Szukaj

Informacje o Renault Captur I Crossover Facelifting 0.9 Energy TCe 90KM 66kW od 2017

Lata produkcji: 2017 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Renault Captur to produkowany od roku 2013, mały miejski crossover SUV (segment I, choć ze względu na rozmiary klasyfikowany także do segmentu B). Uważany jest za zastępcę modelu Modus. Stylistycznie, bezpośrednim pierwowzorem koncepcyjnym był, zaprezentowany w roku 2011, prototyp o nazwie Captur Concept. Renault Twingo niektóre elementy zapożyczyło także z prototypowego Renault DeZir. Wersja produkcyjna samochodu powstała natomiast w oparciu o model Clio czwartej generacji (m.in. wspólna platforma podłogowa Renault/Nissan B platform. Model w Korei Płd sprzedawany jest pod nazwą Samsung QM3.
czytaj więcej
Powagosław
Renault w świetnym stylu włącza się do walki o rynek „scrossoverowanych” maluchów. Captur jest pełen energii, dynamiczny i atrakcyjny, w dodatku jest w nim coś takiego, co chyba spodoba się kobietom. ~Powagosław
Luzacjusz
Najważniejsze, co mógłbym powiedzieć o tym samochodzie to to, że hasło „człowiek w kapturze” niekoniecznie musi już odnosić się do Robin Hooda. A na poważnie? Przyjemna zabawka, takie Clio w wersji „monster truck”. Ale spokojnie, w tej klasie są ładniejsze okazy. ~Luzacjusz
Produkowany od 2017 roku
Pojemność skokowa 898 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 90 KM (66 kW) przy 5250 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 140 Nm przy 2250 obr/min
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 3
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 12
Średnica cylindra × skok tłoka 72 x 73 mm
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
4,7 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Wentylacja i ogrzewanie + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Silnik - Wyciszenie - Skrzynia biegów

Wybrane oceny

4,8
~Michał
Crossover Facelifting 0.9 Energy TCe 90KM 66kW
Renault Captur I
Pozytywne zaskoczenie. Mam 50 lat i jeżdżę od 1991 r., miałem kilka używanych samochodów i dwa ostatnie nowe po 5 lat -Ford Fusion 82KM i Fiesta 96KM. Nie mam ciężkiej nogi, ale poza autostradami to gdzie w RP można szybko pojeździć? Rozpatrywałem nowego Cactusa 2018, Kia Stonic, Fiat 500X lub L, Kia Venga. Ale dwa pierwsze "gołe" miały po 82 KM, Fiaty jakoś były nijakie, Venga - takie bezpółciowe wozidło. No i te ceny... Za mojego dałem 56.500. Captur 0,9 to mój świadomy i ekonomiczny wybór. W pracy znajomi mają 2 Captury 0,9 od kilku lat, jako rodzinne (2+2 i 2+1) i bardzo je chwalili. Przejechałem się nimi, poczytałem masę informacji na zagranicznych portalach o nim i o silniku 0,9. Auto zaskakująco żwawe, jak na proporcje masa/KM, przestronne, b. dobra widoczność (wyżej podniesiony fotel), ładowność, dobra skrzynia biegów, design, na autostradzie bez problemów 140-150. Najekonomiczniejsza jazda to 100-120. Do 130-140 obroty do 3000. Mniej, niż we Fieście 96km. Po rozłożeniu foteli masa miejsca z tyłu. No i ten nietuzinkowy wygląd i kolor - oceaniczny błękit. Ideałem byłoby 120km, ale ta cena...
4,8
~maro40
Crossover Facelifting 0.9 Energy TCe 90KM 66kW
Renault Captur I
jestem zdziwiony możliwościami tego samochodu ,przestronny ,pakowny miły w obyciu, ciekawy wygląd , obawiałem sie silnika 0.9 Energy TCe i tu jestem miło rozczarowany na plus naprawdę daje radę i pali przyzwoicie
4,8
~R
Crossover Facelifting 0.9 Energy TCe 90KM 66kW
Renault Captur I
Polecam gorąco dla ludzi mieszkających w mieście i czasami ruszających w trasę. Wygodne, oszczędne i bardzo lekko się prowadzi. Zadowala spalanie, miejsce z tyłu i dość obszerny bagażnik. Jedne do czego mogę się przyczepić to na siłę przykręcany podłokietnik oraz trochę drogo jeśli ktoś myśli o bogatej wersji. Mała uwaga jeszcze do skrzyni biegów, mogłaby pracować płynniej. Więcej grzechów nie pamiętam.
Renault Captur I Crossover Facelifting