Szukaj

Zużycie paliwa Peugeot 2008 – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze raporty Peugeot 2008

5,8
Peugeot 2008 II
SUV 1.2 PureTech 130KM 96kW
Bardzo oszczędny i dynamiczny silnik 130KM benzyna, wystarczy mu 2000 - 4000 obr/min żeby zwinnie przyśpieszać (wersje 100KM nie dają takiej frajdy z jazdy). Spalanie poza obszarem zabudowanym na "90" 4.1 . W zależności od stylu jazdy wystarczy nie bawić się non stop "cisnąć" go a potem hamować (chociaż przyjemny dźwięk silnika i osiągi zachęcają do tego). Przy 120-140km/h w kabinie bardzo cicho, samochód płynie, przyjemnie wchodzi w zakręty nawet jak zrobi się to ze zbyt dużą prędkością nic się nie dzieje samochód bardzo stabilnie daje sobie radę. Kierownica jest trochę mniejsza od standardowych niż w innych autach co bardzo poprawia kierowanie.
6,4
Peugeot 2008 I
SUV 1.2 VTi 82KM 60kW
Fajny samochodzik mimo wszystko ma swoją wagę i wysokość co odbija się na spalaniu. Na razie sama zima i większość to korek w mieście i spalanie koło 7 litrów. Bardzo się wysilałem żeby zejść do spalania rzędu 5,8 i myślałem że jest to niewykonywalne. Prawie się podałem ale udało w końcu mi się osiągnąć taki wynik ale tylko w jednym przypadku. W mieście nie ma szans spali najwięcej, 6,2 l to będzie genialny wynik ale latem, na trasie przy prędkościach 90-110 nie schodzi poniżej 6 l. Jedynie tereny pozamiejskie wioski i długie proste odcinki bez znacznych górek jazda na 5 biegu około 70 km/h wtedy jest możliwe osiągniecie spalania 5,8l . Niestety każda górka i wzniesienie zwiększa spalanie gwałtownie i nawet na niewielkiej górce nagle spalanie szybuje do 7,8l a pod strome górki nawet do 10l. Niestety zbyt delikatne traktowanie gazu powoduje że silnik zaczyna się dławić i zwalniać pod górkę. Myślę że logiczne spalanie bez korków to wahania w okolicach 6-7l na 100km. Mimo to silnik najlepiej się czuje i nie dławi w zakresie obrotów w okolicach 2100 do 3000. Dalej zaczyna się już spora moc i spalanie mimo tak małego silnika ma ogromną moc na wysokich obrotach zaskakująco dużą. Ale wtedy spalał by co najmniej 10l albo i więcej. Jednym słowem bez problemu się wyprzedza.
4,7
Peugeot 2008 I
SUV Facelifting 1.2 PureTech 130KM 96kW
Auto jest bardzo oszczędne w cyklu mieszanym, na długich trasach spalanie troszeczkę wzrasta w mieście jak w każdym aucie ale jest akceptowalne. Miłe zaskoczenie jednak te wszystkie nagrody dla tego silnika nie były bezpodstawne.
4,6
Peugeot 2008 I
SUV 1.6 e-HDi 92KM 68kW
Silnik elastyczny jak guma balonowa. Średnie spalanie przy spokojnej jeździe ( 90 - 100 km/h) 4,8 l/100 km Minimalne spalanie przy bardzo delikatnym obchodzeniem się z pedałem gazu ( 80-85 km / h ) 3,6 l/100 km Silnik po chiptuningu / moc podniesiona do 114 KM Spalanie wyliczone przy tankowaniu pod korek Komputer pokazuje dane zaniżone o ok 0,5l mniejsze
6,8
Peugeot 2008 II
SUV 1.2 PureTech 130KM 96kW
miasto 8l, autostrada 120km/h 6,5 , niezabudowany 70-100 km/h poniżej 6
6,4
Peugeot 2008 I
SUV Facelifting 1.2 PureTech 82KM 60kW
Bóg dynamiki to to nie jest, ale spalanie w normie i autobus wyprzedzisz
Dziennik kosztów dla Peugeot 2008
Średni koszt przejechania 100 km
35,50 zł
5,6
l/100km
7,0
l/100km
Zobacz dzienniki
5,2
Peugeot 2008 I
SUV 1.6 BlueHDi 99KM 73kW
jak na diesla cicha praca silnika , przyśpieszenie ok.
7,4
Peugeot 2008 I
SUV Facelifting 1.2 PureTech 110KM 81kW
Komputer pokazuje średnie spalania na poziomie 7.2 przy jeździe 95% po mieście i 5% na trasie. Jazda po mieście raczej spokojna.
5,2
Peugeot 2008 II
SUV Facelifting 1.2 PureTech 100KM 74kW
Trasa 50% miasto 50%.
5,7
Peugeot 2008 II
SUV 1.5 BlueHDi 130KM 96kW
Peugeot 2008