Szukaj

Informacje o Peugeot 508 I SW Facelifting 2.0 HDi 160KM 118kW 2014-2015

Lata produkcji: 2014 – 2015
Segment: Klasa średnia
Model klasy średniej (segment D) produkowany od 2011 roku. W ofercie francuskiej marki zastąpił nie tylko Peugeota 407, ale i większego 607, flagowy model marki. Z kolei historycznie, 508 nawiązuje do popularnego modelu 504 z lat 1968-83. Koncepcyjnymi pierwowzorami auta były prototypy „5 by Peugeot” oraz SR1. 508 zbudowano na płycie podłogowej nowego Citroena C5, z którym dzieli wiele innych rozwiązań technicznych. Powstała też uterenowiona wersja kombi modelu, którą nazwano 508 RXH.
czytaj więcej
Powagosław
W przeciwieństwie do modelu 608, 508-ka emanuje wszystkimi cechami, jakimi powinno charakteryzować się auto segmentu D z wyższymi aspiracjami. Jest eleganckie i dynamiczne, bardzo zgrabne, wręcz majestatyczne z każdej strony. 508 wysoko zawiesił poprzeczkę konkurencji. ~Powagosław
Luzacjusz
Francuzi mający bzika na punkcie swojej tożsamości i tradycji, Francuzi, którym nadal wydaje się, że francuski to najważniejszy międzynarodowy język świata, a ich kraj to największa potęga globu, zbudowali właśnie piękną limuzynę w stylu absolutnie niefrancuskim. Niech żyje włosko-niemiecki Peugeot 508. ~Luzacjusz
Produkowany od 2014 do 2015 roku
Pojemność skokowa 1997 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 160 KM (118 kW) przy 3750 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 340 Nm przy 2000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6
Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Stosunek jakość/cena + Silnik + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Skrzynia biegów - Karoseria - Ergonomia

Wybrane oceny

4,6
~Michał
Peugeot 508 I
SW Facelifting 2.0 HDi 160KM 118kW
Bardzo dobre, dopracowane auto. Bardzo wygodne do podróży samemu jak i z kompletem pasażerów. Spalanie poniżej 6 litrów w cyklu mieszanym i nawet poniżej 5 w trasie z lekką nogą. Skrzynia nie opóźnia, co prawda trzeba się od niej przyzwyczaić ale radzi sobie bardzo dobrze. Ostatnio w samej trasie przejechałem ponad 800km na połowie zbiornika (oczywiście bez szaleństw). kiedy trzeba to nie brakuje mu mocy. Zespół napędowy jest na prawdę dobrze zestrojony a i koszty jego eksploatacji nie są wygórowane. W tej półce cenowej nie znajdziesz tak wyposażonego Passata ani Suberb. Jedyny niewielki minus który widzę po 2 latach jazdy to brak możliwości całkowitego wyłączenia kontroli trakcji.
4,7
~qlka377
Peugeot 508 I
SW Facelifting 2.0 HDi 160KM 118kW
Samochód wykonany z ogromną starannością, ergonomia na akceptowalnym poziomie. Niestety 508 posiada kilka irytujących wad np. brak miejsca na odłożenie telefonu, klapa bagażnika w deszczowe dni po jej otwarciu trzeba uciekać żeby nie zostać oblanym wodą z błotem. Pomimo tego auto bardzo miło zaskakuje i daje dużo radości. Mogę go polecić każdemu z czystym sumieniem. Dodatkowo na potwierdzenie moich słów mogę powiedzieć że wszyscy znajomi którzy oglądali ten samochód byli bardzo mocno zaskoczeni że to jest Peugeot w bardzo pozytywny sposób.
4,4
~Łukasz
Peugeot 508 I
SW Facelifting 2.0 HDi 160KM 118kW
Autko bardzo fajne, za 120 tys. w takim wyposażeniu wtedy nie było za bardzo konkurencji. Porządnie wykończony w środku, dobrze wyciszony, praktycznie bezawaryjny jak na ten okres co go mam. światła LED - piękna sprawa. Ogólnie polecam. Oczywiście ma kilka drobnych wad ale to poniżej.

Usterki Peugeot 508 I

Liczba wpisów: 13
Drżenie kierownicy i pedałów
  • Peugeot 508 I SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW 2011-2014
  • inne
Witam. Jeśli to możliwe proszę o pomoc w wyjaśnieniu mojego problemu z samochodem. Otóż na jałowym biegu jak i w trakcie jazdy wyczuwam drżenie kierownicy i pedałów co obniża komfort jazdy. Odczuwalne jest też na siedzeniu pasażera. W serwisie mówią że to normalne /przebieg 153000 km/ i nie mogą znaleźć przyczyny. Może już ktoś opisywał podobny problem i znana jest przyczyna i wiadomo jak ją usunąć. Ja rozumiem że samochód ma przejechane sporo km ale nie zakładam aby wszystkie samochody z podobnym przebiegiem albo i większym doprowadzały do drgania kierownicy i pedałów i aby było to "normalne" Jestem drugim właścicielem. Samochód bezwypadkowy/sprawdzony/ z góry dziękuję za pomoc. pozdrawiam Włodzimierz Brujewicz
Problem rozwiązany
11 komentarzy
Bagażnik elektryczny
  • Peugeot 508 I SW 2.0 HDi FAP 140KM 103kW 2011-2014
  • instalacja elektryczna
  • 180 tys. km
Witam. Mam problem z otwieraniem i zamykaniem bagażnika elektrycznego. Po automatycznym otwarciu bagażnika bagażnik nie chce się zamknąć. Przed wymiana akumulatora bagażnik w ogóle się nie otwierał. Po wymianie aku otwiera się ale nie zamyka. Czy problem może być w tym jak bagażnik został otwarty i zamknięty ręczne?
Oczekuje na rozwiązanie
Falujące obroty
  • Peugeot 508 I Sedan Facelifting 1.6 e-THP 165KM 121kW 2014-2015
  • silnik
  • 88 tys. km
Witam, może ktoś z was pomoże. Przy hamowaniu silnikiem przy około 3 tys obrotów (zarówno na 2, 3 w biegu) słyszę falowanie obrotów. Tak jakbym dodawał delikatnie gazu i odpuszczał na przemian. Dodatkowo mam wrażenie, że wraz z tym objawem pojawiło się delikatne szarpanie podczas ruszania na 1 biegu przy zimnym silniku. Prośba o pomoc. Może ktoś z was spotkał się z czymś takim. Dzięki
Oczekuje na rozwiązanie
Peugeot 508 I SW Facelifting