Szukaj

Najnowsze raporty Skoda Fabia

6,1
Skoda Fabia IV
Hatchback 1.0 TSI 110KM 81kW
Wynik 4,4 uzyskany na trasie 100km Elbląg-Gdynia przy tempomacie załączonym na 115km/h. Odczyt z komputera pokładowego. Jeżeli jeździsz automatem radzę jeździć w trybie sport. Paradoksalnie samochód pali mniej bo chodzi w lepszych obrotach. Jazda 60km/h na 7 biegu i obrotach na poziomie 1300 jest nieporozumieniem. Przy trybie sport jedziemy na 4 biegu w zakresie 2300. Auto jest wtedy żwawe, a jeżeli mamy lekką nogę to skrzynia lepiej dobiera biegi. Nie trzeba go dusić pedałem gazu w celu przyspieszenia.
6,1
Skoda Fabia IV
Hatchback 1.0 TSI 110KM 81kW
Wynik 4,4 uzyskany na trasie 100km Elbląg-Gdynia przy tempomacie załączonym na 115km/h. Odczyt z komputera pokładowego. Jeżeli jeździsz automatem radzę jeździć w trybie sport. Paradoksalnie samochód pali mniej bo chodzi w lepszych obrotach. Jazda 60km/h na 7 biegu i obrotach na poziomie 1300 jest nieporozumieniem. Przy trybie sport jedziemy na 4 biegu w zakresie 2300. Auto jest wtedy żwawe, a jeżeli mamy lekką nogę to skrzynia lepiej dobiera biegi. Nie trzeba go dusić pedałem gazu w celu przyspieszenia.
6,7
Skoda Fabia IV
Hatchback 1.0 MPI 80KM 59kW
Udało się zrobić 480km za 79zł (2,82 PLN za Litr LPG). EkoDriving był przyznaje, aczkolwiek klimatyzacja cały czas włączona. Wyszło nieco poniżej 6L LPG na 100. Jazda mieszana 50/50 miasto i trasa. Przy jeździe autostradowej powyżej 120 km/h samochód pobiera zauważalnie więcej LPG, zaczyna się też większy dotrysk 95tki. Jeśli chodzi o dotrysk PB95; w moim przypadku po przejechanych 4500 km samochód spalił 95tki za około 100 zł. Podsumowując: Samochód jest oszczędny po mieście jak i również w trasie pod warunkiem że nie przekraczamy 120km/h, potem zaczyna pić troszkę więcej.
6,7
Skoda Fabia IV
Hatchback 1.0 MPI 80KM 59kW
Udało się zrobić 480km za 79zł (2,82 PLN za Litr LPG). EkoDriving był przyznaje, aczkolwiek klimatyzacja cały czas włączona. Wyszło nieco poniżej 6L LPG na 100. Jazda mieszana 50/50 miasto i trasa. Przy jeździe autostradowej powyżej 120 km/h samochód pobiera zauważalnie więcej LPG, zaczyna się też większy dotrysk 95tki. Jeśli chodzi o dotrysk PB95; w moim przypadku po przejechanych 4500 km samochód spalił 95tki za około 100 zł. Podsumowując: Samochód jest oszczędny po mieście jak i również w trasie pod warunkiem że nie przekraczamy 120km/h, potem zaczyna pić troszkę więcej.
5,0
Skoda Fabia II
Kombi Facelifting 1.6 TDI CR DPF 75KM 55kW
Witam,mam silnik 1,6 tdi 75km.troszkę słabo się zbierała powyżej 100 km/h,wyprzedzanie na autostradzie to już była męka(5 osób w aucie),średnie spalanie 5l ,zrobiłem chip tuning i powiem szczerze auto ożyło,teraz moc 130 koników daje rady,auto pięknie się zbiera- przyjemnosć z jazdy 100% wzrosła -wyprzedzanie bezproblemowe od 100 do 140 jakieś 5s - przy prędkości 120 km/h stałe - spalanie 4 l -- pojechałem na weekend majowy (autostrada,drogi zwykłe,miasto-korki),auta nie oszczędzałem na autostradzie-średnia 130 a bywało i 180 :) . spalanie wyszło mi 460 km= 22.6l ropy,dlatego polecam dla tego silnika zrobienie chip tuning-auto pali tyle samo lub mniej a przyjemnosć z jazdy 100% większa. :)
10,3
Skoda Fabia III
Kombi 1.0 MPI 75KM 55kW
260km, uzupełniam lpg i benzynę do pełna i płace 102zl czyli 38zl na sto km czyli gdybym to podzielił przez koszty gazu (i nie musiał wliczać wówczas koszty benzyny) to wyszło by że pali 13l gazu. W trasie faktycznie 7-8l gazu. Po modyfikacji polegającej na tym że obniżyłem temp przełączania lpg z 50 na 25c spalanie gazu wzrosło + jazda bez dotrysku benzyny powyzej 9ms lub 4300obr, a spadło benzyny i sumarycznie dojazd 3.5km do pracy to koszt ok 33zl czyli 11l lpg na 100km. Gdybym tankowal TYLKO LPG to faktycznie, koszty przejechania 260km wyniósłby ok 68zl czyli 8.5l lpg no ale ludzie kochani nie oszukujmy się liczby nie kłamią
6,2
Skoda Fabia IV
Hatchback 1.0 TSI 110KM 81kW
Jazda po Warszawie, 9-10L/100km (wyłączony start-stop) Trasa Warszawa-Wrocław, głównie tempomat (~115kmh), 5.1L/100km Warszawa - Wrocław, bez tempomatu, 110-130kmh, 6.1L/100km Drogi podmiejskie + sporadycznie teren zabudowany, 4.2-5.5L/100km
5,2
Skoda Fabia III
Kombi Facelifting 1.0 TSI 95KM 70kW
Dobrze do tarty silnik pokazuje rewelacyjny wynik w spalaniu. Ta 1.0 tfsi jednostka jest bardzo dynamiczna, mimo tego że ma tylko 3 cylindry. Z lekką stopą można uzyskać wynik w okolicy 4.2-4.7 na 100km. Ewentualnie mam najechane 145 tys. które pokonałem bez żadnych problemów. Rozrząd jeszcze nie był wymieniany, a tylko wymienione zostały drążki, tarcze , bębny tył . Usterka EPC to był krótki temat naprawiony aktualizacja oprogramowania. Polecam samochodzik.
5,4
Skoda Fabia I
Kombi 1.9 TDI 101KM 74kW
Bardzo oszczędne gdy się jedzie więcej niż 15 km.. Jadąc 70 km płynnej drogi (trasa +20%teren zabudowany) spokojnie schodzi poniżej 5.0..przeważnie od 4.4 do 4.7. Klimatyzacja ok. + 0.3 do 0.6.l/100kmh. Największe spalanie w korkach dużych miast, na krótkich odcinkach od 7, zimą do 8.5 Tanie części. 320 tys i jedzie dalej. Plecam jako małe autko
5,8
Skoda Fabia I
Kombi 1.9 TDI 101KM 74kW
Spalanie super! Potrafi spalić mało ale przy normalnej jeździe , zimą grzanie silnika i jazda 5 km w korkach potrafi dojść do 8. Ale przeciętne pogody wychodzi 6.2 Poza miastem, dystanse powyżej 30-40km, nie koniecznie oszczędnej jeździe,,,,, super,,,,,, , od 4.5 do 5.4. Jadąc 80km/to nawet 4.0. Także teoretycznie nie przekracza 6.5
Skoda Fabia