Szukaj

Toyota C-HR – czy dynamiczny wygląd idzie w parze z dynamiczną jazdą?

Obecnie oferowane crossovery mają dawać radość z jazdy i zwracać uwagę oryginalnym wyglądem. Są to poniekąd samochody dla indywidualistów, a producenci prześcigają się w stosowaniu niespotykanych dotąd rozwiązań. Większy prześwit ma pomagać w walce z trudnościami miejskiej dżungli, a krótki rozstaw osi i niewielkie wymiary pomagają w znalezieniu miejsca parkingowego. Są marki, które w ofercie mają usportowione wersje swoich modeli (np. Nissan Juke Nismo, Mercedes-Benz GLA 45 AMG, Mini Countryman John Cooper Works) z twardszym zawieszeniem, silnikami o mocy 200 KM i większej. Czasami jednak dynamiczny w crossoverach jest jedynie wygląd. Toyota C-HR dostępna jest z silnikiem 1.2 turbo o mocy 116 KM i momencie obrotowym na poziomie 185 Nm oraz z hybrydą 1.8 o mocy 122 KM z maksymalną wartością momentu obrotowego 142 Nm. Obie jednostki napędowe pozwalają na rozpędzenie samochodu do 100 km/h w czasie około 11 sekund, co nie jest imponującym wynikiem. Skoro więc crossover Toyoty nie jest mistrzem prostej, może dynamiczna jazda możliwa jest na zakrętach lub poza utwardzonymi drogami?

Dodano: 6 lat temu,
zdjęcia: Michał Gruszczyk
Zobacz również nasz wideotest
Subaru XV e-BOXER - mógłbym takie mieć. I nie chodzi o sam napęd
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Toyota C-HR I Crossover