Szukaj

Informacje o Peugeot 508 I SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW 2011-2014

Lata produkcji: 2011 – 2014
Segment: Klasa średnia
Model klasy Å›redniej (segment D) produkowany od 2011 roku. W ofercie francuskiej marki zastÄ…piÅ‚ nie tylko Peugeota 407, ale i wiÄ™kszego 607, flagowy model marki. Z kolei historycznie, 508 nawiÄ…zuje do popularnego modelu 504 z lat 1968-83. Koncepcyjnymi pierwowzorami auta byÅ‚y prototypy „5 by Peugeot” oraz SR1. 508 zbudowano na pÅ‚ycie podÅ‚ogowej nowego Citroena C5, z którym dzieli wiele innych rozwiÄ…zaÅ„ technicznych. PowstaÅ‚a też uterenowiona wersja kombi modelu, którÄ… nazwano 508 RXH.
czytaj więcej
Powagosław
W przeciwieństwie do modelu 608, 508-ka emanuje wszystkimi cechami, jakimi powinno charakteryzować się auto segmentu D z wyższymi aspiracjami. Jest eleganckie i dynamiczne, bardzo zgrabne, wręcz majestatyczne z każdej strony. 508 wysoko zawiesił poprzeczkę konkurencji. ~Powagosław
Luzacjusz
Francuzi mający bzika na punkcie swojej tożsamości i tradycji, Francuzi, którym nadal wydaje się, że francuski to najważniejszy międzynarodowy język świata, a ich kraj to największa potęga globu, zbudowali właśnie piękną limuzynę w stylu absolutnie niefrancuskim. Niech żyje włosko-niemiecki Peugeot 508. ~Luzacjusz
Produkowany od 2011 do 2014 roku
Pojemność skokowa 1997 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 163 KM (120 kW) przy 3750 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 340 Nm przy 2000-3000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 16,0 : 1 : 1
Åšrednica cylindra × skok tÅ‚oka 85 x 88 mm
Zapłon samoczynny
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6
Ogólna ocena
4,5 /5 Åšrednia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(82%)

Zalety

+ Silnik + Stosunek jakość/cena + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Układ jezdny - Widoczność - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,9
~Kuba
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
W zasadzie wymieniłem przez 200 tys jedynie rozrząd, na bieżąco olej i filtry...nawet stabilizatora drążka nie dotykałem. Samochód naprawdę bezawaryjny. Popsuła się popielniczka i z rączek drzwi schodzi podsumowanie. Poza tym naprawdę nic się nie dzieje, wcześniej passat... tam trochę warsztat odwiedzałem. Peugeocik mógłby mieć jedynie lepsze zawieszenie , trochę sztywniejszy tył. Teoretycznie mógłbym kupić już nowy...ale naprawdę ten samochód mnie nie zawodzi...to chyba mój pierwszy tak bezawaryjny wóz, więc na razie zostaje.
4,9
~peugeot508SW
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Peugeot 508 to super auto. Duże rodzinne kombi, dynamiczny silnik, bardzo dobre wyposażenie, świetny silnik z dobrym momentem od 1500 obr/min. I mało awaryjne. Przez 290 tys km samochód nigdy nie zastrajkował a koszty utrzymania są naprawdę niskie. Wybór Jako używane to powinno być nr 1 dla osób szukających tego typu samochodu (rodzinne kombi), bo nie wiedzieć czemu jest dużo tańsze od Passata B8 czy B7 a jakością w ogóle im nie ustępuje, ba silnik Peugeota po takim przebiegu nie pali oleju jak 2.0 tdi. Tak naprawdę do Peugeot 508 Sw nie mam się czego czepić. Pierwsza naprawa wynikająca ze zużycia była przy przebiegu 205 tys km. Przez ten okres tj ok 3,5 roku tylko czujnik FAP siadł(przebieg 145 tys km). A tak od wymiany do wymiany. Samochód solidny, super trzymający się drogi (nie miękki, nie twardy) pakowny. 290 tys przejechałem w 7 lat i od pierwszych km nim jeździłem. Jeśli ktoś się zastanawia to naprawdę warto nad 508 się zastanowić - i to poważnie.
4,9
~Jarek
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Zakup Peugota 508 był spontaniczny. Potrzebowałem dużego kombi klasy średniej, pierwszym wyborem był superb lub passat. Peugota nie brałem pod uwagę, jednak trafił się pewny krajowy, bezwypadkowy egzemplarz z niskim przebiegiem i postanowiłem go zobaczyć, wcześniejsze auto to mondeo mk4 również z 2014 roku i również 2.0 tdci (hdi) 163 km. Przez 23 lata odkąd mam prawo jazdy miałem ponad 20 samochodów. Z francuska motoryzacja miałem jednak długa przerwę. Powiem tak, Francuzi zrobili naprawdę duży postęp. 508 to samochód dopracowany i przemyślany. Jakość wykonania, materiały, spasowanie, trwałość, bezawaryjność, bez porównania do skory czy forda. Stosunek ceny do jakosci bezkonkurencyjny. Samochód często pomijany, ale niesłusznie. Jeżeli szukacie dużego kombi klasy średniej polecam przejechać się 508.
Åšrednie spalanie dla Peugeot 508 I SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW 2011-2014
6,4
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

4,9
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Auto mega oszczędne. Do tego mam opony z niskim oporem toczenia. Polecam każdemu kto szuka oszczędnego i dynamicznego auta. Nie jeżdżę po mieście ale do pracy przejeżdżam przez mniejsze miejscowości z rondami i światłami, mimo to spokojnie jadąc średnia około 5 litrów. Często jeżdżę do Polski z Niemiec, więc okazji do sprawdzania spalania na autostradzie sporo. Raz się poświęciłem i męczyłem się na tempomacie 90km/h i na odcinku 650km, średnie wyszło mi 3,5 litra, w tym zaliczone dwa małe korki. Na jednym baku wtedy zrobiłem ponad 1800km. Na co dzień na baku spokojnie 1300km, oczywiście w wersji kombi bak jest większy. Maksymalne spalanie jakie udało mi się osiągnąć równe 7 litrów, jadąc do 180km/h, średnia na dystansie 840km (Poznań,-Venlo) wyszła 140km/h. Zrobiłem jak na razie 55tys km wymieniałem tylko filtry i olej już 3 krotnie.
6,4
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Na trasie zejście poniżej 6l/100km bez wiekszego problemu. W trybie sekwencyjnym automatycznej skrzyni biegów można bardzo przyoszczędzić, a zmiana biegów za pomocą łopatek jest bardzo przyjemna. Spalanie w mieście na krótkich odcinkach (Kraków) jest znacznie większe. Momentami sięga 9l/100km, ale jak tylko silnik się rozgrzeje to średnia spada do około 7.9l/100km po zakorkowanym Krakowie. Przy prędkości autostradowej 150km/h na tempomacie, średnie spalanie wychodzi około 6.4l/100km więc bardzo dobrze!
6,7
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Posiadam ten samochód jako służbowy i od 2011r. zrobiłem nim 158tyś. Jeżeli chodzi o spalanie to uważam, że przy masie auta i dynamice jaką ono oferuje to są rewelacyjne wartości. Jeżdżę dość dynamicznie i spalanie w trasie jestem w stanie utrzymać na poziomie 6,5 - 7L uważam, że jak na prędkości nie mniejsze niż 160km/h to dobre wyniki. Przy jeździe w przedziale 160 - 220km/h średnie spalanie pokazuje 8L więc również jest OK. Jeżeli jeździ się spokojniej to bez większego problemu uzyskujemy spalanie 6L. Silnik jest naprawdę dynamiczny do 200km/h idzie bez żadnych problemów i wyprzedza passat-y 170konne:)))co również ważne jak do tej pory bez żadnych problemów technicznych. Pozdrawiam...

Usterki Peugeot 508 I

Liczba wpisów: 13
Drżenie kierownicy i pedałów
  • Peugeot 508 I SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW 2011-2014
  • inne
Witam. Jeśli to możliwe proszę o pomoc w wyjaśnieniu mojego problemu z samochodem. Otóż na jałowym biegu jak i w trakcie jazdy wyczuwam drżenie kierownicy i pedałów co obniża komfort jazdy. Odczuwalne jest też na siedzeniu pasażera. W serwisie mówią że to normalne /przebieg 153000 km/ i nie mogą znaleźć przyczyny. Może już ktoś opisywał podobny problem i znana jest przyczyna i wiadomo jak ją usunąć. Ja rozumiem że samochód ma przejechane sporo km ale nie zakładam aby wszystkie samochody z podobnym przebiegiem albo i większym doprowadzały do drgania kierownicy i pedałów i aby było to "normalne" Jestem drugim właścicielem. Samochód bezwypadkowy/sprawdzony/ z góry dziękuję za pomoc. pozdrawiam Włodzimierz Brujewicz
Problem rozwiÄ…zany
11 komentarzy
Bagażnik elektryczny
  • Peugeot 508 I SW 2.0 HDi FAP 140KM 103kW 2011-2014
  • instalacja elektryczna
  • 180 tys. km
Witam. Mam problem z otwieraniem i zamykaniem bagażnika elektrycznego. Po automatycznym otwarciu bagażnika bagażnik nie chce się zamknąć. Przed wymiana akumulatora bagażnik w ogóle się nie otwierał. Po wymianie aku otwiera się ale nie zamyka. Czy problem może być w tym jak bagażnik został otwarty i zamknięty ręczne?
Oczekuje na rozwiÄ…zanie
FalujÄ…ce obroty
  • Peugeot 508 I Sedan Facelifting 1.6 e-THP 165KM 121kW 2014-2015
  • silnik
  • 88 tys. km
Witam, może ktoś z was pomoże. Przy hamowaniu silnikiem przy około 3 tys obrotów (zarówno na 2, 3 w biegu) słyszę falowanie obrotów. Tak jakbym dodawał delikatnie gazu i odpuszczał na przemian. Dodatkowo mam wrażenie, że wraz z tym objawem pojawiło się delikatne szarpanie podczas ruszania na 1 biegu przy zimnym silniku. Prośba o pomoc. Może ktoś z was spotkał się z czymś takim. Dzięki
Oczekuje na rozwiÄ…zanie
Peugeot 508 I SW