Szukaj

Informacje o Peugeot Partner II Tepee Facelifting 2015 1.6 BlueHDi 100KM 74kW 2015-2019

Lata produkcji: 2015 – 2019
Segment: VANy
Produkowany od roku 1996, należący do segmentu kombivanów, mały samochód dostawczy Peugeota był jednym z pierwszych na rynku aut tej klasy, wraz z bliźniaczym modelem drugiej marki koncernu PSA – Citroenem Berlingo. Z początku Peugeot Partner bazował na elementach innych modeli Peugeota, między innymi 306 oraz 405. Wprowadzona na rynek w roku 2008 druga generacja modelu powiązana jest natomiast z Citroenem C4 Picasso. Mimo że typowe zastosowanie Partnera jest głównie użytkowe, to jednak ten kombivan oferowany jest także w wariancie osobowym Tepee, przystosowanym do wymogów familijnego vana.
czytaj więcej
Powagosław
W wersji dostawczej praktyczny i estetyczny. W wersji osobowej nie mniej estetyczny, a do tego nie mniej praktyczny. Nie wiadomo tylko, dlaczego wszystkim bardziej podoba się Berlingo… ~Powagosław
Luzacjusz
Nazwanie samochodu „Partner” to ocieranie się o fałszywy sylogizm. Bo dla mnie to taki partner, jak funkcja drzemki w alarmie przeciwpożarowym. A do tego ta dwuznaczność: „Mam małą firmę i dorobiłem się sześciu Partnerów”. Ale co tam, niech żyje tolerancja. ~Luzacjusz
Produkowany od 2015 do 2019 roku
Pojemność skokowa 1560 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 100 KM (74 kW) przy 3750 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 254 Nm przy 1750 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 8
Średnica cylindra × skok tłoka 75 x 88,3 mm
Zapłon samoczynny
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
System start&stop Dostępny
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 5
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 50% / przeciw: 50%

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Silnik + Widoczność

Wady

- Całokształt - Skrzynia biegów - Bezawaryjność (poważne usterki)

Wybrane oceny

4,3
~Konrad
Peugeot Partner II
Tepee Facelifting 2015 1.6 BlueHDi 100KM 74kW
Jeżdżę Partnerem Teepe , fakt 3 letnim , ale jak na w miarę świeże auto , jest tak słabo rozwiązany w środku ze to dramat. Cup Holder ma głębokość 3 centymetrów i strach w niego cokolwiek wstawić, poza drobnymi, żeby się nie wylało, w schowkach nas glowa ledwie mieści się kartka a4, ktora przy ruszaniu i tak spada na gloww. Telefon nie mieści się w żadnym z pojedynych schowków przy biegach lub radiu(nie mowa o dwóch), schowek pasażera to istny dramat mieści się do niego puszka coli i dwie paczki papierosów. Jedynie w boczki wejdzie butelka 1.5L z prawej i lewej strony . Wszystko spada pod fotele, co chwila szukanie spadających rzeczy... I mowie tu o aucie służącym do pracy, w którym spędzam dluzsza część dnia.
5,0
~Robert
Peugeot Partner II
Tepee Facelifting 2015 1.6 BlueHDi 100KM 74kW
Długo zastanawiałem się nad nowym samochodem, który będę mógł kupić w polskim salonie. Z uwagi na to, że jako auto służbowe użytkowałem Citroena Berlingo 1.6 HDI, wybór padł właśnie na ten samochód. Okazało się, że salony Citroena w Polsce nie mogły dostosować oferty cenowej do mojej potrzeby, więc wybór padł na Peugeot Partner, a dokładnie na wersję Tepee Active 1.6 BlueHDI 100KM. Auto zakupiłem w autoryzowanym salonie Peugeot w Lesznie. Od ceny katalogowej 87 tys PLN otrzymałem spory rabat i na sam koniec otrzymałem cenę 59 tys PLN Brutto! Auto wyposażone niemal w najwyższym standardzie, klimatronic dwustrefowy, relingi, tylne fotele osobne itd. itp. Otrzymałem również ofertę przedłużenia gwarancji do 5 lat w cenie 3550 PLN brutto oraz pakiet ubezpieczenia pełnego AC+OC+NNW w cenie 2,99 % wartości samochodu co jest bardzo atrakcyjną ofertą.
4,2
~kierowca
Peugeot Partner II
Tepee Facelifting 2015 1.6 BlueHDi 100KM 74kW
Jedyną zmianą co do poprzedniej wersji jest nowocześniejszy przód auta oraz szybsze przełożenia skrzyni biegów, przez co jeździ się jak normalnym autem osobowym, a nie vanem. Długa 4ka i 5ka dają lepsze osiągi i przede wszystkim mniejsze obroty na trasie. Dlatego autko jest odrobinęcichsze w trasie i dużo oszczędniejsze. Poprzednie wady modelu odziedziczone: głośne zawieszenie (głucha praca amortyzatorów), słabe plastiki (uchwyt drzwi od kierowcy wewnątrz po dwóch tygodniach ma zadrapania...) układ jezdny bez zmian dopóki nowy to w miarę sztywny, potem standardowo auto będzie się bujało w zakrętach. ciągły problem ze skrzynia tak jak w poprzednim modelu, od nowości biegi wchodzą niepewnie i dość ostro, trzeba dobrze i wcześniej wysprzęgać. tak już peugeoty ma. Jako, że peugeot partner nigdy nie był idealny, to wersja z 2016 roku idzie w dobrym kierunku, jest oszczędniejsza i jeżeli chodzi o wrażenia zza kierownicy samochód jeździ jak zwinne sztywne kombi niż jak do tej pory bujany van
Średnie spalanie dla Peugeot Partner II Tepee Facelifting 2015 1.6 BlueHDi 100KM 74kW 2015-2019
5,9
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,8
Peugeot Partner II
Tepee Facelifting 2015 1.6 BlueHDi 100KM 74kW
Pomijając fakt że zawieszenie to nawet średniowieczne furmanki mają lepsze to ten samochód kompletnie nie nadaje się na dłuższe trasy. Fotele są strasznie niewygodne, wszystko w aucie trzeszczy i huczy.Spalanie to czysta kpina. Tempomat ustawiony na 135k,/h i spalanie 8L. Mój prywatny, 13 lat starszy Mondeo z 2-litrowym benzyniakiem pali mniej, jest o niebo dynamiczniejszy i przyjemniejszy w prowadzeniu. Nie polecam. Silniczek 1,6 jest zdecydowanie za słaby, cechuje się znikomą dynamiką i zerową elastycznością. 160km/h to chyba maksimum jego możliwości, chociaż więcej wolałem nie próbować z tak kiepskim zawieszeniem i układem kierowniczym.
5,6
Peugeot Partner II
Tepee Facelifting 2015 1.6 BlueHDi 100KM 74kW
Przebieg ok. 8000km na miesiąc. Spalanie w porównaniu do poprzedniej wersji 90-konnej o niebo lepsze. Jazda 1-2 osoby, pełen bagażnik, dość dynamicznie do 130km/h: Tylko trasa bez autostrad - 5.5l/100km, miasto 6.0l/100km. Jeżdżąc spokojnie do 100km można zejść do poziomu 5.0l/100. Autostrada z prędkością 130-160km/h wiąże się ze spalaniem ok 7-8l/100km. Generalnie spalanie ok. 1 - 1,5l/100 niższe niż poprzednia wersja tego silnika. Parametry wyliczone z tankowania, wskazania komputera są zaniżone o ok. 0,5l/100km
5,8
Peugeot Partner II
Tepee Facelifting 2015 1.6 BlueHDi 100KM 74kW
Peugeot Partner II Tepee Facelifting 2015