Szukaj

Informacje o Skoda Fabia III Kombi Facelifting 1.0 TSI 95KM 70kW 2018-2021

Lata produkcji: 2018 – 2021
Segment: Auta małe
Skoda Fabia trzeciej generacji światową premierę miała podczas wystawy samochodowej w Paryżu jesienią 2014 r. Model ten powstał na platformie PQ25, na której zbudowano m.in. takie modele jak Skoda Rapid, Seat Ibiza, Volkswagen Polo czy Audi A1. Skoda Fabia III dostępna jest jako pięciodrzwiowy hatchback oraz nieco większa odmiana kombi. W 2018 r. Fabia trzeciej generacji została poddana faceliftingowi, w ramach którego zmodernizowano przede wszystkim przednią część nadwozia.
Powagosław
Hasło reklamowe Skody brzmi „Simply clever”, czyli „po prostu bystra”. Zgodnie z tym sloganem, Fabia jest prosta w obsłudze, a do tego nieźle wygląda. Cena rozsądna, jakość przyzwoita. ~Powagosław
Luzacjusz
Pierwsza Fabia była tak brzydka (szczególnie tak z doklejonym tyłem), że aż Skoda było patrzeć. Na szczęście pani Fabia przeszła operację plastyczną. Nie wiem, kto ją operował, ale efekt jest taki, jakby z Renaty Beger powstała Renata Dancewicz. ~Luzacjusz
Produkowany od 2018 do 2021 roku
Pojemność skokowa 999 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 95 KM (70 kW) przy 5000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 160 Nm przy 1500-3500 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 3
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 12
Stopień sprężania 10,3 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 74,5 x 76,4 mm
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 5
Ogólna ocena
4,7 /5 Średnia dla segmentu 4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wady

- Karoseria - Układ jezdny - Wyciszenie
Średnie spalanie dla Skoda Fabia III Kombi Facelifting 1.0 TSI 95KM 70kW 2018-2021
5,4
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,0
Liczba komentarzy: 1
Skoda Fabia III
Kombi Facelifting 1.0 TSI 95KM 70kW
Poprzednio opisywałem 1.2 TSI 90 KM, przesiadka na powyższy 2 tyg temu. Przypomnę, auto przedstawiciela handlowego ( dziennie 17-22 wizyty u klientów). Przez dwa tygodnie przejechane 1650 km. Te 4 l/100 km to spokojna jazda autostradá, odcinek 38 km, prędkość ~90 km/h. Średnia z tych 1650 km wg komp. pokł. to 5,3 l/100km. Na raze wrazenia ok, motor brzmi zdecydowanie inaczej (3 cyl.). Póki co, jedyny mankament to często nie dogaduje się z radiem :-( Za rok bedzie ok. 40 tys km odezwę się znowu. (Silnik)
5,2
Skoda Fabia III
Kombi Facelifting 1.0 TSI 95KM 70kW
Dobrze do tarty silnik pokazuje rewelacyjny wynik w spalaniu. Ta 1.0 tfsi jednostka jest bardzo dynamiczna, mimo tego że ma tylko 3 cylindry. Z lekką stopą można uzyskać wynik w okolicy 4.2-4.7 na 100km. Ewentualnie mam najechane 145 tys. które pokonałem bez żadnych problemów. Rozrząd jeszcze nie był wymieniany, a tylko wymienione zostały drążki, tarcze , bębny tył . Usterka EPC to był krótki temat naprawiony aktualizacja oprogramowania. Polecam samochodzik. (Silnik)
5,9
Skoda Fabia III
Kombi Facelifting 1.0 TSI 95KM 70kW
Fabia Kombi 95KM (skrzynia jest manualna 5 biegowa). Przejechane 3450 km, mieszany z lekką przewaga trasy. Zużycie według komputera średnie 6,1. Jazda w okresie sierpień - październik. Im chłodniej tym więcej zaczyna palić. Aktualna średnia cena tankowanej benzyny 5,00 zł. Wydatki ok. 31zł/100km średnio. Zobaczymy co będzie zimą. Jazda płynna, nieszarpana z nastawieniem na oszczędność. (Silnik)

Usterki Skoda Fabia III

Liczba wpisów: 13
Szarpanie zimnego silnika podczas przyśpieszania przy niskich temperaturach na zewnątrz.
  • Skoda Fabia III Kombi 1.4 TDI 105KM 77kW 2014-2018
  • silnik
  • 187 tys. km
Szarpanie zimnego silnika podczas przyśpieszania przy niskich temperaturach na zewnątrz (rownież na biegu jałowym przy zwiększaniu obrotów powyżej 1500/1600). Problem zaczął pojawiać się gdy temperatura na dworze spadała poniżej 10 stopni Celsjusza. Im chłodniej, tym szarpanie było intensywniejsze i trwało dłużej, początkowo od 100-200 metrów podczas pierwszego przyśpiesza, po 3-5 km przy temperaturze -5 stopni Celsjusza. Szarpanie pojawiało się od 1500-1600 obr/min wzwyż. Komputer samochodu nie wyświetlał błędów. Tego typu objawy, dla tego konkretnego silnika CUTA 1.4 TDI 105km są popularne, a problem wydaje się być do tej pory nierozwiązany. Do momentu znalezienia przyczyny w samochodzie był wymieniony filtr paliwa/powietrza, wymieniono olej wraz dodatkiem dwusiarczku molibdenu, został wyczyszczony przepływomierz, do paliwa dwukrotnie dodano środek Moly Liquid do czyszczenia wtrysków, tankowano Diesla Verve na przemian z Dieslem Miles Plus. Powyższe zabiegi nie rozwiązały w najmniejszym stopniu problemu.
Problem rozwiązany
9 komentarzy
Zapalająca się kontrolka EPC - usterka systemu start/stop.
  • Skoda Fabia III Kombi Facelifting 1.0 TSI 110KM 81kW 2018-2021
  • silnik
  • 5 tys. km
Rok temu kupiłem w salonie Skodę Fabię III Kombi 1.0 TSI 110KM. Od dwóch miesięcy co jakiś czas zapala się kontrolka EPC. Kontrolka NIE gaśnie po uruchomieniu silnika lub zapala się podczas jazdy. Przez ostatnie dwa miesiące zapaliła mi się 4 razy. 2 razy zgasła sama a kolejne 2 razy wykasowali mi błąd w serwisie. Informacja jaką dostałem w serwisie jest taka, że jest to błąd oprogramowania i podobno Skoda pracuje nad rozwiązaniem. Według serwisanta jest to problem z oprogramowaniem czujnika zasysanego powietrza i jest to bardzo popularny problem w fabiach wyprodukowanych od 2019r. Dodam, że samochód przy zapalonej kontrolce działa poprawnie, jedyne co zauważyłem, to system start/stop nie działa wtedy. Czy ktoś ma podobne problemy?
Problem rozwiązany
3 komentarze
Zapalająca się kontrolka EPC - usterka systemu start/stop.
  • Skoda Fabia III Kombi Facelifting 1.0 TSI 110KM 81kW 2018-2021
  • silnik
  • 5 tys. km
Rok temu kupiłem w salonie Skodę Fabię III Kombi 1.0 TSI 110KM. Od dwóch miesięcy co jakiś czas zapala się kontrolka EPC. Kontrolka NIE gaśnie po uruchomieniu silnika lub zapala się podczas jazdy. Przez ostatnie dwa miesiące zapaliła mi się 4 razy. 2 razy zgasła sama a kolejne 2 razy wykasowali mi błąd w serwisie. Informacja jaką dostałem w serwisie jest taka, że jest to błąd oprogramowania i podobno Skoda pracuje nad rozwiązaniem. Według serwisanta jest to problem z oprogramowaniem czujnika zasysanego powietrza i jest to bardzo popularny problem w fabiach wyprodukowanych od 2019r. Dodam, że samochód przy zapalonej kontrolce działa poprawnie, jedyne co zauważyłem, to system start/stop nie działa wtedy. Czy ktoś ma podobne problemy?
Problem rozwiązany
2 komentarze
Skoda Fabia III Kombi Facelifting