Szukaj

Informacje o Renault Captur II Crossover 1.3 TCe 140KM 103kW od 2021

Lata produkcji: 2021 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Do napędu crosovera francuzi przewidzieli 5 jednostek. Trzy z nich to silniki benzynowe (1.0 TCe o mocy 100 KM, 1.3 TCe o mocy 130 KM i 1.3 TCe o mocy 155 KM). Jako wysokoprężne pojawią się 1,5-litrowe diesle o mocach 95 i 115 KM. Napęd będzie przekazywany wyłącznie na przednie koła za pośrednictwem 6-stopniowej skrzyni ręcznej lub 7-biegowego automatu EDC.

Powagosław
Renault w świetnym stylu włącza się do walki o rynek „scrossoverowanych” maluchów. Captur jest pełen energii, dynamiczny i atrakcyjny, w dodatku jest w nim coś takiego, co chyba spodoba się kobietom. ~Powagosław
Luzacjusz
Najważniejsze, co mógłbym powiedzieć o tym samochodzie to to, że hasło „człowiek w kapturze” niekoniecznie musi już odnosić się do Robin Hooda. A na poważnie? Przyjemna zabawka, takie Clio w wersji „monster truck”. Ale spokojnie, w tej klasie są ładniejsze okazy. ~Luzacjusz
Produkowany od 2021 roku
Pojemność skokowa 1332 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 140 KM (103 kW) przy 4600 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 260 Nm przy 1750 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
System start&stop Dostępny
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
4,8 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Skrzynia biegów + Silnik

Wady

- Ergonomia - Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,6
~bimx
Renault Captur II
Crossover 1.3 TCe 140KM 103kW
Komfortowe auto za umiarkowane pieniądze. Wszystko w nim jest jakoś dobrze dopasowane i pod człowieka. Dobre: - Dość cichy jak na samochód tej klasy i wielkości - Naprawdę dobre przyspieszenie (automatyczna skrzynia biegów). - Dość niskie spalanie np. 5.5 l/100 km w trasie Warszawa - Łotwa, a w mieście 7.5 - 8.0 - Komfort zawieszenia - nie jest za twarde i dobrze daje radę na polskich drogach z dziurami i remontami. - Udany design wnętrza - funcjonalność wszystkich systemów, ergonomia w kokpicie, czułość i lokalizacja przycisków i ekranu dotykowego. - Można kupić auto u dealer'a z 5-letnią gwarancją (za umiarkowaną kwotę tej opcji) Słabe: - Klimatyzacja jest za słaba na polskie lato, nawet jak podróżuja tylko 2 osoby - moje auto ma białą karoserie, więc pewnie w ciemnym pojeździe jest większy problem. - Agresywny Start & Stop - za często wyłącza silnik a za długo go włącza (~1 sek opóźnia przy ruszania) - zawsze to wyłączam, ale chciałbym to dezaktywować na stałe (jest jakiś sposób?); ale jak temperatura za zewnątrz +20 C, to S&S wyłączy silni silnik na 15sek, aby potem włączyć bo "ogrzewanie priorytetowe" - więc realnego pożytku z tego S&S nie ma ani zimą ani latem - Czasem można wysiąść z samochodu a zapomnieć wyłączyć silnik - silni cichy na biegu jałowym, a szczególnie jak się nie wyłączy wcześniej Start&Stop, to nie ma wyraźnej informacji (głośnik) przy otwarciu drzwi, że aut jest aktywne (można ot jakoś zmienić?)
5,0
~Mirek
Renault Captur II
Crossover 1.3 TCe 140KM 103kW
Mam od czterech miesięcy captura 1,3 140 km automat. Jestem mega zadowolony. Ostatnie 20 lat jeździłem czterema koreańczykami, ale do captura nie ma co ich porównywać. To jest przepaść pod względem komfortu, wyciszenia, jakość materiałów, tłumienia nierówności na drogach. Bałem się stereotypów że samochodu na ( f ) się nie kupuje. Błąd totalny. Straciłem wygodę na wiele lat. A miałem w życiu kilka aut. Nigdy nie kupię auta niemieckiego i im podobnych, chociaż dużo nimi jeździłem, nie mam do nich zamiłowania. Tak że kierowcy spróbujcie przy zakupie samochodu spojrzeć na auta francuskie, a nie zawiedźcie się tak ja.
4,9
~Mariusz
Renault Captur II
Crossover 1.3 TCe 140KM 103kW
Uważam że samochód bardzo udany stylistycznie, co jak co ale Francuzi potrafią robić ładne auta. Captur w stosunku do poprzedniej generacji wyraźniej urósł jest bardziej muskularny szczególnie na felgach 18 tkach. Wnętrze uważam że jest bardzo funkcjonalne oprócz dużego wyswitlacza są również przyciski i pokrętła manualne.Nastomiast silnik rewelacja szczególnie w czasach wysokich mandatów te 140 koni naprawdę wystarcza w mieście jak i na trasie jest naprawdę ok i jest czterocylindrowy na czym mi zależało
Renault Captur II Crossover