Nasza strona www używa technologii Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza Twoją zgodę na ich używanie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Najnowsze raporty Ford Mustang

15,7
Coupe 4.6 i V8 GT 304KM 224kW
Ford Mustang V
Wersja z manualną skrzynia. Żeby osiągnąć spalanie 10l należy jechać równo 100km/h autostradą. 22l to spalanie w mieście przy energicznej jeździe. W mieście używa się jedynie 1-go i 2-go biegu, Jedynka może służyć do jazdy (max ok 65km/h) tak jak dwójka do ruszania. Prawdziwa moc zaczyna się powyżej 3500 rpm, do tych obrotów jeździ się jak TDIkiem d;
12,3
Cabrio 3.8 V6 190KM 140kW
Ford Mustang IV
Ekonomia silnika w połączeniu z przełożeniami skrzyni biegów sprawia, że nie trzeba się bać dużej pojemności, bo spalanie jest śmiesznie niskie. Części do samochodów amerykańskich są powszechnie dostępne (nawet elementy blacharskie lub rzadko wymieniane) i do tego mają ceny średnio 30% niższe w porównaniu do cen części europejskiej i japońskiej konkurencji.
12,4
Fastback 5.0 Ti-VCT 421KM 310kW
Ford Mustang VI
Taka moc i takie spalanie... :) klocki itp w przystępnej cenie.
22,1
Coupe 7.0 V8 Cobra 360KM 265kW
Ford Mustang I
powiem tak no palil duzo ale zagazowalem go i jest gitara siema
12,7
Coupe V6 3.7 305KM 224kW
Ford Mustang V
Z premedytacją najwyższa ocena. Spalanie jak na blisko 4litrowy motor bardzo niskie. W Warszawie jeżdżąc w normalnych warunkach przy raczej spokojnej jeździe mieści się w 13 litrach i takie spalanie notuję w weekendy. Od poniedziałku do piątku głównie stoję w korkach i wtedy spalanie rośnie. Jak bardzo? Tak bardzo jak duże są korki - do 17 czasem 19 litrów. Nigdy jednak nie przekroczył 20 litrów na 100km. W trasie przy spokojnej stałej jeździe do 100kmh można zejść bardzo nisko - w okolice 7 L/100. Na autostradzie przy 140km/h ok 10 L/100 (zima). W moim ezgemplarzu spalanie może być nieco wyższe ze względu na krótsze przełożenie, podniesioną moc i zamontowany stożek. Rozsądne spalanie, niedrogie części i bardzo prosta konstrukcja. Warto serwisować w warsztatach mających pojęcie o tego typu autach - jest sporo, więc nie powinno stanowić to problemu, a i tak wymianę oleju czy hamulców zrobi każdy serwis.
14,7
Liczba komentarzy: 1
Coupe V6 3.7 305KM 224kW
Ford Mustang V
Jak patrzę na Wasze spalania to się zastanawiam czy z moim jest wszystko ok. W trasie wychodzi mi 14l. Jak nie mam możliwości wyprzedzenia i się turlam za innymi, to spada mi do ok. 10. W mieście przy "średniej" jeździe mam ok. 15, ale ponieważ nie jest to samochód do lekkiej nogi, często przekracza mi 20. Jak na taki silnik to się nie dziwię, pali 2x tyle co jakiś golf, a ma 3x tyle mocy (+ bez turbo) i gorszą aerodynamikę (trudno zrobić taką piękność przejmując się o normy emisji). Całość fabryczna.
12,3
Coupe 4.6 i V8 GT 304KM 224kW
Ford Mustang V
Ma gniazdo OBD II podlaczam ELMA 327 i na telefonie widze caly czas ile pali...jak jade na D spokojnie to 11-13 litrow po zwyklej drodze... ...5,5 s do setki to ekonomika ;)
12,0
Coupe 3.8 V6 190KM 140kW
Ford Mustang IV
Nie wiem skąd koledzy wzięli liczby ok. 6l, ale jest to bajka. W wersji manualnej na trasie autostrada: Gdańsk - Łódź przy emeryckiej jeździe na 5 auto pali 9l. Nie jest to ekonomiczny wybór, ale jeśli chcemy zwracać na siebie uwagę i kochamy amerykańską motoryzację to jest to znakomity starter.
9,5
Coupe V6 3.7 305KM 224kW
Ford Mustang V
Bardzo oszczędny silnik jak na wagę samochodu i pojemność silnika wolnossącego.Jeżdżąc w ścisłym centru miasta i staniu w korku średnio 25 min. auto spala 11l/100 i jeszcze nie udało mi się tej liczby przekroczyć mimo że nieraz wciskam mocniej pedał gazu, zaś jadąc przykładowo serpentynami górskimi do Dubrownika starą trasą nr 1 a później bodajże nr 8 czyli nie jakaś prosta trasa autko spaliło 7,5l/100. Jednym słowem jestem bardzo zadowolony.
11,0
Convertible 5.0 Ti-VCT 421KM 310kW
Ford Mustang VI
Tylko w miescie pali około 16l po Warszawie bez dużych korków. Generalnie wiecej jeżdżę w trasy
Ford Mustang