Szukaj

Raporty zużycia paliwa BMW Seria 3 E30

Podsumowanie 19 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silnik Diesel BMW Seria 3 E30 324 td 115KM 85kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,0
53,84 zł
3
9,1
61,38 zł
5
8,4
56,72 zł
11

Lista raportów zużycia paliwa (19)

7,0
BMW Seria 3 E30
Sedan 324 td 115KM 85kW
8,5
BMW Seria 3 E30
Touring 324 td 115KM 85kW
13,9
BMW Seria 3 E30
Sedan 324 td 115KM 85kW
Słabo, jeśli ciągle szybko się napędzasz, lubi spalić. Samemu musisz rzucić palenie. Koniecznie znajdź żonę tanią w utrzymaniu.
10,0
BMW Seria 3 E30
Sedan 324 td 115KM 85kW
E30 rocznik 1988 2,4 td z intercoolerem troszkę rozkopany na 164KM@359Nm + szpera 100% 1.Średnie minimalne spalanie to jazda tylko miejska raczej na emeryta do 1500-2000obr bez pośpiechu. 2.Średnie maksymalne to jazda bardzo często z pedałem w podłodze i bardziej agresywnie. 3.Minimalne spalanie przy oszczędnej jeździe to wynik z trasy Wrocław-Kraków, średnia prędkość 110-120 Km/h
7,0
BMW Seria 3 E30
Touring 324 td 115KM 85kW
7,2
BMW Seria 3 E30
Touring 324 td 115KM 85kW
jak pisałem wyżej. Spalanie na stałym poziomie 7 l/100km bez względu an załadunek auta i prędkości. Ceny napraw i pprzeglądów wysokie ponieważ każdy mechanik widząc BMW musi wg stereotypu zedrzeć z nas pieniądze,ogólnie ten model nie wymaga napraw jeśli pzrestrzega się zasad kożystania z diesla,silnik jest na tyle prosty iż każdy może sam go naprawić,nie dajcie się wkręcić w drogie wymiany rozrządów-ten samochód ma 1 wałek rozrządu i jedną rolkę napinającą,można anwet samemu to wymienić,dostęp jest ok,ale jeśli chcecie u mechanika to zrobić wówczas koszt nie powinien być wyższy niz 150-200zł za wymianę,części ok 120-170zł
Dziennik kosztów dla BMW Seria 3 E30
Średni koszt przejechania 100 km
34,00 zł
9,5
l/100km
10,9
l/100km
Zobacz dzienniki
10,4
BMW Seria 3 E30
Touring 324 td 115KM 85kW
korekta - nie do konca zrozumialem i zinterpretowalem definicje "sredn. maksymalnego spalania"... TAK jest dosc pozno;P , wiec zmeczenie zrobilo reszte ..Wykluczylem (w sumie zamierzenie) cykl miejski - mozna przeciez po rozpocz. jazdy wjechac od razu na obwodnice omijajac miasto,jednoczesnie jechac ´ostro´..nie ma tu tak duzo zatrzymywan i ruszania z miejsca jak w cyklu miejskim , stad moje wartosci coz..drobna pomylka:D
9,3
BMW Seria 3 E30
Touring 324 td 115KM 85kW
Jezdze stosunkowo dynamicznie, jednoczesnie w miare oszczednie (przeszedlem kurs oszczednej jazdy..dawno ale cos tam przyswoilem;) bmw e30-324 td 2,5 mam od 4 m-cy, wprawdzie jesszcze ´troche´ trzeba przy nim zrobic, ale co do spalania to wiecej sie raczej nie da go poustawiac..i moze byc tak ze nigdy nie dojde, co odpowiada za tak odbiegajace od standard. wartosci.Chyba ze metoda prob i bledow - np przy wym. jakiejs czesci, gdyz nie rozpisujac sie wiekszosc parametrow odpow. za spalanie sprawdzilem (znaj. mech)i poustawial(em) - powymienial(em) Nie sa to tragiczne wyniki..aczkolwiek auto mogloby palic mniej (z raportow wnioskuje ze nawet do 1,5 litra mniej.No a czesci(riposta na koment.)drogie? - zalezy gdzie i jakie sie kupuje..w 15 czy 20 latnim auto nowe czesci (sa wyjatki) nie sa koniecznym rozwiazaniem- patrz. blogi,autoserwisy ew. szroty
9,2
BMW Seria 3 E30
Touring 324 td 115KM 85kW
8,1
BMW Seria 3 E30
Sedan 324 td 115KM 85kW
BMW Seria 3 E30