Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Seat Leon III X-Perience 1.6 TDI CR 110KM 81kW od 2014

Lata produkcji: 2014 - teraz
Segment: Niższa klasa średnia
Trzecia, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, wprowadzona na rynek w 2013 roku. Model znów został zdecydowanie przeprojektowany, stylistycznie nawiązuje do prototypu IBE Concept z 2010 roku, a także nowej Ibizy. Zbudowano go na nowej płycie podłogowej VW Group MQB Platform, którą dzieli m.in. z Golfem VII generacji i Audi A3 III generacji. Leon III jest pierwszym modelem w rodzinie dostępnym również w odmianie kombi (Leon ST). To również premierowy Seat oznaczony nowym, zmodyfikowanym emblematem marki.
Powagosław
Największa, a być może jedyna szansa Seata na rynkowy sukces w dzisiejszych czasach. I Leon, mimo pewnej stylistycznej niespójności, może się podobać. Ładniejszy od poprzednika. ~Powagosław
Luzacjusz
Niczego dobrego się po Seacie (i po modelach tego typu z koncernu VW) w obecnej kondycji nie spodziewałem. Może to właśnie efekt zaskoczenia, bo nowy Leon przynajmniej wygląda lepiej niż większość konkurencji. Jeśli już komuś w tej marce kibicować, to właśnie panu L. ~Luzacjusz

Dane techniczne Seat Leon III X-Perience 1.6 TDI CR 110KM 81kW od 2014

Podstawowe parametry Seat Leon III X-Perience 1.6 TDI CR 110KM 81kW
Produkowany od 2014 roku
Pojemność skokowa 1598 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 110 KM (81 kW) przy 3200 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 250 Nm przy 1500-2750 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 16,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 79,5 x 80,5 mm
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Przeniesienie napędu Seat Leon III X-Perience 1.6 TDI CR 110KM 81kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba biegów 6
System start&stop Dostępny

Autorentgen Seat Leon III

Liczba wpisów: 32

Woda pod dywanikami.

dodał: ~nie taki jednak zły, 7 lat temu
problem ujawnia się podczas i po deszczu.parciejąca uszczelka zaszybia w drzwiach przepuszcza wodę mniej więcej na wysokości głośnika. woda dostaje się do wnętrza samochodu i po pewnym czasie pojawia się wilgoć pod nogami, szybko parujące szyby, a przy słonecznej pogodzie woda zakwita i pojawia się brzydki zapach. wilgoć może również uszkodzić kable elektryczne pod progami drzwi.typowymi objawami są: woda na progach przy otwieraniu drzwi po deszczu lub myciu samochodu i wspomniane już parujące szyby.usterka może uszkodzić bezpiecznik bocznych poduszek powietrznych, głośników, klimatyzacji,...

Maglownica - wspomaganie.

dodał: marcinenergy, 8 lat temu
Często w Leonach 1 gen. jak i (golf 4, octavia I, audi TT) pada maglownica. Najczęściej wycieki przy wahaczu. Powodem jest naruszona lub zsunięta osłona gumowa maglownicy, gdzie dostaje się woda i koroduje mechanizm maglownicy. Warto sprawdzić co jakiś czas te osłony oraz przy kupnie tego auta.

Kierownica.

dodał: ~kichu, 7 lat temu
Posiadam Seata leona z 2008 roku Jedyny mankament to Łuszcząca się kierownica (skóra) Problem zaczą się po pierwszym przeglądzie czyli po 15000. Zgłosiłem to w serwisie (wymiana na nową)kolejna wymiana po pół roku skórzana nowa fajnie tylko że problem sie powtaża obecnie czekam na kolejną kierownice po raz trzeci. Powiedziano mi że to pierwszy taki przypadek w Polsce.

Publikacje o Seat Leon

Newsy o Seat Leon

Seat Leon III X-Perience