Szukaj

Usterki Mitsubishi Outlander II

Mitsubishi Outlander II – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Ostatnio dodane typowe usterki Mitsubishi Outlander II

przecieranie skóry na przednich fotelach
  • Mitsubishi Outlander II 2.0 DID DOHC 140KM 103kW 2006-2012
  • silnik
Występowanie usterki:
Tak 9
Nie 2
Skóra na fotelach słaba dodatkowo odsłania po bokach stelarz fotela fatalnie to wygląda a szczycą się taką dokładnością.Brak możliwości wyekzekwowania wymiane na gwarancji . AUTO GT specjalista do spraw gwarancji odpisuje : W wyniku ogledzin przedmiotowego zużycia poszycia foteli przednich w dniu 30.06.2011 stwierdzam , że nie powstało ono w...
Bierze olej
  • Mitsubishi Outlander II
  • układ napędowy
Występowanie usterki:
Tak 12
Nie 4
Ponoc w tych sinlikach to norma, ze miedzy jedna wymiana oleju a druga trzeba 1l oleju wlac. Mam przejechane 160tys i caly czas tyle samo bierze oleju. Mialem wczesniej RAV to nie wiedzielem co to dolewanie oleju.
6 komentarzy
Czujnik cisnienia gazów przy turbinie
  • Mitsubishi Outlander II
  • układ napędowy
Występowanie usterki:
Tak 6
Nie 3
Ponoc to standardowa usterka w silnikac z popowtryskiwaczami VW ale w serwisie Mitsubishi zglupieli. Zapala sie kontrolka silnika moc spada. Nowy czujnik kosztowal 3,5 tys zł, cale szczecie jeszcze byla gwarancja
Skrzynia biegów
  • Mitsubishi Outlander II 2.0 DID DOHC 140KM 103kW 2006-2012
  • układ napędowy
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 0
W trakcie jazdy straciłem bieg 4 i 5, zgrzytanie ie jak przy źle wysprzeglonym silniku i zmianę biegu (przebieg 250 tys)
Słabe serwisy.
  • Mitsubishi Outlander II
  • inne
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 3
1 komentarz

Ostatnio dodane indywidualne usterki Mitsubishi Outlander II

Padający szósty i trzeci bieg w manualnej skrzyni
  • Mitsubishi Outlander II 2.0 DID DOHC 140KM 103kW 2006-2012
  • układ napędowy
  • 236 tys. km
Pewnego pięknego dnia wracałem z delegacji do domu. I co ? nagle mi padła szóstka i musiałem max na piątce jechać. Oddałem do warsztatu, chłopaki stwierdzili, że padł ten bieg. Oddałem do regeneracji. Człowiek zajmujący się naprawami tylko i wyłącznie manualnych skrzyń biegów powiedział, że powyżej 200 tysięcy PLN - to TYPOWE, że pada szóstka w...
Problem rozwiązany
2 komentarze
Pękające chyba wszystkie wężyki i rury od turbo
  • Mitsubishi Outlander II 2.0 DID DOHC 140KM 103kW 2006-2012
  • silnik
  • 250 tys. km
Wymieniłem chyba wszystkie możliwe rury i wężyki ot turbo: zimnego powietrza (doładowania), oleju, podciśnienia... No ze 3 zakupy przynajmniej robiłem w tym zakresie. Np. padające wężyki od podciśnienia czy od powietrza doładowującego - skutkują check engineami plus dramatycznym spadkiem mocy. A mocy i bez tego nie było za dużo w tej wersji...
Problem rozwiązany
2 komentarze
Dziennik kosztów dla Mitsubishi Outlander II
Średni koszt przejechania 100 km
47,00 zł
8,6
l/100km
14,1
l/100km
13,5
l/100km
Zobacz dzienniki
Pekająca głowica w silniku VW 2.0 TDI, który jest w DiD zainstalowany
  • Mitsubishi Outlander II 2.0 DID DOHC 140KM 103kW 2006-2012
  • silnik
  • 215 tys. km
Mniej więcej przy takim przebiegu padła mi głowica. Objawy: silny ubytek płynu chłodniczego, coraz większe zamulenie samochodu, w efekcie pad turbiny, która miała zbyt rozrzedzony olej. Typowa wada rozwierconych silników VW 2.0 TDi z tego okresu produkcji (bodajże w 2010 czy późnej to dopiero poprawiono). Tak jak 1.9 TDi był Top 10 silników ever...
Problem rozwiązany
1 komentarz
Silnik - po odkręceniu korka wlewu oleju idzie biały dym
  • Mitsubishi Outlander II 2.0 DID DOHC 140KM 103kW 2006-2012
  • silnik
Witam, Auto posiadam od nowości, nigdy nie miałam żadnych problemów, ma przejechane 75tys km, bardzo ładnie silnik pracuje, ale po odkręceniu wlewu korka oleju idzie biały dym... Czy tak maja te silniki? Czy może coś się dzieje? Nie ma żadnych objawów, oleju dolewam może do 1l na 10tys km. Wszystko chodzi ok.
Problem rozwiązany
4 komentarze
traci moc
  • Mitsubishi Outlander II 2.0 DID DOHC 140KM 103kW 2006-2012
  • silnik
Samochód po przekroczeniu 3000 tyś. obrotów silnika traci moc . Nie kopci nie zużywa więcej paliwa , ale co pewien czas muszę się zatrzymać,wyłączyć silnik i powtórnie uruchomić. Przy małych obrotach słychać odgłos jakby karetki pogotowia w oddali na sygnale. Mechanik dwukrotnie już czyścił turbinę i nic nie pomaga.
Problem rozwiązany
18 komentarzy
Mitsubishi Outlander II