Szukaj

Raporty zużycia paliwa Peugeot 508 II

Podsumowanie 44 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Peugeot 508 II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
Silniki Benzynowe Peugeot 508 II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,0
19,67 zł
1
Silniki Diesla Peugeot 508 II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,1
34,52 zł
4
6,2
41,76 zł
4
6,8
46,09 zł
12
Silniki Hybrydowe Plug-in Peugeot 508 II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów

Lista raportów zużycia paliwa (44)

6,2
Peugeot 508 II
Sedan 1.6 Puretech 180KM 132kW
Wynik dla przejechanych 15 000 km
6,0
Peugeot 508 II
Sedan 2.0 BlueHDI 180KM 132kW
7,3
Peugeot 508 II
Sedan PHEV Hybrid 225 PHEV 225KM 165kW
6,2
Peugeot 508 II
SW 1.5 BlueHDi 130KM 96kW
4,5
Peugeot 508 II
SW 1.5 BlueHDi 130KM 96kW
7,0
Liczba komentarzy: 1
Peugeot 508 II
Sedan 1.6 Puretech 180KM 132kW
Samochód bardzo ładny i komfortowy, instalacja gazowa STAG spalanie średnio 8 litrów gazu i 2 litry benzyny na 100 km w cyklu mieszanym. Myślę że to niezły wynik jak na tak duże auto i tą moc, w trybie ekonomicznym myślę ze można zejść do 7 litrów lpg i 1,5 benzyny. Klimatyzacja bardzo wydajna, wnętrze w wersji GT Line z czarnym środkiem łącznie z podsufitką idealnie pasuje do sportowego charakteru samochodu. Skrzynia biegów zmienia płynnie biegi zachowując dynamikę. Samochód ma obecnie przejechane 37tyś i mogę je śmiało polecić.
6,9
Peugeot 508 II
SW 1.6 PureTech 180KM 132kW
4,6
Peugeot 508 II
SW 1.5 BlueHDi 130KM 96kW
Mój kolejny 508 (poprzednia wersja była z lipnym 1.6THP), tym razem 1.5 HDi Allure Pack z dodatkami, kolor czarny. MINUSY - ciasno, jednak wybór świadomy. Brak czujnika płynu spryskiwaczy!. Bardzo krótkie siedziska. Konsola z badziewnym plastikiem piano black. Zegary z narzuconym układem elementów (nie mogę mieć np. klasycznych zegarów i raportu spalania/zasięgu). Mały bak. Brak 2.0 HDI. Kamera cofania przeciętnej jakości. Autor rolety bagażnika do wyjeb...ania z roboty. Przy włączonej funkcji otwierania tylnej klapy nogą podczas mycia na myjni bezdotykowej klapa się otwiera !!?? PLUSY - Wygląd jak dla mnie rewelacja. Szyby bez ramek. Super wnętrze. Świetna skrzynia biegów. Ultra poręczna kierownica. Bardzo sprawna klimatyzacja i ogrzewanie. Środkowa konsola i podłokietnik super. Spalanie z ostatnich 9999 kilometrów to niezmienne 4.8 l/100. Silnik o dziwo do normalnego przemieszczania się jest ok zarówno u nas w kraju jak i na trasach do Chorwacji i Włoch. Mam rodzinę 2+2, przejechane od kwietnia 22` 38tyś i śmiało powiem, że jest super, ilość miejsca porównać mogę do wcześniejszego proceeda GT, poprzedni 508 miał trochę więcej miejsca we wnętrzu. Jednak do posiadanych C5, czy Optimy nie ma co porównywać, zarówno bagażnik jak i wnętrze w nowym 508 SW jest ciasne. Wersja liftback odpadła natychmiast po otwarciu drzwi (jestem średniego wzrostu i pomimo to wsiadanie to porażka). Patrząc z boku jest całkiem spory ale to zmyłka ;-). PODSUMOWANIE - podoba ci się - kupuj. Jest ekonomiczny, atrakcyjny, dobrze wyciszony (pomimo szyb bez ramek). Ale cenę ma z czapki. Niestety mam uraz do wcześniejszego benzyniaka 1.6 THP i żadna siła mnie nie przekona żeby zaryzykować ponownie. Ten mały dieselek nie jest demonem przyspieszenia i prędkości max ale 200 km/h jedzie.
7,9
Peugeot 508 II
SW 1.6 PureTech 180KM 132kW
5,7
Peugeot 508 II
Sedan 2.0 BlueHDI 160KM 118kW
Peugeot 508 II