspiracjami. Jest eleganckie i dynamiczne, bardzo zgrabne, wręcz majestatyczne z każdej strony. 508 wysoko zawiesił poprzeczkę konkurencji. ~Powagosław
Luzacjusz
Francuzi mający bzika na punkcie swojej tożsamości i tradycji, Francuzi, którym nadal wydaje się, że francuski to najważniejszy międzynarodowy język świata, a ich kraj to największa potęga globu, zbudowali właśnie piękną limuzynę w stylu absolutnie niefrancuskim. Niech żyje włosko-niemiecki Peugeot 508. ~Luzacjusz
Produkowany od 2014 do 2015 roku
Pojemność skokowa 1598 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 165 KM (121 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 240 Nm przy 1400 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
System start&stop Dostępny S&S
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6
System start&stop Dostępny S&S
Ogólna ocena
4,6 /5 Åšrednia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Karoseria + Wentylacja i ogrzewanie + Całokształt

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Układ jezdny - Widoczność

Wybrane oceny

4,6
~Michał
Peugeot 508 I
Sedan Facelifting 1.6 e-THP 165KM 121kW
Kupiłem auto u dilera Peugeot z przebiegiem 52 000 km. Teraz po 5 latach ma 185 000 km, zrobionych głównie po autostradach najczęściej niemieckich z prędkościami 160 - 180km/h. I jeżeli ktoś planuje użytkować ten silnik w takich warunkach to odradzam, może diesel będzie trwalszy. Silnik nadaje się do spokojnej jazdy z prędkościami do 140 km/h (3000 obr/min na 6 biegu). Wtedy odwdzięcza się prawie dieslowsko niskim spalaniem i podejrzewam, że zadowalającą bezawaryjnością. Gdyby nie ten cholerny silnik od BMW i nowa jak na tamte czasy norma emisji spalin, to autko dostałoby ocenę 5/5. Spalanie : komputer z 10tyś km pokazuje 6,8 ale realnie jest o 1,2 l więcej czyli ok 8 l/100km co jest świetnym wynikiem dla sposobu użytkowania tego auta. Dodam, że Megane 1,33 tce 140km żony pali więcej na autostradzie. Przy prędkościach 160 km/h na tempomacie spala realnie ok 9 litrów. Tempomat na 200 spalanie wg komputera 12,3 l/100km. Kupując auto z tym silnikiem byłem świadomy awarii, które mogą mnie spotkać, więc wybrałem wersję poliftową (poprawioną) i dbałem jak umiałem - olej co 10 tyś km, świece, filtry częściej niż zalecane przez producenta. Przy ok 140 tyś przebiegu zdecydowałem się na chip tuning (165 km - 185 km / 240 Nm - 300 Nm). Przez zabiegiem autko zostało dobrze sprawdzone i odkryto : zapchany katalizator, który spowodował pęknięcie kolektora wydechowego i zajechane turbo. Usterki naprawiono i z tuningu jestem bardzo zadowolony. Auto w końcu ma porządny moment obrotowy, spalanie trochę spadło, uśmiech na twarzy większy. Autko przez ponad 130 tyś km, które nim zrobiłem w bardzo ciężkich dla silnika warunkach, nigdy mnie nie zawiodło (zawsze dowiozło do celu, choć kilka razy w trybie awaryjnym). Nigdy nie stałem na poboczu czekając na lawetę. Mimo kilku drogich awarii i tak jestem z tego autka zadowolony, przemierzanie długich tras wysokimi prędkościami jest przyjemnością, jakość wykonania wnętrza pasuje bardziej do klasy premium.
4,7
~bodhi
Peugeot 508 I
Sedan Facelifting 1.6 e-THP 165KM 121kW
Wahałem się pomiędzy Toyotą Avensis i Peugeotem 508 i wybrałem "Francuza" i na razie nie żałuję. Peugeot prezentuje bardzo wysoki komfort jazdy, cichy silnik oraz bardzo dobrze wykończone wnętrze. Aktualnie mam przebieg niespełna 4 tys.km. (w niecałe dwa miesiące) w tym wyjazd na narty w Alpy (były "agrafki") - samochód sprawdził się, zarówno na trasie jak i w mieście.
4,4
~Lukasmasdes
Peugeot 508 I
Sedan Facelifting 1.6 e-THP 165KM 121kW
Auto mam od 3 tygodni. Największy pozytyw za wykończenie, silnik i wyciszenie. Zbiera się bardzo fajnie od samego dołu przy czym prawie nie słychać silnika. Wykończenie sprawia wrażenie jak by to była to klasa premium.
Åšrednie spalanie dla Peugeot 508 I Sedan Facelifting 1.6 e-THP 165KM 121kW 2014-2015
7,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,1
Peugeot 508 I
Sedan Facelifting 1.6 e-THP 165KM 121kW
Przebieg 54 000 km Sedan Manualna skrzynia biegów. Wyjątkowo ekonomiczny silnik, podane wartości są z 3000 km okres zimowy, Trójmiasto - mało korków - jazda miejska i obwodnica. Start&Stop zawsze wyłączony. Silnika prawie nie słychać. Jazda szybka 150 - 160 km/h na tempomacie spalanie ok 7 - 7,5 litra Miasto - bardzo dynamiczna jazda spalanie 9,2 litra Miasto - dynamiczna jazda spalanie 8,5 litra Spalanie jest rewelacyjne. Mam jeszcze Meganke III z dCi 1,5 110km, która przy podobnym stylu jazdy pali może 0,5 do 1 litra mniej, a komfort/wyciszenie nie do porównania. Bardzo pozytywnie zaskakuje spalanie przy większych prędkościach kiedy pali jak mały (męczący się) dieselek, albo nawet troszkę mniej.
6,7
Peugeot 508 I
Sedan Facelifting 1.6 e-THP 165KM 121kW
średnie spalanie z 1600 km to 7 l na 100 km. Miasto trasa 50/50. Moim zdaniem to bardzo dobry wynik jak na tak duże auto. Ponoć po 10 000 km ma być jeszcze lepiej. Cena pierwszego przeglądu ma wynieść około 600 zł wię równię bardzo dobrze.
6,1
Peugeot 508 I
Sedan Facelifting 1.6 e-THP 165KM 121kW
Spalanie w mieście na poziomie 6-7 litrów a w trasie 4,5-6 to coś czego wcześniej nie spotkałem w tak dużym aucie z silnikiem benzynowym.

Usterki Peugeot 508 I

Liczba wpisów: 13
Drżenie kierownicy i pedałów
  • Peugeot 508 I SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW 2011-2014
  • inne
Witam. Jeśli to możliwe proszę o pomoc w wyjaśnieniu mojego problemu z samochodem. Otóż na jałowym biegu jak i w trakcie jazdy wyczuwam drżenie kierownicy i pedałów co obniża komfort jazdy. Odczuwalne jest też na siedzeniu pasażera. W serwisie mówią że to normalne /przebieg 153000 km/ i nie mogą znaleźć przyczyny. Może już ktoś opisywał podobny problem i znana jest przyczyna i wiadomo jak ją usunąć. Ja rozumiem że samochód ma przejechane sporo km ale nie zakładam aby wszystkie samochody z podobnym przebiegiem albo i większym doprowadzały do drgania kierownicy i pedałów i aby było to "normalne" Jestem drugim właścicielem. Samochód bezwypadkowy/sprawdzony/ z góry dziękuję za pomoc. pozdrawiam Włodzimierz Brujewicz
Problem rozwiÄ…zany
11 komentarzy
Bagażnik elektryczny
  • Peugeot 508 I SW 2.0 HDi FAP 140KM 103kW 2011-2014
  • instalacja elektryczna
  • 180 tys. km
Witam. Mam problem z otwieraniem i zamykaniem bagażnika elektrycznego. Po automatycznym otwarciu bagażnika bagażnik nie chce się zamknąć. Przed wymiana akumulatora bagażnik w ogóle się nie otwierał. Po wymianie aku otwiera się ale nie zamyka. Czy problem może być w tym jak bagażnik został otwarty i zamknięty ręczne?
Oczekuje na rozwiÄ…zanie
FalujÄ…ce obroty
  • Peugeot 508 I Sedan Facelifting 1.6 e-THP 165KM 121kW 2014-2015
  • silnik
  • 88 tys. km
Witam, może ktoś z was pomoże. Przy hamowaniu silnikiem przy około 3 tys obrotów (zarówno na 2, 3 w biegu) słyszę falowanie obrotów. Tak jakbym dodawał delikatnie gazu i odpuszczał na przemian. Dodatkowo mam wrażenie, że wraz z tym objawem pojawiło się delikatne szarpanie podczas ruszania na 1 biegu przy zimnym silniku. Prośba o pomoc. Może ktoś z was spotkał się z czymś takim. Dzięki
Oczekuje na rozwiÄ…zanie
Peugeot 508 I Sedan Facelifting