Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Seat Ateca 1.0 EcoTSI 115KM 85kW od 2016

Lata produkcji: 2016 - teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Kompaktowy crossover SUV (segment I) produkowany od 2016 roku. To pierwszy w historii model hiszpańskiej marki w tej klasie. Jego poprzednik, model Altea był jeszcze rodzinnym MPV. Koncepcyjnymi pierwowzorami Ateki były prototypy o nazwach IBX Concept (rok 2011), a potem: 20V20 Concept (2015) oraz Leon Cross Sport. Samochód został zbudowany na płycie podłogowej Volkswagen Group MQB Platform, którą dzieli m.in. z innymi crossoverami w grupie – Skodą Kodiaq, VW Tiguanem czy Audi Q3. Nazwa modelu pochodzi od hiszpańskiego miasta Ateca w Aragonii.

Powagosław

SUV jak z podręcznika Volkswagena. Są dobre proporcje, miły dla oka design z delikatnym sportowym zacięciem, sporo miejsca w środku… Zbierając to wszystko w jedno, Ateca nie mógł/nie mogła się nie udać.

 

~Powagosław
Luzacjusz

Od tego samochodu może zależeć przyszłość Seata, który ostatnie lata miał tak dobre, jak karp ma dobre święta. Życzę Seatowi dobrze, jak każdej marce. Nieistniejące mają znacznie mniejsze szanse na zrobienie dobrego samochodu niż te, które jakoś przetrwały.

~Luzacjusz

Oceny Seat Ateca I SUV 1.0 EcoTSI 115 KM 85 kW

Ogólna ocena
4,77
Średnia dla segmentu 4,19
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(100%) NIE(0%)
ZALETY + Całokształt + Układ jezdny + Ergonomia
WADY - Stosunek jakość/cena - Silnik - Karoseria

Dane techniczne Seat Ateca 1.0 EcoTSI 115KM 85kW od 2016

Podstawowe parametry Seat Ateca 1.0 EcoTSI 115KM 85kW
Produkowany od 2016 roku
Pojemność skokowa 999 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 115 KM (85 kW) przy 5000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 200 Nm przy 2000-3500 obr/min
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 3
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 12
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 74,5 x 76,4 mm
Zapłon elektroniczny
Typ wtrysku bezpośredni
Przeniesienie napędu Seat Ateca 1.0 EcoTSI 115KM 85kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
System start&stop Dostępny Start&Stop

Publikacje o Seat Ateca

Newsy o Seat Ateca

Seat Ateca I SUV