Nasza strona www używa technologii Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza Twoją zgodę na ich używanie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Chrysler Aspen I Terenowy 5.7 V8 340 KM 250 kW
Powrót
Dodaj własny raport
Chrysler Aspen w pigułce

Raporty zużycia paliwa Chrysler Aspen I Terenowy

pb - zużycie paliwa dla silnika 5.7 V8 340KM 250kW (w l/100km)
Średnie zużycie
13,1
Deklaracja producenta
14,0
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa: 12.5
Maksymalne średnie zużycie paliwa: 15.3
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe: 11.5
lpg - zużycie paliwa dla silnika 5.7 V8 340KM 250kW (w l/100km)
Średnie zużycie
18,3
Deklaracja producenta
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa: 18.2
Maksymalne średnie zużycie paliwa: 22.3
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe: 14.5

Lista raportów zużycia paliwa (8)

14,8
Terenowy 5.7 V8 340KM 250kW
Chrysler Aspen I
Jak na tak duże auto i silnik nie jest tak źle, a pewnie za sprawą HEMI to nawet lepiej niż w wersji 4,7l flexifuel. U mnie przy dynamicznej jeździe w mieście oraz dojazdem autostradą szybko i szybkim odcinkiem (ok, 50% trasy) wychodzi 20l/100km i to LPG. Przy długodystansowej trasie to już zależy od ograniczeń prędkości - te 10.5l jest na odcinkach 70-90km/h bez częstszego zatrzymywania się. Ogólnie spalanie jest całkiem OK i mocy nie brakuje :) Napęd tak realnie na trasie jest raczej na tył, biegi terenowe są, ale tu o nie nie pytają :)
16,0
Terenowy 5.7 V8 340KM 250kW
Chrysler Aspen I
Tam wyżej jest błąd - te auta miały w większości napęd na dwie osie (aczkolwiek automatycznie, jak w jeepie). Co do spalania to max jaki miałem to 20l/100km z jakąś częścią dziesiętną jeszcze (jazda głównie miejska). Minimum zaobserowałem przy okolicach 110km/h i wynosiło mniej niż 12l/100km. Oberwacje z trasy nad morze - na autostradzie, 170km/h + tempomat to 17,5l/100km, trochę wolniej i bardziej jednostajnie i spokojnie spada do 15l/100km. Średnia nad morze wyszła 13,5l/100km bo nie wszędzie były autostrady. Jak na w pełni wypchane auto to raczej dobry wynik, a zważywszy na to że to LPG - wychodzi taniej niż mój poprzedni SUV z dieslem (trochę lżejszy, znacznie słabszy).
17,3
Terenowy 5.7 V8 340KM 250kW
Chrysler Aspen I
21,3
Terenowy 5.7 V8 340KM 250kW
Chrysler Aspen I
Spalanie gazu do zaakceptowania. Części też nie są specjalnie droższe niż do innych marek. Czasami może czegoś brakować no i wtedy trzeba poczekać aż część przyleci ze Stanów.
20,1
Terenowy 5.7 V8 340KM 250kW
Chrysler Aspen I
benzyna 18l/16l lpg 24l/19l części dostępne w necie w porównywalnych cenach do wv czy audi wielkiego doświadczenia nie mam bo auto raczej bezawaryjne spalanie porównywalne do 2.5l starego np. audi więc raczej nie przeraża
20,3
Terenowy 5.7 V8 340KM 250kW
Chrysler Aspen I
Co tu mowic o spalaniu ? I po co ? Silnik V8 o takiej pojemnosci musi dostac co jego . 340 koni musi jesc . Wszak nie jest to auto dla biedaka . Nie wierzcie w spalanie ponizej 18 litrow . Srednie zuzycie takiego ponad 2,5 tonowego potwora zawsze bedzie przekraczac 20 litrow w miescie przy normalnej jezdzie .
12,5
Terenowy 5.7 V8 340KM 250kW
Chrysler Aspen I
Silnik 5,7 Hemi daje większą moc ale mniejsze zużycie paliwa niz w 4,7. 5,7 Hemi to jest to.Na trasie w Niemczech przy 170-180 spalił 14litrów/100km !!!!! Ale potrafi przy ostrej jeździe "od świateł do świateł" spalic 17-19 litrów.
13,7
Terenowy 5.7 V8 340KM 250kW
Chrysler Aspen I
Biorąc pod uwagę pojemność silnika ,moc i osiągi dzięki zastosowaniu silnika 5,7 Hemi-poziom spalania jest na bardzo przyzwoitym poziomie. Zużycie paliwa jest na poziomie silników 2,5-3,5 litrowych o dużo słabszej mocy.

AUTOCENTRUM.PL S.A.