Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Seat Ateca 2.0 TDI 150KM 110kW od 2016

Lata produkcji: 2016 - teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Kompaktowy crossover SUV (segment I) produkowany od 2016 roku. To pierwszy w historii model hiszpańskiej marki w tej klasie. Jego poprzednik, model Altea był jeszcze rodzinnym MPV. Koncepcyjnymi pierwowzorami Ateki były prototypy o nazwach IBX Concept (rok 2011), a potem: 20V20 Concept (2015) oraz Leon Cross Sport. Samochód został zbudowany na płycie podłogowej Volkswagen Group MQB Platform, którą dzieli m.in. z innymi crossoverami w grupie – Skodą Kodiaq, VW Tiguanem czy Audi Q3. Nazwa modelu pochodzi od hiszpańskiego miasta Ateca w Aragonii.

Powagosław

SUV jak z podręcznika Volkswagena. Są dobre proporcje, miły dla oka design z delikatnym sportowym zacięciem, sporo miejsca w środku… Zbierając to wszystko w jedno, Ateca nie mógł/nie mogła się nie udać.

 

~Powagosław
Luzacjusz

Od tego samochodu może zależeć przyszłość Seata, który ostatnie lata miał tak dobre, jak karp ma dobre święta. Życzę Seatowi dobrze, jak każdej marce. Nieistniejące mają znacznie mniejsze szanse na zrobienie dobrego samochodu niż te, które jakoś przetrwały.

~Luzacjusz

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Seat Ateca 2.0 TDI 150KM 110kW
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 70
Koszt ogólny 28,71 PLN
ON28.71 PLN
Wydatki serwisowe 2,28 PLN Pozostałe wydatki 40,85 PLN

Dane techniczne Seat Ateca 2.0 TDI 150KM 110kW od 2016

Podstawowe parametry Seat Ateca 2.0 TDI 150KM 110kW
Produkowany od 2016 roku
Pojemność skokowa 1968 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 150 KM (110 kW) przy 3500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 340 Nm przy 1750-3000 obr/min
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 16,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 81 x 95,5 mm
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Przeniesienie napędu Seat Ateca 2.0 TDI 150KM 110kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
System start&stop Dostępny Start&Stop
Napęd 4x4 Dostępny
Nazwa 4x4 4DRIVE
Liczba biegów 6
Automatyczna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6
System start&stop Dostępny Start&Stop
Napęd 4x4 Dostępny
Nazwa 4x4 4DRIVE
Liczba stopni 6
System start&stop Dostępny

Publikacje o Seat Ateca

Newsy o Seat Ateca

Seat Ateca I SUV