Szukaj

Usterki Mazda 323 VI – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Mazda 323 VI – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Ostatnio dodane typowe usterki Mazda 323 VI

Zawór przestawiacza kąta wtrysku (diesel).
  • Mazda 323 VI
  • układ wtryskowy
Występowanie usterki:
Tak 23
Nie 12
W efekcie wady fabrycznej stosunkowo często występuje przesączanie oleju napędowego przez złącze elektryczne zaworka. Olej cieknie powolutku po kablach, przewodach i dostaje się nawet do kabiny pasażerskiej w okolice nóg pasa zera. Po wymianie zaworka problem nigdy nie powraca (wada nie występuje w nowszych modelach), aczkolwiek usuniecie...
1 komentarz
Brzęszczące plastiki.
  • Mazda 323 VI
  • wnętrze
Występowanie usterki:
Tak 9
Nie 5
Przebieg 180 000.Zwłaszcza w chłodne dni podczas jazdy mam wrażenie,że brzęczy cały kokpit.Jak dociskam poszczególne elementy to przestaje.
2 komentarze
Głośna praca silnika 2.0 diesel.
  • Mazda 323 VI
  • silnik
Występowanie usterki:
Tak 5
Nie 0
Mimo dobrej kondycji silnika, niska kultura i głośna praca albo słabe wygłuszenie, klekocze jak vw, przy dłuższym użytkowaniu męczące, i trochę za dużo pali w stosunku do konkurencji.
9 komentarzy
Uszkodzenia kostek airbagów, które są przyczyną bezpodstawnego załączania się kontrolek.
  • Mazda 323 VI
  • instalacja elektryczna
Występowanie usterki:
Tak 13
Nie 3
Brak możliwości uruchomienia diesla - częste zapowietrzenie układu.
  • Mazda 323 VI
  • silnik
Występowanie usterki:
Tak 2
Nie 3
1 komentarz

Ostatnio dodane indywidualne usterki Mazda 323 VI

Wycieki w okolocach pompki paliwa
  • Mazda 323 VI F 2.0 TD 90KM 66kW 1998-2001
  • układ wtryskowy
Po wymianie filtra paliwa zaczęły się problemy z wyciekiem paliwa w okolicach pompki paliwowej. Po rozebraniu pompki okazało się ze jest nieszczelność pomiędzy na filtrze. Po doszczelnieniu papki paliwowej i odpaleniu auta zaczęło zsadzać przewody paliwowe z pompki ( przy zastosowaniu oryginalnych zacisków) Po założeniu uniwersalnych zacisków...
Problem rozwiązany
1 komentarz
Włączanie i rozłączanie klimatyzacji
  • Mazda 323 VI F 2.0 DiTD 101KM 74kW 2000-2003
  • inne
Po kupnie autka klima nie chodziła. Okazało się że nieszczelny był układ. Po uszczelnieniu i nabiciu gazu, według wskazania maszyny bo nie mam żadnej naklejki na klimie, teraz klima działa, ale często się rozłącza. Prawdopodobnie jest za dużo gazu nabite. Potrzebna jest mi ilość gazu jaką trzeba nabić do klimy.
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Dziennik kosztów dla Mazda 323 VI
Średni koszt przejechania 100 km
30,00 zł
6,6
l/100km
7,8
l/100km
9,1
l/100km
Zobacz dzienniki
stuki w układzie kierowniczym
  • Mazda 323 VI F
  • układ kierowniczy
mam problem objawiajacy sie tym że gdy mocniej rusze kierownica( wykonuje szybkie ruchy) słychać stuki w układzie kierowniczym. tak samo podobnie jest gdy najade na jakies nierównosci dziury itd ale nie wszystkie. czym moze to być spowodowane? Z góry dziekuje za diagnoze i pomoc.POZDRAWIAM
Oczekuje na rozwiązanie
stukanie w tylnym zawieszeniu
  • Mazda 323 VI F 1.5 16V 88KM 65kW 1998-2001
  • zawieszenie
Usterka dotyczy niezbyt głośnego stukania w tylnym zawieszeniu, nie wiem co to może być bo sprawdzałem amortyzatory na stacji diagnostycznej i są dobre wymieniłem też łączniki stabilizatorów mimo tego stukanie nie ustało. Jeśli ktoś wie co to może być szczerze proszę o poradę.
Oczekuje na rozwiązanie
4 komentarze
nierówna praca silnika przy niskich obrotach
  • Mazda 323 VI F 1.5 16V 88KM 65kW 1998-2001
  • silnik
Po zakupie auta wymieniłem olej silnikowy. Przy okazji wymieniono skrzynię biegów razem olejem, ponadto założono nowy filtr powietrza, przeczyszczono przepływomierz. Po tej naprawie silnik ma nierówne niskie obroty, po włączeniu bieg jałowy niezależnie od rozgrzania silnika obroty wahają się od 800 do 1500, wskazówka tak skacze co chwilę, potem...
Problem rozwiązany
2 komentarze
Mazda 323 VI