Szukaj

Informacje o Skoda Karoq Crossover 1.5 TSI ACT 150KM 110kW 2017-2021

Lata produkcji: 2017 – 2021
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Produkowany od roku 2017 kompaktowy crossover SUV (segment I). W gamie czeskiego producenta Karoq zastąpił model Yeti. Tak jak jego większa siostra - Skoda Kodiaq, model pod względem stylistycznym bazuje na rozwiązaniach przedstawionych w prototypie z roku 2016 o nazwie Vision S Concept. Skoda Karoq powstała także na tej samej platformie podłogowej Volkswagen Group MQB Platform (podobnie jak m.in. Volkswagen Tiguan drugiej generacji oraz Seat Ateca). Nazwa auta wywodzi się z zespolenia słów „kaar’raq” (samochód) oraz „ruq” (strzała) w języku ludu zamieszkującego wyspę Kodiak położoną u wybrzeży Alaski.

 

czytaj więcej
Powagosław

Karoq wygląda poprawnie, jest logicznie skomponowany w środku i na zewnątrz. Nie ma oczywistych słabych punktów, które dyskwalifikowałyby go w podbiciu rynku kompaktowych i subkompaktowych crossoverów. W Polsce raczej na pewno będzie bestsellerem.

~Powagosław
Luzacjusz

Pomijając naprawdę absurdalną nazwę (następnego SUV-a proponuję nazwać Netopereq, będzie jakoś raźniej), Karoq jest ok. Nie straszy, ale też nie uwodzi. Może po prostu się przyzwyczailiśmy. W segmencie kompaktowych SUV-ów nie ma ani jednoznacznie pięknych, ani brzydkich samochodów. Więc co się liczy? Nie wiem, może cena?

~Luzacjusz
Produkowany od 2017 do 2021 roku
Pojemność skokowa 1498 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 150 KM (110 kW) przy 5000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 250 Nm przy 1300-3500 obr/min
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Zapłon elektroniczny
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 7
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(81%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Wentylacja i ogrzewanie + Ergonomia

Wady

- Wyciszenie - Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (drobiazgi)

Wybrane oceny

4,9
~Łukasz
Skoda Karoq
Crossover 1.5 TSI ACT 150KM 110kW
Wersja Style + nawigacja + kamera cofania + koło zapasowe + alarm. Po 3 latach użytkowania nie mam żadnych zastrzeżeń. Auto spisuje się świetnie, wszystko działa jak należy, nic się przez ten czas nie zepsuło. Za tę cenę jestem bardzo zadolowny z wygody, mocy, spalania, dodatkowych funkcji. Automatyczna skrzynia biegów połączona z aktywnym tempomatem adaptacyjnym działają super, ogromna wygoda podczas jazdy. Z dodatkowych opcji polecam kamerę cofania i czujniki parkowania. Czujniki w połączeniu z automatycznym hamulcem już dwa razy zapobiegły drobnej stłuczce na parkingach. Byłem pozytywnie zaskoczony jak auto się zbiera i przyspiesza, biorąc pod uwagę rozmiar silnika. Podgrzewane przednie siedzenia działają super, chociaz korzysta się z tego rzadko. Wszystkie inne udogodnienia typu automatyczny czujnik deszczu, automatyczne światła, sterowanie głosowe telefonem, radiem czy nawigacją, czy automatyczny hamulec przy zatrzymaniu pod górę - generalnie to po przesiadnięciu się ze 'zwykłego' starego auta bez żadnej z tych opcji to czuć ogromny komfort jazdy. Dużo miejsca, praktyczne schowki, dobra widoczność z fotela kierowcy. Wiadomo, auto ze średniej półki cenowej, bez fajerwerków i nie do 'lansu', ale jeśli ktoś szuka solidnego, pewnego, wygodnego auta dla rodziny do codziennego użytku to polecam w 100%.
2,4
~Kier
Skoda Karoq
Crossover 1.5 TSI ACT 150KM 110kW
Na samochód uparła się żona. Sam nie wiem dlaczego się na to zgodziłem . Samochód zrobiony pod kontem kobiety , emeryta i ich zerowych oczekiwań wobec motoryzacji, ma za zadanie jeździć z punktu A do B. Taki jest SKODA .Jadąc nim czuję się jak w pudełku głośno pozycja mało wygodna za kierownicą silnik ospały z katastrofalnym LAGIEM . Gumowy układ kierowniczy, zero reakcji z podłoża. System multimedialny z ekranem dotykowym to katastrofa. Działa z opóźnieniem i kiepsko reaguje na dotyk. Silnik pali jak smok, średnia po mieście to 8,6 l w trybie ECO hamulce jak od Fabi strach tym mocniej hamować . Ale najgorsze jest to że auto ciągle ma usterki a to że naprawiają je a one wracają świadczy o wadach auta i nieudolności Skody . Jeszcze rok i zapomnę o tym idiotycznym aucie .
4,9
~MK
Skoda Karoq
Crossover 1.5 TSI ACT 150KM 110kW
Skoda Karoq 2018r 1,5 TSI wersja Style. Auto zakupione w połowie marca 2018 roku. Obecnie przejechane 18 tys. km. Przy 16 tys. km wymieniłem olej (na własny koszt - 570 zł) pomimo posiadanego pakietu przeglądów 30 tkm lub 2 lata / 60 tkm lub 4 lata. Opinia nt użytkowania: + zawieszenie (jeździ się wygodnie, dobrze wybiera nierówności) + silnik (osiągi naprawde nie są złe - miło zaskoczony) + spalanie (5-6 trasa 7-8 miasto), potrafi też spalić 10 przy bardzo energicznej jeździe ;) + ergonomia (wszystko przemyślane tak aby ułatwić życie) + infotainment + bagażnik oraz wszystkie pomocnicze uchwyty siatki + przestronne okno dachowe + światła LED + asystenci - chromowane listwy zewnętrzne przy szybach (odbarwienia, nalot już po 2 miesiącach użytkowania - serwis twierdzi zbyt agresywna chemia na myjni) - roleta bagażnika na nierównościach słychać odgłosy Podsumowując: Auto godne polecenia. Bardzo wygodne, przestronne i przede wszystkim bardzo dobrze wyposażone. Przy tym wszystkim cena moim zdaniem okazyjna. Modele innych marek nie są tak wyposażone a potrafią kosztować podobne jak i większe pieniądze.

Usterki Skoda Karoq

Liczba wpisów: 5
Jednostajne stuki
  • Skoda Karoq Crossover 1.5 TSI ACT 150KM 110kW 2017-2021
  • inne
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 25
Nie 3
Mam dziwne głuche, nie metaliczne, jednostajne (rytm nie przyspiesza w zależności od obrotow - jest taki sam) pukanie na wolnych obrotach, tak do 1900 RPM, lub przy bardzo wolnej jeździe nie przekraczającej podanej wartości obrotów. Po przekroczeniu 2000 RPM i powrocie do niskich obrotów (800 RPM) przez chwilę dźwięk ustaje, ale zaraz wraca. Najbardziej słychać na chłodnym silniku, lecz po dłuższej jeździe też można usłyszeć bardzo delikatne pukanie. Zdaża się, że przy 800 RPM dźwięk samoczynnie ustanie na chwilę lecz zaraz powróci. Proszę o sugestie co to może być.
25 komentarzy
Po przejechaniu 112tys km zaczął występować wpierw mało słyszalny szum z okolic rozrządu po przejechaniu tysiąca km zawsze rano na ostygniętym silniku po odpaleniu szum już był słyszalny i po dodaniu gazu już było słychać metalowy pisk .po około 2minutach wszystko zanikało była normalna praca silnika z pełną kultura nic nie pokojacego .zdialem pasek z osprzętu i rano dalej był szum .Więc już dłużej nie czekałem tylko mechanik wymienił cały rozrzad i to był pewny traf pompa wody -głośny pisk chrobotanie suchego łożyska oraz rolka napinająca luz na łożysku i chrobotanie .Nagrałem filmik z uszkodzonymi czesciami
  • Skoda Karoq Crossover 1.6 TDI 115KM 85kW 2017-2020
  • nadwozie
  • 112 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 0
Samoistne pęknięcia kloszy przednich lamp w opcji ful led .w octavii z żarówkami tego nie bylo
niedopasowana klapa bagżnika
  • Skoda Karoq Crossover
  • części blacharskie
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 4
Nie 1
Różnica pomiędzy karoserią a klapą bagażnika (odstaje) wynosi ponad 5 mm strona prawa .Strona lewa prawie dobrze.
Skoda Karoq Crossover